Rozjasňující makeup Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal

Dobré ráno, dnes si dáme kratičkou recenzi a to na makeup od firmy Bourjois a to konkrétně jejich rozjasňující Healthy Mix Radiance Reveal. Makeup jsem si koupila už před létem, takže už je to rozhodně nějaký doba takže můžu pěkně zhodnotit. Kupovala jsem ho přes eshop a odstín vybírala podle swatchů na netu a docela jsem se pěkně trefila, tedy teď už ne,ale když jsem byla v létě opálenější sedl mi na jedničku. 



Tento makeup je v první řadě rozjasňující, takže nic pro mastné čumáčky a aknózní pleť a s opatrností u pleti smíšené, kde se výrazněji mastí T-zóna. Má pěkně sjednotit a působit přirozeně i přes silnější krytí. Obsahuje výtažky z jablek, meruňky a melounu, takže pleť i vyživuje, proto opět nic pro mastnější pleti a pro mě také ne na denní nošení, jelikož opravdu trochu víc vyživuje měla bych strach , že když budu používat denně pouze tento makeup dojde i "přemaštění" pokožky, takže tohle je podle mě ideální produkt pro zralou nebo sušší pleť. U smíšené jako já trošku s otazníčkem na denní nošení. Pleti má makeup dodat správnou jiskru a má chránit před volnými radikály, ideální tedy do městského prostředí plného smogu. 

Makeup má pěkné balení dočervena, nevypadá jako úplně levný makeup,ale zase na druhou stranu ani žádný design hitparáda, no stojí cca kolem dvou stovek po netu takže jse, ani nečekala , že si z něj sednu na zadek. Koupila jsme si ho proto, že mi hodně vyhovuje pudr ze stejné řady takže jsem chtěla vyzkoušet i makeup ,který má po netu většinou pěkné recenze. 


Makeup má středně hustou konzistenci a krásně se na pleť nanáší, voní stejně jako pudr a to tedy po ovoci sladce,ale nic výrazného co by mi vadilo. Odstín má žlutý podtón takže pro mě ideální, po nanesení ani neoxiduje a nemění mi barvu. Pleť je po nanesení opravdu rozjasněná a vypadá tak trochu šťavnatěji. Co se týče krytí tak se spíš lehčí, takže korektory rozhodně nutné jsou. Po pár hodí se však hodně leskne střed obličeje, takže opět to jen a jen potvrzuje, že nic pro mastnou pleť.Je tedy nutné víckrát za den přepudrovat a bez báze vydrží pěkný cca 8 hodin, s bází zvládne tak nějak celý den. Není to nic pokud máte rádi photoshop makeup,ale spíš přirozenější rozjasnění s trochou krytí a ideální pro zralou nebo suchou pokožku. Pro mastnou, aknózní absolutně ne a pro smíšenou s opatrností a není to pro ní úplně top,ale i tak jsem docela spokojená, je fajn mít doma něco rozjasňujícího a je rozhodně mnohem lepší než dražší varianta od Clinique - recenze zde.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ hydratuje a vůbec nevysušuje
+ ideální pro suchou, unavenou a zralou pokožku
+ krásně rozjasňuje
+ jemná vůně
+ nevytváří dojem masky a pěkně se s ním pracuje

Mínusy:
- nic pro mastnou, aknozní pleť
- u smíšené pokožky může při denním používání trochu mastit a až moc vyživovat
- střední výdrž
- lehčí krytí
- je nutné za den přepudrovat

Hodnocení: 6/10


Komentáře

  1. Mela jsem ho kdysi a byl uzasny. Krasne kryl, drzel a moji pleti sedl.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. no mne na suchej zvyraznuje suche miesta, takze najlepsi asi bude na normalnu...

    OdpovědětVymazat
  3. tento se mi moc nelíbí, ale nějaký makeup od této značky bych ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. tento makeup som niekedy chcela vyskúšať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že není vhodný pro mastnější typ pleti.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tento makeup jsem měla ale překvapuje mě že tě stál 200, já za něho dala 500 v Douglasu :D jinak já mám teda suchou plet a přišel mi hodně hustý, takže mi moc nevyhovoval, ale plus je že nádherně voní :) Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem se na něj taky dívala. Nejsem si jistá jak by mi vyhovoval, ale aspoň vyzkoušet rozhodně neodolám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky