Jardin de Vie – Onagre aneb přírodní vůně

Dnes je adventní neděle a tak si dáme recenzi na vůni,která mi přijde slavnostní a kouzelná zároveň a pak budeme zdobit stromeček :) To, že Weleda je moje přírodní láska asi už víte, momentálně se hýčkám jejich Granátovou řadou,která má úžasně hřejivou vůni a na vyzkoušení jsem dostala také jejich nový parfém/vůni z řady Jardin de Vie a to konkrétně Onagre. Vůně je samozřejmě jako její předchůdkyně čistě přírodní, takže pro zastánkyně co nejčistší kosmetiky je tohle doslova poklad. Má totiž samozřejmě i aromaterapeutický efekt, jako vše co obsahuje éterické oleje.


Vůně je zabalená jako předchozí do krásné papírové krabičky a jinak je v oválném štíhlém flakónku, který je dle mého soudu absolutně nejhezčí ze všech!! Ta fialkovo-růžová je prostě kouzelná a líbí se mi opravdu nejvíc.


Jak vidíte na fotce už jsem jí párkrát použila než jsme stihla nafotit :)) No jo nešlo odolat. Oficiální popis vůně je,že by měla připomínat podmanivé letní večery a kombinuje v sobě magnólii, kardamom a santalové dřevo.

Hlava parfému - pikantní tóny kardamomu + černý rybíz
Srdce parfému - magnólie
Základ parfému - santalové dřevo


To je tedy oficiální popis vůně,ale jak jí vnímám já je trochu odlišné. Vůně je jako předchozí trochu těžší s orientálním nádechem, za což určitě vděčíme kardamomu. Je sladká, květinová ale neobsahuje žádné svěží tóny, jedná se o hřejivou vůni. Když stříknete parfém do vzduchu a zavřete oči hned se Vám vybaví slavnostní zimní večer, praskání dřeva v krbu, zapálené svíčky, romantická hudba a slavnostní večeře, krásné šperky, šaty...prostě podmanivá vůně,kterou nebudete nosit každý den,ale necháte si ji pro slavnostnější okamžiky, romantické chvíle nebo prostě pro zlepšení nálady, či připomenutí krásných okamžiků. Já osobně si ji nechám na Štědrý den :) Stejně jako v loni ,kdy jsem voně také Weledou :)


Vůni bych tedy doporučila pro ženy milující smyslné a těší vůně, podle mě je ideálná pro ženy 25-30+ protože už je hodně ženská, pro mladé slečny si umím představit trošku jinou vůni, něco víc lehkého svěžího jen s kapičkou smyslnosti. Vůně bude slušet i dámám ve zralém věku,které už ví co je v životě důležité, prostě silná smyslná a ženská vůně.


Děkuji Weleda týmu za zpříjemnění svátečních chvil :) 


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky