Styling od Kérastase Paris

Dnešní recenze bude hned na tři produkty z kategorie Vlasy a styling. A že těch je u mě jako šafránu,ale nebojte polepším se a tipů na vlasovou kosmetiku bude přibývat. Tyhle mazlíky od Kérastase mám doma cca 3 měsíce, takže už můžu posoudit zda za to stojí nebo ne. Jak už víte nepracuji v salonu kde bych si mohla zakoupit produkty za výhodnější cenu, takže jsem hledala nějaký podle mě dobrý eshop a nakonec jsem se rozhodla pro Pro-vlasy.cz ,který měl velmi dobré hodnocení na Heureka.cz ( sem s tipy kde nakupujete profi kosmetiku na vlasy Vy ) a spolu s kamarádkou jsem si zde udělaly trochu radost a nakoupily nějaké ty věcičky. Já potřebovala aktuálně doplnit styling a to konkrétně nějakou pěnu, něco na objem a něco na konečky a nakonec jsem se rozhodla pro tyto tři,které mají překrásný obal, tedy alespoň mě se design moc líbí. 



Touche finale - Uhlazující sérum pro lesk vlasů

Toto maličké fialové 30 ml balení jsem nyní již na eshopu nenašla , takže přidávám odkaz na heureku kde se ještě dá koupit, nevím zda končí nebo co se děje,ale každopádně by to byla velká škoda, ještě , že jsem si rovnou koupila dvě balení. 

Hlavní účinky tohoto séra jsou lesk a uhlazení. Také má působit proti krepatění a vlhkosti, což se teď na podzim hodí. Chrání dokonce i proti vysokým teplotám , UVA/UVB záření a má v sobě i obsah vitamínu E. 



Aplikuje se do středních délek a konečků vlasů vždy suché vlásky. Na omak je to takový ten typický silikonový gel střední hustoty, který k vlasů nádherně přilne a obalí je lépe než klasické Kérastase olejíčky. Dodá opravdu viditelný výrazný lesk vlasů a to mám prosím pěkně blond vlasy na kterých lesk tolik nevynikne! Takže pro tmavovlásky hotový poklad!! Opravdu i méně krepatí a poletují, takže za mě jeden z nejlepších produktů co jsme na konečky měla. Má neznatelnou vůni, stačí jednu maximálně dvě pumpnutí do mých hustších a dlouhých vlasů a i tak mi vydrží dlouho, po těch cca 3 měsících nejsme zdaleka ani v polovině a to používám 1-3x týdně podle potřeby. 

Ano je to trochu větší investice , protože 30ml vyjde zhruba od 430-550,- , upřímně už si nepamatuji kolik mě lahvička vyšla na eshopu, jsem hlava děravá a dneska už ho tam nemají. Ale i tak bych si ho určitě koupila znovu. Za mě top produkt. 

Shrnutí:
Plusy:
+ zvyšuje výrazně lesk
+ vlasy méně poletují a krepatí
+ jemná neznatelná vůně
+ krásně vlasy obaluje a jsou na pohled mnohem hezčí

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 10/10

Objemová pěna
Pěny já používám opravdu jen občas a spíše pidi množství na ofinu,když mi ve vlhku nebo horku plihne ofina, takže mám jednu pěnu běžné velikosti snad na miliardu let :) Když mi došla pěna od Redkenu , tak jsem přemýšlela co bych vyzkoušela nového, no znáte to takové ty roupy utrácet jak říká přítel. No a přihodila jsem tedy do košíku tuhle objemovou, překrásně balenou pěnu. 

Pěna nemá lepit a ani zatěžovat, dokonce chrání před teplem což je pro mě u pěny novinka a jsem z  toho nadšená. Samozřejmě zvyšuje výrazně objem a měla by mát paměťový efekt, tedy, že si vlasy následující dny upravíte do stejného účesu snadněji...no nevím tohle neposoudím a zdá se mi trochu jako blbina,ale kdo ví. 

Každopádně pěna mi strašně smrdí, je dost výrazně parfemovaná a pro mě tedy velmi nepříjemně. Takové divné a kořeněné. Jsem z toho opravdu otrávená a i když jinak opravdu zlepšuje objem, nelepí a funguje jinak na jedničku tak půjde o dům dál. Prostě tu vůni nedám :/ Trochu je totiž i až hodinu z vlasů cítit a prostě se mi to nelíbí. Přijde mi to jako pánská vůně pro starého převoněného chlapíka začouzeného cigaretou ..no nevím no. Ale co mě většinou nevoní nikomu jiného nevadí..tak nechám a Vás zda po ní sáhnete. Jako jinak plní co výrobce slibuje, nedráždí mi ani vlasovou pokožku takže asi tak. Zase je fakt , že za čtyři stovky pěnu asi nepotřebujete a podobnou službu určitě zvládnou i jiné přípravky. Kupovala jsem zde.

Shrnutí:
Plusy:
+ objem který je znatelný i na těžkých hustých a delších vlasech
+ nedráždí pokožku
+ nelepí

Mínusy:
- parfemace
- cena

Hodnocení: 5/10

Objemový gel
Tak tohle je podle mě svatý grál pro všechny kdo trpí na plihnutí a honí objem co se dá. Já používám bud opravdu nepostřehnutelné množství na ofinu nebo když mám už trochu odrosty a mastí se víc vlasy , tak poté na celou oblast kořínků.

Jedná se o přípravek,který má mít střední fixaci, ochranu před teplem ,nemá zatěžovat a hlavně má dodat objem. Aplikuje se na vlhké vlasy ke kořínků a poté se vyfouká klasicky přes kulatý kartáč pro maximum objemu nebo jen vysuší. 


Gel je středně hustý a stačí ho malé množství, takže balení o objemu 75ml vydrží hodně dlouho. Nedráždí vlasovou pokožku a ani mě nevysušuje. Neřekla bych , že se jedná o střední fixaci,ale naopak o vysokou! Vlasy opravdu pozvedne a udělá pořádný objem,který doopravdy vydrží a i druhý nebo třetí den jsou jakoby víc načechrané. Jediný problém je , že jak hodně fixuje trochu hůř se to fouká přes kartáč a rozčesává, jde to prostě ztuha :)) ale když se přes tohle přenesete výsledek je super a já si ho nemohu vynachválit. Za ty penízky rozhodně stojí. Kupovala jsem zde. 

Shrnutí:
Plusy:
+ dělá velmi dobrý objem,který i dlouho vydrží
+ silně fixuje
+ stačí malé množství

Mínusy:
- cena
- trochu opět nepříjemná parfemace, ale naštěstí méně než u pěny

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. No já moc takové produkty nepoužívám, ale co se mi na nich líbí jsou obaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky