Nevinnost aneb sůl do koupele

Dnes Vám chci představit další ze série toho co miluji od Soaphoria a to tentokrát sůl do koupele. V nabídce eshopu Krásná každý den mají v nabídce hned několik variant,mě osobně zaujala tato sůl s názvem Nevinnost. Obsahuje totiž éterické oleje Damašská růže a Růžové dřevo a samozřejmě ještě i jiné, dále je obohacena o hroznový olej, takže jsem byla zvědavá na výslednou vůni.



Sůl je balená velmi jednoduše do plastového obalu s víčkem kde je logo/popis. No upřímně podle mě je toto balení neestetické. Fakt se mi nelíbí, vím, že Soaphoria má takové home-made obaly a spíš jednoduché,ale tohle vypadá jak nějaký levná laciná stará sůl po babičce z jednoty, no nevím no.. Myslím, že by stačilo dát nějakou hezčí etiketu spíš kolem dokonal a hned by to trochu prokouklo, tohle fakt na vaně pěkně nevypadá. Takže příště až objednám hned si ji přesypu do jiného obalu.


Sůl je nazelenalá a spíš bych od ní čekala třeba nějaké detoxikační účely než název Nevinnosti, k té by mi lépe sedla asi jiný barvička,ale to už bych fakt byla detailista. Sůl překrásně voní, je to absolutně úžasná vůně, sladká, svěží, květinová a taková holčičí. Hrozně mě takhle vůně nabíjí energií. Stačí i velmi malé množství a pěkně provoní celou koupelnu, takže jsem spokojená i se spotřebou. Balení má objem 500 g a stojí 117,- takže fajn cena.  Jsem ráda, že složení je přírodní viz níže:

INCI: Sodium Chloride, Camelia Sinensis Leaf Extract , Aroma, Grape seed oil


Díky složení ani mě jako ekzematika opravdu nevysušuje, nikde nic nepálí a celkově jsme se solí spokojená. Do vany jsem se díky ní opravdu těšila, rozhodně je sůl mnohem lepší něž chemické varianty nebo pěny, ty opravdu nejsou jak pro naší kůži tak pro naše citlivá intimní místa nic dobrého.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ složení
+ krásná osvěžující vůně
+ nevysušuje

Mínusy:
- balení

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Děkuju za tip! Já ty jejich produkty na tělo/koupel miluju a zatím mě žádný nezklamal, spíš naopak. Určitě někdy mrknu i na soli. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám jejich produkty velmi ráda a nějaká sůl by se mi líbila. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. soľ do kúpeľa nepoužívam, ale mne sa celkom toto balenie páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Solí do koupele není nikdy dost, takhle vypadá dobře, respektive nějakou od Soaphoria mám v plánu už delší dobu, tak uvidíme, u čeho časem skončím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky