Balzám na rty s vůní broskví

Také tak milujete vůni broskví nebo meruněk? Já tedy rozhodně ano, asi za to může můj dětský šampon,který voněl jako sad plný zralých meruněk a do teď mi ta vůni připomíná dětství a pocit bezpečí :) Takže cokoli někde najdu s vůní těchto dvou druhů ovoce většinou musím vyzkoušet, takže jsem si vybrala i na eshopu Hristina.cz k vyzkoušení jejich novější balzámky na rty v kelímku,kterých mají x druhů a já tedy sáhla po variantě Broskev.


Balzám stojí 55 kč a objem je 30ml, takže docela fajn cena za velký kelímek balzámu s přírodním složením. Obal je takový velmi jednoduchý, ani extra krásný a ani nic co by mi vadilo. Ale líbí se mi , že mají na výběr hodně druhů, takže fajn jako malé dárečky pro kolegyně či kamarádky. Každý může mít jiný druh :) Složení je tedy jak jsem již psala čistě přírodní :

INCI: CACAO BUTTER, SHEA BUTTER, ALLANTOIN, ELASTIN, CALENDULA OFFICINALIS EXTRACT, PEACH FL., BEESWAX

Vůně je něco mezi ovocným aromatem broskví a ještě něčím,ale voní hezky, jemně, nic násilného co by mi na rtech během dne vadilo. Po nanesení se rty jemně lesknou a film,který se vytvoří je hodně jemný. Takže balzámek je spíše hydratační a jen lehce výživný,nic do mrazivého počasí,ale zase se klidně hodí na promazání nehtové kůžičky nebo podrážděné kůže kolem nosu vlivem neustálé rýmy,která mě teď dlouho trápí. Bohužel poslední dobou mám já za sebe radši hutnější a mnohem výživnější lip balzámy, takže tohle posouvám kamarádce. Za mě tedy balzámy potěší všechny kdo neprahnou po extra výživných věcech,ale právě preferují lehounké multifunkční balzámy na všechno :) 


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ jemná vůně
+ multifunkční použití
+ hydratuje a nedělá mastný film


Mínusy:
- nehodí se na zimní období
- na mě málo výživný, nic pro extra popraskané rty

Děkuji eshopu Hristina za poskytnutí balzámu k vyzkoušení.

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Ta vůně musí být fantastická :) Ale pro mé rty by nebyl vhodný škoda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vůně skvělá ,ale na mě málo výživný

      Vymazat
  2. Já mám ráda hodně hutné a výživné balzámy, ale preferuji spíše ty v tyčince. A pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsem na tom stejně proto mi vyhovuje balzám na zimu od Weledy :)

      Vymazat
  3. Složení i cena je fajn, jen škoda že me na popraskané rty. Snad na něj ale taky kouknu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám strašně suché rty, takže tohle by mi nejspíš vůbec nepomohlo :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne no, na popraskané rty bude tip příště :)

      Vymazat
  5. O balzámu slyším prvně. Ale přiznávám, že jsem hrozně zatížená na broskvovou vůni. všechny moje krémy a balzámy na rty by buď měly být kokosové nebo broskvové :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já broskvovou a meruňkovou zbožňuji, škoda, že toho s nimi moc není

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky