Catrice HD makeup

Tenhle makeup nejde v drogerii přehlédnout, jednak vyniká svým krásným vzhledem a za druhé ho kde kdo chválí jako jeden z nejlepších drogérkových makeupů vůbec. A je fakt , že Catrice vůbec nemá špatnou dekorativku a ledacos si u nich kupuji častěji. Nejvíc jsou asi známé svými korektory ,které doma rozhodně musím mít. Takže jsem byla hodně zvědavá i na tohohle nového mazlíka v překrásném balení,které bych si tipla, že by sedlo i k mnohem dražším značkám. Makeup vás tti vyjde jen na dvě stovky a vzhledem k tomu jak malé množství stačí věřím, že vydrží hodně dlouho.


Balení je tedy skleněné s kapátkem, takže je jasné, že se nejedná o žádný tuhý a krémový produkt,ale o velmi řídkou "vodičku". Proto jsem byla hodně skeptická k jeho krycím schopnostem. Ale překvapil mě a to hodně, i když je to tedy dost tekutá záležitost tak kryje krásně. Krytí je podle mě střední až vyšší. Dá se navíc pěkně vrstvit a to bez výsledného efektu masky. Není však úplně vhodné zapracovávat ho štětcem,ale lepší je houbička, kterou dokonale "zaťupkáte" produkt do pokožky. Makeup má dokonce i dost matný finish a pleť se po něm delší dobu neleskne. Dokonce pokud nemáte hodně mastnou pokožku nebo není parné léto vystačíte si celý den bez pudru.


Prodávají pár odstínů a navíc makeupy jdou mezi sebou i pěkně míchat, na fotce vidíte 030 který mi hodně vyhovoval na konci léta, kdy byla kůže trošku ještě opálenější, nyní když jsem zase velmi bledá potřebuji jejich nejsvětlejší odstín,který sedne opravdu všem bledulím :) takže palec nahoru za světlé odstíny.



Makeup nepatrně oxiduje po pár vteřinkách na pleti,ale není to nic hrozného, stačí si vybrat o trošku světlejší makeup nebo si je pak podle potřeby míchat jak to dělám já. Co se týče výdrže tak s přehledem celý den, jen co bych mu vytkla je , že ke konci dne trochu zalézá do póru a maličko na ně upozorňuje, po přepudrování je zase všechno v pořádku,ale je to jen maličký nedostatek, zase to není makeup za x tisíc,ale za dvě stovky, takže chápu, že prostě není úplně dokonalý. A tyto menší drobné nedostatky mu v pohodě odpustím.

Rozhodně se podle mě nejedná o záležitost pro zralou pleť kterou trápí víc vrásky na ty by právě mohl trochu upozornit, ale na mladší pleť, normální, smíšenou i mastnější to bude absolutně bez problémů velmi dobrý makeup za pár korun. Když bych ho třeba měla porovnat s velmi dobrým Revlon Colorstay 24h pro smíšenou pleť , tak tento kryje o něco méně a vypadá o trochu přirozeněji, výdrž mají plus mínus stejnou,ale cena je zde příznivější. Zase u Revlonu nemám pocit, že by se přes den nějak měnil nebo mi oxidoval, takže doporučuji klidně vyzkoušet s čistým svědomím oba dva a vybrat si co nejvíc sedí právě vám.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ krásné balení
+ stačí velmi malé množství
+ střední až vyšší krytí, dá se dobře vrstvit
+ má matný finish
+ dobrá výdrž

Mínusy:
- trochu upozorňuje na vrásky a ke konci dne zalézá maličko do pórů
- není vhodný pro extra suchou nebo zralou pleť

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Musím říct, že jsi mě na něj celkem nalákala :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. fiha,tak ten vyzerá dobre :) už som ho videla v drogérke, ale nekúpila som si ho. zaujímal by ma práve ten matný finish, pretože makeup bez púdru som teda dlho nemala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že mé smíšené pleti,která se někdy dost potí hezky sedne, Revlon pro mě nepředčí,ale jinak spokojenost, hlavně odstínem

      Vymazat
  3. Právě mi můj oblíbený dochází, určitě po něm kouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem po něm koukala v drogerii, tak příště už ho asi vložím do košíku :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za dvě stovky dobrý kauf, jen pokud máš suchou tak by ti nesedl

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky