Granátové jablko - olej a sprchový krém Weleda

Jak víte já a sprchové krémy od Weledy jsme prostě nerozlučná dvojka, zkusila jsem od nich snad už skoro všechny a díky večírku na oslavu narozenin přibyl další a to konkrétně Granátové jablíčko. Při odchodu jsme totiž dostávali dárečky v podobě téhle krásné sady. A proč zrovna Granátové jablíčko? Protože pro sezonu podzim a zima je tohle jejich hit a upřímně ta božská orientálně hřejivá vůně se k tomuto období naprosto dokonale hodí! :)


Balení sad se jim letos opravdu povedlo, jednoduché , originální a přesto úchvatné, upřímně asi nejhezčí letošní sada přírodní kosmetiky jakou jsem viděla. No posuďte sami , líbí?


Sada obsahuje Olej na tělo a Sprchový krém. Vše v klasických velkých balení, žádné vzorky. Sprchový krém je v tubičce a olejíček zase pěkně v tmavém skle aby se nám doma nekazil.


Celá řada Granátové jablko má být hodně regenerační, tonizující a celkově ideální pro zralé ženy, které již potřebují trochu víc péče a hlavně milují tyhle ženské smyslné vůně. No upřímně zralá žena ještě nejsem,ale tyhle vůně zbožňuji. Vždycky jsem milovala růži, ylang-ylang takže prostě ženské smyslné květiny a tohle je kombinace jak z Tisíce a jedné noci. Stačí zavřít oči a přenese Vás to z pražského bytu úplně někam jinam :) Navíc tato řada dokáže pokožku a tedy rozhodně i koupelnu provonět na delší dobu než jiné řady! Takže na romantické večeře nebo i něco víc nemusíte ani používat parfém, stačí bohatě afrodiziakální účinky bylinek :) A jako bonus vám vyživí pokožku, no upřímně umí tohle parfém ?:)


Jako první jsem samozřejmě sáhla po Sprchovém krému, byla sem zvědavá jestli bude stejně dobrý jako jiné druhy a upřímně? Tenhle je nejlepší!!! Mám nového favorita, dřív to byl pro svou multifunkčnost a jemnost Mandlový sprchový krém,ale tohle je prostě Královna!! A tu doma musím mít. Sprchový krém je lehce nažloutlý a možná o fous hustší ne ostatní nebo se mi to jen zdá? Kdo ví. Každopádně krásně voní, jemněji než jiné přípravky z této řady. Krásně se s ním myje a po opláchnutí cítíte opravdu jen velmi jemnou vůni. A pokožka je absolutně sametová, fakt nekecám, tenhle pocit po jiném sprchovém krému nemám. Kůže je taková hladší a jemnější na dotek , samozřejmě pokud máte hodně suchou kůži budete se muset namazat,ale pokud ne tak klidně bude stačit tohle, já neměla vůbec pocit pnutí nebo šupinky, bohatě mi to stačilo. A ta jemnost na pokožce se mi moc líbí. Jsme tedy víc než spokojená :)



Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ smyslná, ženská vůně
+ dokonale zjemní pokožku
+ nevysušuje

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 10/10

Pak jsem vyzkoušela i Olej z Granátového jablíčka a opět spokojenost, jak jinak že? Prostě Weleda tělové věci víc než umí. Olej je trochu hustší a hodně výživný, pokud tedy aplikujete na suchou pokožku bude se déle vstřebávat, ideální tedy je jako u všech olejů aplikace na vlhkou kůži. Nejen, že urychlíte vstřebávání,ale hlavně v ní uzamknete víc vlhkost, což vysušené pokožce hodně prospěje. Olej má i pěknou "zkluznost" a dá se tedy bez problém využít i na delší romantické masáže :) 


Olej má již intenzivní vůni a stačí ho na promazání těla velmi malé množství, kůži poté provoní na dlouhé hodiny. Na akci jsme si s ním navzájem namasírovali tlapky, poté jsme si dvakrát umyla ruce mýdlem a stejně jsme po příchodu domů cítila kolem kůžiček na rukou tu příjemnou vůni. A ano i jako kúra na vysušené ruce a nehtové kůžičky je tento olej pecka. Složení asi netřeba u Weledy dál chválit, prostě příroda :)


Zkoušela jsem mazat se olejem večer a ob den se mi povedlo i ráno a musím uznat, že je opravdu hodně regenerační , drobné vrásky v dekoltu byly pryč a celkově vypadá kůže o mnoho lépe! Takže za mě vřele doporučuji :) Ideální jako dárek pro maminky, babičky, které již takovou regeneraci potřebují a nebo pro všechny milovníky smyslných vůní a přírodní kosmetiky.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásný obal
+ dokonale regeneruje, "vymizíkuje" drobné vrásky například na dekoltu
+ hodí se i k masáži prsou a péči o ně
+ smyslně voní
+ kůže je provoněná na delší dobu
+ hodí se i na masáže

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 10/10

Tímto ještě jednou děkuji Weledě za krásný dárek a prohloubení mé závislosti na jejích produktech :))) A pokud chcete také vyzkoušet určitě se zaregistrujte do jejich klubu zde ( je to výhodnější ) a sadu naleznete tady :)

Komentáře

  1. Jani, tak to už se nemůžu balíčku dočkat!;) Původně jsem jej chtěla darovat mamince, ale nakonec bude muset zůstat u mě, jelikož jsem žádný z produktů ještě nezkoušela. Cenu bych neviděla jako minus, zdá se mi adekvátní a moc se mi líbí tvé dnešní fotky. :)
    Hezký den, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ti bude vyhovovat, já jsem z něj nadšená :)

      Vymazat
  2. Tohle prostě musí tak dokonale vonět! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle, asi si nějaký takový balíček pořídím, přemýšlím ještě nad tím mandlovým :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty balíčky jsou opravdu jedny z nejhezčích letos, miluji rafinované a přesto jednoduché obaly s nápadem :)

      Vymazat
  4. Zatím jsem neslyšela, že by tahle vůně někomu nesedla. Přiznám se, že jsem asi jediná výjimka, protože jsem s ní trochu bojovala. Přišla mi hodně těžká a výrazná, ale pak jsem v ní najednou začala cítit Vánoce a bylo po problému :D Momentálně je možné zasoutěžit si o tuto sadu u mě na blogu :)

    Soutěž o Regenerační set Granátové jablko WELEDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě docela v pečující kosmetice ráda těžší vůně,ale zase nemusím vanilku, karamel a čokoládu, to na pokožce fakt nesnesu :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky