Uriage Micelárnní voda

Značku Uriage asi zaznamenaly všichni milovníci lékárenské kosmetiky a hodně blogerek ji i vychvaluje, já od ní ještě doposud nic nezkoušela, nějak mě nechávala chladnou. Potom jsem objevila akci v lékárnách Dr.Max a řekla jsem si , že se slevou už něco ráda vyzkouším a vybrala jsem si odličovací olej ( o tom zase příště ) a tuhle růžovou Micelární vodu pro všechny typy pleti.

Zaujalo mě , že například má obsahovat extrakt z broskve, který má zklidnit pokožku a i přesto jí dokonale odlíčit. Samozřejmě nesmí chybět ani jejich Termální voda Uriage.Na pokožce po odlíčení nemá tvořit lepkavý film,ale naopak má být kůže hezky jemná a čistá. Balení je klasické růžové a jinak průhledné, hodně mě osobně připomíná slavnou Biodermu, jen má štíhlý design. Balení má 200 ml a vyjde bez akce na cca 399,- takže žádná laciná věcička.


Voda po otevření nevoní a ani extra nesmrdí chemicky, takový poměrně neutrál, nic co by mi vadilo. Trochu pění ,když s ní v lahvičce zatřepete ,ale nic významného jako byla třeba Balea ,která mi i díky tomu nebyla příjemná. A teď na to hlavní na odličování. Odličuje poměrně rychle, není potřeba pleť drhnout a poradí si i s většinou odolnějšího makeupu a řasenek. Voděodolný makeup ,ale samozřejmě moc nedá. Když jí v odličovacích schopnostech srovnám s Biodermou,kterou mám nejraději tak je jen o pár procent za ní,ale vzhledem k ceně se mi víc vyplatí právě zmiňovaná Bioderma. Na pleti mě voda nepálí a to ani kolem očí. Opět jako u všech micek i zde poté pleť oplachuji takže nezhodnotím zda na pleti lepí nebo ne,ale nepřijde mi to. Já osobně tuhle micelární vodu vidím jako jednu z těch lepších,ale cena je dost vysoká a akce na ní zas tak často nevidím, takže dál budu kupovat Biodermu.


Shrnutí:
Plusy:
+ nepálí
+ pěkné balení
+ dobře odličuje a to i oční makeup

Mínusy:
- cena 

Kupovala jsem na eshopu lékárny Dr.Max zde. 

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Značku znám, ale nic jsem nezkoušela. Je poměrně drahá škoda, ale Bioderma je bioderma :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky