Sada Granátové jablíčko - soutěž

Regenerační péči z granátového jablka s exotickou až hřejivou vůní jistě oceníte právě v těchto mrazivých dnech nebo pro milované jako dáreček, proto jsme se rozhodli spolu s přírodní značkou Weleda uspořádat soutěž o dva krásné balíčky z řady Granátové jablko. Tato řada je aktuální právě pro podzimní a zimní sezónu a tváří celé kampaně je překrásná a velmi milá Olga Šípková a nebyla by to Weleda,kdyby neměla další dokonalé video - takže pro inspiraci doporučuji shlédnout zde.


Sada o kterou si zasoutěžíme je úžasně balená v nových design sadách ideálních jako vánoční dárek, takže již ani nepotřebuje žádné další speciální balení. Sada obsahuje 200 ml krémového sprchového krému ( jak jistě víte tyto produkty neustále obsazují první příčku v mích top ten produktech na tělo , takže rozhodně stojí za to ) a 100 ml oleje na tělo. Celá řada Granátové jablko silně regeneruje, zlepšuje elasticitu a pevnost pokožky. Vůně je krásná, ženská, smyslná a exotická zároveň, takže ideální pro ženy ,které rády zdůrazňují svou ženskost a smyslnost. Já osobně tento set začínám testovat a zatím jsem víc než spokojená, olej je příjemný a provoní pokožky na dlouhou dobu, vřele doporučuji při romantických večerech :) , tato vůně je totiž i tak trochu afrodiziakální, prostě podporuje smyslnost. Navíc je vůně taková hřejivá což se do tohoto pro mě ne moc oblíbeného ročního období opravdu hodí. Podrobnější recenzi budete mít za pár týdnů již zde na blogu,ale do té doby si zasoutěžíme o krásné balíčky jak zde tak i na mém Instagramu. 


Podmínky soutěže - povinné :

  1. Napište komu byste v případě výhru sadu věnovaly nebo zda byste si jí sami nechali a udělali si tak radost :)
  2. Napište jaký produkt z Weledy máte nejradši nebo jaký byste rádi vyzkoušeli.
  3. Email na který Vás mohu kontaktovat. 
  4. Sledovat mě zde přes GFC, FB, IG nebo Google+ a napsat kde a pod jakým nickem sledujete. 
  5. Mít doručovací adresu v ČR. 

Oficiální foto Weleda - Sada granátové jablko

 Bonusové komentáře:


  • Pokud dáte na FB like/ To se mi líbí stránce Weleda ( zde ) můžete dát druhý soutěžní komentář , stačí napsat pod jakým nickem jste dali like. 
  • Pokud budete soutěž někde sdílet opět dejte bonusový komentář,ale ten musí obsahovat odkaz kde sdílíte, jinak bude smazán. 
Celkem tedy můžete mít 1 hlavní soutěžní komentář + až dva bonusové, takže solidní šance na výhru :) Soutěž potrvá do 1.12.2016 - 20h a určitě balíček máte do Vánoc u sebe! Pokud chcete soutěžit i na IG samozřejmě můžete, bližší pravidla budou samozřejmě u soutěžní fotečky právě na mém účtu. 

Hodně štěstí : )


Komentáře

  1. 1. To já bych si balíček asi nechala, nebo dala pod stromeček mamce
    2. Od Weeledy jsem zkoušela jen vzorečky šamponu, jinak bych ráda zkusila ten univerzální krém v tom zeleném obalu :)
    3. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    4. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj balicek b h si nechala nebo bych jej darovala jako jezisek na vanoce
    od weledy mam doma masazni olej a tesim se az s pritelem vyzkousime
    sleduji na ig urcite mozna i jinde ale nwn na ig urcite jako elizabethgreenova
    email tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, výhru bych věnovala své mamince, protože ta přímo miluje tuto řadu s granátovým jablkem. Mým oblíbencem je zase tělové mléko s vůní mandle a kosatcový krém. Sleduji Tě přes FB jako Karolína Švandová.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejradeji mam mandlovy krem na ruce, vyhrou bych potěšila segru.
    Gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. FB Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    ja by som ten balicek asi rozdelila :D sprchovy krem by som dala segre, lebo ten uz som mala x krat, tak nech vyskusa aj ona, ale olej by som si nechala, lebo uz davno chcem nejaky vyskusat, ale su dost drahe. a tym vlastne odpovedam aj na druhu otazku, najviac by som chcela skusit nejaky telovy olej, idealne levandulovy, ale kludne i granatove jablko. a najradsej mam telove mlieka a sprchove kremy, tie kupujem furt dokola :)

    OdpovědětVymazat
  7. a sledujem i Weledu na FB pod rovnakym menom

    OdpovědětVymazat
  8. GFC slovakovairca95
    slvoakovairca95@seznam.cz
    Balíček bych si nechala, protože Weledu mám ráda. Nejraději mám mandlový krém na ruce.

    OdpovědětVymazat
  9. Balíček bych věnoval své hodné manželce

    OdpovědětVymazat
  10. Budu asi trochu sobec, ale balíček bych si nechala, protože po welledě pokukuji už nějakou dobu a opravdu mě láká vyzkoušet :) Tím odpovídám na další otázku - zatím jsem nezkusila nic, ale plánuji to :)
    můj mail: nc.christy@seznam.cz

    Sleduji přes google jako Michaela Kristýna Bednářová

    PS: Opravdu krásná soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  11. výhru bych si nechala, myslím, že si ji zasloužím :)vždycky všechno rozdám, tak tentokrát bych se rozmazlila.
    nejraději mám Weleda Čisticí tonikum 2 v 1 - to mě úplně nadchlo!
    medunkab@gmail.com
    sleduji
    mám


    OdpovědětVymazat
  12. sdílím zde! https://www.facebook.com/medunkamedunka/

    OdpovědětVymazat
  13. Balíček bych si nechala, protože mi tato kosmetika opravdu vyhovuje. Ráda bych vyzkoušela
    parfém Jardin de Vie – onagre,
    Sleduji na www.facebook.com/jana.zoulova.7

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Bet ty :)
    Výhru byc věnovala svojí mamince jen tak pro lepší den :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. + bych ráda vyzkoušela právě tuto sadu, protože jsem blázen do granátového jablka :)

      Vymazat
  15. Sleduji přes GFC jako Bet ty :)
    Výhru byc věnovala svojí mamince jen tak pro lepší den :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Balíček bych věnovala mamince, která zrovna tuto sadu zbožňuje. Sama mám nejradši dětstký měsíčkový olej. Používala jsem je na děti, když byly miminka a teď jím mažu sebe. Můj mejl je zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tuto krásnou sadu bych věnovala babičce :) Kdo jiný si ji zaslouží než babička..po tolika letních marmelád, kterými mám narvanou lednici a úžasných babiččiných koláčů :) Od Weledy mám ráda krém - měsíčkový balzám do zimního počasí. Používáme ho já i dcera a je bezvadný :) Sleduji na fb jako libuska.krizova i na instagramu jako marcrazy.marcrazy a mailík je marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Přidávám druhý komentář se sdílením na mém profilu na facebooku :) https://www.facebook.com/libuska.krizova

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě jeden komentář s to se mi líbí na fb stránkách Weleda :) https://www.facebook.com/libuska.krizova

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní11/16/2016

    věnoval bych to přítelkini zajímavý mi připadá Citronový sprchový krém a Sprchový gel Arnika jinak můj email je Michal_Kudela@centrum.cz a na fc mně najdeš https://www.facebook.com/michal.kudela.1

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní11/16/2016

    dal sem like stránce Weleda na fc https://www.facebook.com/michal.kudela.1

    OdpovědětVymazat
  22. V případě výhry bych si sadu sobecky nechala sama pro sebe:D Z Weledy mám moc ráda dětskou řadu a sprchové krémy. Nyní mě nejvíc láká vyzkoušet něco z mandlové řady, z vlasové péče a parfémy:)
    Sleduji na FB jako Lenka Fořtová (Cichá), na IG jako cichulak - Lenka F. i přes GFC.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. přidávám bonusový komentář za like u stránky Weleda - tu sleduji již delší dobu jako Lenka Fořtová (Cichá)
    Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. soutěž sdílím na svém FB účtu zde - https://www.facebook.com/lenka.cicha
    Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Balíček bych dala dceři pod stromeček. 2. Mandlový krém Weleda - pro moji citlivou pleť. 3.vkrincvajova@seznam.cz 4. Fb-Viera. 5. Brožíkova 431, 53009 Pardubice

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den,

    1. balíček bych věnovala své kamarádce, která má stejně jako já Weledu moc ráda.
    2. Ráda bych vyzkoušela levandulové mléko do vany
    3. zuzana.dusilova@seznam.cz
    4. Fb - Zuzana Dusilová
    5. Mám :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :)
    1.balíček bych dala na Vánoce svojí tetě,která má velké problémy s kůží a vím,že zrovna tuto značku používá,a pomáhá jí..
    2.viděla jsem u ní Granátové jablko,ale taky měla Levanduli.
    3. ada8@centrum.cz
    4.Sleduji na google+ jako Royaldell
    5. Mám :)

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den,
    1. výhru bych darovala mamince
    2. nejraději používám levandulové mléko do vany a ráda bych ještě vyzkoušela Mandlovou tělovou a pleťovou péči
    3. natkabur@seznam.cz
    4. sleduji přes FB - Natka Burianova
    5. Štoky 510, Štoky 58253

    OdpovědětVymazat
  29. Výhru bych si nechala a tak si udělám radost.
    Nějaký dobrý mandlový krém bych chtěla vyzkoušet.
    marie.stieberova@seznam.cz
    FB Marie Štieberová
    Mám : J.Sukla 2506, 41501 Teplice

    OdpovědětVymazat
  30. Výhru bych si asi nechala, Weledu mám moc ráda.
    Nej produkt je asi tělové mléko z mandlové řady, ta vůně je dokonalá.
    kaisa.b()centrum.cz
    a sleduju tady a na IG jako Barzoolka

    OdpovědětVymazat
  31. a Weledu sleduju na FB jako Bára Zulkovská
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Teď plánuji, že bych výhru dala jako dárek ale jak se znám... :-D
    Miluji mandlovou řadu, ta vůně!
    Andrea Počepická FB, tady Andrea P.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  33. na FB sleduji jako Andrea Počepická
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  34. 1. Jelikož je čas vánoc výhru bych darovala své švagrové. Jako správná ženská zkouší stále něco nového a kosmetika pro ni je ten nejlepší dárek. :-) Vánoce obě opravdu milujeme a o tomto čase by jsme měli trávit čas s rodinou mnohem více než obvykle. :)
    2. Já sama od Weledy miluju čistící pleťovou vodu, kterou kupuju pořád dokola. Konečně jsem našla něco co mi opravdu sedí. Mám čitlivou pleť se sklonem k akné a po vyčištění s touto vodou cítím, že je pleť stále svěží. :)
    3. slavikova.ewa@seznam.cz
    4. Sleduji Tě zde a na fb pod nickem Eff Slavíková

    OdpovědětVymazat
  35. A na fb sleduji taktéž weledu pod Eff Slavíková :)
    slavikova.ewa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. já jsem zatím od weledy měla jen rakytníkový krém na ruce a s tím jsem byla spokojená. Láká mne mandlová řada, ale i výše uvedená s granátovým jablkem.
    Pokud bych vyhrála, tak by bylo velké dilema, jestli si výhru nechat a nebo ji darovat mámě, které bych se velmi zavděčila.
    Blog sleduji jak přes GFC, tak na FB- Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. weledu sleduji již nějaký ten čas i na FB opět pod svým jménem- Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Zkušela jsem od Weledy Měsíčkovou řadu pro děti, která mi neskutečně pomohla. Navíc nádherně voní a nedráždí kůži, takže je vhodná i pro lidi s citlivou pokožkou, takže ji mohu všem vřele doporučit.

    Asi to bude znít sobecky, ale mít doma cokoliv od Weledy, je jako mít doma zlato. Výhru bych si pravděpodobně nechala pro sebe, protože jsem s jejich výrobky velice spokojená a toto tekuté zlato bych si střežila jako oko v hlavě.

    GFC. Martina Slancová, FB Weleda: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji všude jako Klára Odehnalová
    Mám pocit, že jsem nikdy nic od Weledy nevyzkoušela.:(
    Obdarovala bych kamarádku.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Na facebooku sleduji jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Pravdepodobne bych si sadu nechala, ale uvidim jak na tom budu s darkama. :-)
    2. Rada bych vyzkousela regeneracni olej.
    3. misha.haukova@seznam.cz
    4. Míša Hauková

    OdpovědětVymazat
  42. Tuto sadu bych rada vyzkousele sama.
    Nejradeji mam mesickovou detskou radu.
    Sleduji jako Jana Faberova.
    sykorova.jana zavinac gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. FB Weledy sleduji uz dlouho jako Jana Faberova.

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Jani, málem jsem tvojí soutěž přehlédla a to by byla škoda, protože bych v případě výhry 1. věnovala balíček jedné nebo druhé mamince k Vánocům.
    2. od Weledy mám vyzkoušenou ke své spokojenosti velkou spoustu věcí a asi nejvíc mám ráda mandlovou řadu tělové kosmetiky a pak také produkty pro miminka a děti (super je i můj nedávný objev - krém na nohy)
    3. veronk83@yahoo.co.uk
    4. sleduji Tě pravidelně tady na blogu přes GFC ;)

    OdpovědětVymazat
  45. Můj 'like' na FCB má Weleda už dávno a najdeš ho tam pod nickem VeronikaSa.

    OdpovědětVymazat
  46. Soutěž s odkazem také sdílím u sebe na blogu v pravé liště nahoře.
    http://wheretigerslive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky