Čistící maska s uhlím a cukrem

Dnes jsem si pro Vás nachystala kratší recenzi od masce značky Freeman, proč kratší? No nějak o tomhle produktu nemám moc co říct, je to propadák a absolutně mi nesedí. Ale přeci jen to trochu rozvedu.


Masku jsem si koupila na popud nějaké recenze na IG a samozřejmě také proto, že mě zaujalo černé uhlí v masce, které poslední dobou zažívá doslova boom. Cena masky která má obsah 175 ml je něco kolem dvou stovek, takže pohodička. Maska má být čistící a udělat zároveň i peeling efekt, takže 2 v 1. Má dokonale absorbovat mastnotu, čistit póry a pleť zanechat jemnou, čistou a rozjasněnou. Má se nanést na pokožku obličeje a nechat zaschnout, poté opláchnout vodou. Český překlad u neurčuje jak dlouho atd. ,ale jak vidíte na fotce níže ideální je 5-7 minut a poté chvilku promasírovat krouživými pohyby při smývání.


Maska voní tak nějak čistě, nic co by bylo nepříjemného nebo extra připomínalo přírodu. No jo jak víte u Freeman je to tak nějak půl na půl. V čem jsem ovšem viděla problém hned když jsem masku vymáčkla na ruku je hrubost zrníček/cukru, jsou na obličej extra velké což vždy značí, že efekt nebude precizní. Jsou i hodně hrubé, takže to také na obličej není vůbec dobré. Hlavně je maska tak jakoby kluzká, hustá a prostě z ní pomalu ten cukr opadává, nevím jak se to někomu může povést dát si souvislou pěknou vrstvu ve formě masky. Jde to dost blbě. Mě se povedla taková nic moc vrstva , někde víc někde míň,ale tak k vyzkoušení stačilo. Maska nepálí, neštípe a ani nezasychá. Po sedmi minutách jsme zkoušela obličej promasírovat navlhčenýma rukama a prostě tohle není peeling pro obličej, jsou to přehnaně velké kusy a navíc nešetrné. Takže jsem vše co nejrychleji smyla a efekt na pleti nula nula nic. Ani rozjasnění, ani čistší efekt jen trochu jemnost,ale to je stejně po všem, takže propadák.




Příště jsem ho vyzkoušela pouze jako peeling na ruce a chodidla,ale tam zas vysušuje, takže letěl do koše a tohle jsou fakt vyhozené peníze. Nic to nedělá a není to ani vhodné na obličej, co je primární zacílení masky.

Shrnutí:
Plusy:
+ nenašla jsem

Mínusy:
- extra hrubé částečky, které nejsou vhodné pro partie obličeje
- peeling efekt je nulový
- peelingové částečky jsou moc velké na obličej
- nelze nanést souvislou pěknou vrstvu, takže jako maska také nic moc
- nerozjasňuje, nečistí prostě nic nedělá

Hodnocení: 0/10

Komentáře

  1. tak to je škoda, že je taký o ničom :/ tiež by som čakal od neho viac
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou už Freeman nekupuji, až na Diamant masku jsem z nich zklamaná :/

      Vymazat
  2. Tak to je škoda, že je celkem k ničemu. No jako ráda bych vyzkoušela jejich masku, ale čtu poslední dobu samé negativní recenze :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediná která není špatná je rozjasňující s názvem Diamond, ta je jemnější a funguje dobře i jako peeling.

      Vymazat
  3. S maskami freeman mám podobnú skúsenosť...


    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo nic moc,ale naštěstí jsou i lepší značky dobře dostupné :)

      Vymazat
  4. Nedavno jsem se po nejake divala. Jsem rada, ze jsem si ji nevzala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že není o co stát, jen já vždycky dostanu menší nákupní horečku a mají je i v Golubusu tak kromě rohlíků je najednou v košíku u maska ani nevím jak :D

      Vymazat
  5. Anonymní12/17/2016

    Já jsem s ni spokojená. Nepoužívám ale jako masku, ale jako peeling při sprše. Ten cukr se rychle rozpouští a obličej to hezky obrousí. Jako maska ale naprd, to souhlasím. Opadává a obličej se mi pod ní hrozně rychle zahřívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako peeling na tělo ok,ale na obličej opravdu patří jemnější péče, pokud máš jejich produkty ráda, určitě vyzkoušej masko-peeling Diamond, ten je trošku drsnější,ale má menší částečky a peeling je tak s ní preciznější :)

      Vymazat
  6. Já si masku taky koupila, ale s tím, že jí budu používat jako peeling. Použití jako masku taky nechápu, ale jako peeling mi vyhovuje. Já mám radši drsnější obrušování, takže mi větší zrníčka naopak vyhovují. Takže balení spotřebuji, ale taky mě produkt nezaujal na tolik, abych ho musela mít znovu.

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě jako peeling víc vyhovuje ta Diamond má jemnější a přesto skvěle brusné částečky

      Vymazat
  7. Môžem sa spýtať kde presne si kupila tuto masku ? :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ji v Globusu na Černém Mostě.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky