Micelární voda Konopí - heřmánek

Micelární vody jsou asi stále nejpopulárnější formy odličování u nás, přibývá stále mnoho firem, druhů apod. Ale vlastně pořád je to na jedno brdo...chemické značky, lékárenské apod., nikde nic pořádného přírodního. A když už něco objevím zjistím doma, že to buď absolutně neodličuje nebo mě pálí. Takže jsem na delší dobu pozastavila hledání té vysněné přírodní micky...no a víte co se říká? Že když člověk zvolní a něco intenzivně přestane chtít nebo hledat tak to přijde samo, ano a platí to i o kosmetice. Už si nevzpomenu v jakém časopise byl pidi vzoreček nové micelární vody z díly OrigilAtok heřmánek s konopím.,ale díky bohu za ten vzorek jinak bych tak dobrou micku doma neměla. Docela mě udivilo, že jsem nezaregistrovala, že jedna z fajn firem,které si občas kupuji vyšla s touhle zajímavou novinkou. Vzoreček mi vystačil asi na 4x a donutil mě koupit si velké balení abych pořádně vyzkoušela, takže je vám asi jasné, že jsem konečně našla přírodní poklad na odličování ze sekce Micelárních vod :)


Jedná se o dvou-fázový druh micek, ano o něco takového se pokoušel i Garnier a vyšel z toho silikonový a převoněný hnus. Tady se tohohle rozhodně bát nemusíte!Micelární voda totiž voní velmi přírodně a jemně, já osobně tam cítím jen slabou vůni rostlinných olejů, tedy konopného. Micka obsahuje totiž čistě přírodní saponiny, navíc také éterické oleje a nabízí tak jemné odličování,které sedne i majitelkám citlivé pokožky a je vhodný i na oční partie. Slibuje snadné odstranění nečistot a makeupu a to včetně odolného...docela si věří co? No uvidíme.. :)

Hlavním saponinem je velmi známá Mydlice lékařská a extrakt z kaštanu, které právě pomáhají tomu čistícímu a odličovacímu kroku. Dále tu najdeme například éterická olej z konopí, což je pro mě novinka a dále můj oblíbený heřmánek římský, který klidní kůži a celkově mám jeho jemnou až dětskou vůni moc ráda a mé kůži vždycky pěkně vyhovuje. Co mě ovšem hodně překvapilo je komplex glukanů z hlívy, shiitake a sněžné houby tremella, to bych v kosmetice nějak nečekala. Takže jsem trochu pátrala k čemu jsou dobré a zjistila jsem , že velmi výrazně podporují hojení pokožky, takže jak jsou pro nás prospěšné vnitřně tak i na povrchu pokožky. Dále tu najdeme minerály, stříbro, zinek, měď a ty zase fungují na zklidnění kůže , hojení zánětů a brání množení bakterií a v neposlední řadě regulují mazotok. Za zmínku samozřejmě stojí ještě kyselina hyaluronová, pantenol, extrakt z měsíčku a mnoho dalších. No upřímně nevím jak vy,ale já jsem ze složení nadšená, takhle luxusně nabitý odličovací přípravek jsem doma dlouho neměla. Takže je vám asi při výčtu ingrediencí jasné, že by neměla vysušovat. No a teď už se koukneme od oficiálních informací k mé zkušenosti.


Balení je takové prostě "Atokácké" , přírodní, jednoduché a nic extra krásného, spíše funkční. Ale tohle mi rozhodně nevadí, hlavně , že je průhledné, takže pěkně vidím jak na tom jsem se spotřebou a má dobré zavírání,které pěkně těsní. Cena za 200 ml je 253 Kč, což si myslím vzhledem ke složení je fajn cena. Celé složení vidíte i níže na fotce pěkně postupně celé podle množství látky ve vodičce. Někomu může možná vadit Glycerin, ten je ovšem rostlinný ne žádný umělý ,ale hlavně jedná se produkt,který bychom stejně měli jako všechny micelární vody a přípravky co mají odlíčit hezky smýt vodou, takže tady mi glycerin rozhodně nevadí. Naopak složení je dle mého názoru krásné a takhle vymazlené složení žádná jiná micelární voda rozhodně nemá.


Jak můžete přes obal vidět je opravdu dvousložková a líbí se mi zelenkavá část, vypadá to jako opravdu od pohledu "zelená/přírodní " kosmetika :) Používá se samozřejmě na tamponek po důkladném protřepání. Aby se obě složky dokonale propojily. Přijde vám, že jakoby trochu pění, to je způsobené přírodními saponiny a rozhodně to na pleti není cítit nepříjemně jako třeba u Balea micky. Při odličování touhle konopnou kráskou cítíte velmi příjemný pocit, něco mezi vodičkou a olejíčkem, je to hrozně příjemné, takové sametové, za což asi může i glycerin a obsah olejů. Vše je hezky vyvážené, takže při odličování nemáte takový ten mastný pocit jako po samotných olejích což až tolik já osobně nemusím,ale zas nemáte pocit, že si pleť čistíte jen klasickou micelární vodičkou.

Makeup jde krásně dolů, stíny, linky i řasenka také. S voděodolným makeupem si sice poradí,ale je ideální tamponek na chvilinku na očka přitisknout, nechat malinko působit a poté a použít odličovací tahy, abyste oko nedřeli. Líbí se mi, že mě nikde nic nepálí, ani kdy se mi trochu dostane do očí, je to jedno z nejkomfortnějších odličování jaké jsem kdy vyzkoušela. Spotřeba je úměrná tomu jakou vrstvičku makeupu máte, řekla bych , že nevidím rozdíl ve spotřebě oproti klasickým mickám. Když skončím odličování a měla bych posoudit pocit kdybych se neopláchla, je cítit , že na pokožce je nějaký vrstvička, ne nepříjemná, nelepí,ale nějaká péče už tam podle mě je. Ale prostě jak jsem několikrát říkala nic co odličuje nemá dlouhodobě na pokožce zůstávat!! Takže jdu pleť smýt, je  potřeba saponiny hezky stáhnout vodou dolů. Pokožku osuším a kouknu na ní..no a super nikde nemám začervenalá místečka, pokožka nepne a máte příjemný pocit , že i když se hned nenamažete nesloupnete se jako had. Smytím vodou totiž na kůži zůstanou jen ty olejové složky v maličké míře, takže takhle za mě spokojenost. Celkově je to podle mě nejlepší micelární voda vůbec, já ukončuji hledání, mávám Biodermě a kupuji už jen tuhle. Takže milý Atoku ne, že za měsíc nebo dva mi tohle přestaneš vyrábět!!!! :) Koupit můžete v různých prodejnách přírodní kosmetiky či salonech, já osobně mám jejich originální eshop nejraději, mám tak jistotu, že kosmetika bude co nejčerstvější. Na dně totiž vždy najdete praktickou nálepku do kdy spotřebovat. Micelární voda heřmánek a konopí zde.


Shrnutí:
Plusy:
+ přírodní a velmi bohaté složení
+ dobrá cena
+ dobře a rychle odličuje
+ obličej po ní nepne a nepálí a to ani oční okolí
+ pokožka je krásně hydratovaná a zklidněná


Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tahle značka mi nic neříká, ale voda vypadá hodně dobře.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky