Rozhovor s Míšou z eshopu Krásná každý den

Dnes mám pro Vás zajímavé překvapení v podobě článku nebo tedy spíše rozhovoru s jednou kouzelnou osůbkou z ještě kouzelnějšího eshopu Krásná každý den, tedy s Míšou. Míša je majitelkou eshopu s přírodní kosmetikou s poetickým názvem Krásná každý den, což samozřejmě my ženy jsme, vždycky že? :) A kdo už zde nakoupil moc dobře ví, že Míša do každého balíčku vkládá "kousek sebe" a vše dělá poctivě a s láskou a přesně takových lidí je potřeba ve světě krásy víc. A proč jsem se tedy rozhodla pro rozhovor právě s ní? Nevím jak vy,ale já strašně moc fandím nám ženám, které jsme šikovné a něco dokážeme, jdeme za svým snem, děláme věci poctivě a s láskou a přesně taková je Míša. Rozjela eshop, který se zabývá převážně českou a slovenskou přírodní kosmetikou a svět obchodu obohatila o osobnější přístup a krásně "vyšperkované" balíčky a já jí neskutečně fandím. Michaelu jsem poznala až díky článkům na blozích a následné spolupráci a musím říct, že na takovou spolupráci mohu být s čistým svědomím hrdá, je osobní a přesto profesionální, cítíte z toho, že ona sama nabízené věci vyzkoušela a dala si tu práci nabízet opravdu jen dobré kousky...takže jsem jí chtěla poznat trochu blíž a umožnit to prostřednictvím rozhovoru i vám, mým čtenářkám, doufám tedy, že se vám bude článek líbit a užijete si ho stejně jako já. 

Míša je třicetiletou maminkou 2,5 letého chlapečka a bydlí společně s manželem, který je její obrovskou podporou v bytečku v Dolních Břežanech. Míšini muži života jsou nedílnou součástí eshopu, manžel je skvělou podporou a syn zase potřebuje maminku,která se vyzná v jemné kosmetice, takže to jde krásně dohromady a víc o Míše už v samotném rozhovoru.



1.) Dobrý den, Míšo, ráda bych se na úvod zeptala jestli byl Váš sen vždy provozovat obchod či eshop s kosmetikou nebo co vedlo k jeho založení? 

Dobrý den, Jani. 
Ještě před třemi lety by mě vůbec nenapadlo, že bych někdy mohla mít e-shop s kosmetikou. V roce 2014 se nám narodil náš chlapeček a po tom, co si všechno u nás doma sedlo, zaběhli jsme si jako rodina nějaký režim, mi začala chybět práce a možnost se nějak realizovat. Asi to zná většina maminek. A tam vlastně přišel i tenhle nápad. Původně to měl být jen takový koníček, maximálně na 2 hodiny denně. Teď už po roce, co e-shopu funguje se to ale rozrostlo tak, že tomu věnuji několik hodin denně a často i večery o víkendech.  



2.) A proč jste se rozhodla vydat alternativní cestou a zvolila jste eshop s čistě přírodními značkami? Sama tyto produkty pro sebe nebo rodinu používáte? 

I přírodní produkty souvisejí s naším Kryštůfkem. Než se nám narodil, řešila jsem spíš co jíme, jestli je to zdravé nebo ne, ale na kosmetiku málokdy došlo. Tam jsem šla ve většině případů cestou co kdo doporučil, co pomohlo, ale složení jsem už opomíjela. No a jakmile se nám Kryštůfek narodil, tak jsem zatím jako nezkušená máma samozřejmě začala hledat, jakou kosmetiku je nutné na miminko používat. Po přečtení všeho možné jsem došla k závěru, že ta přírodní a co nejvíce jednoduchá je pro miminko nejlepší. To byl tedy impulz k tomu, začít pročítat složení nejen dětské kosmetiky, ale i té naší. A pak už následovalo postupné obměňování všech přípravků, které jsme doma měli.  

3.) Líbí se mi název Vašeho eshopu - Krásná každý den - zní to opravdu krásně, bylo těžké vymyslet ideální jméno nebo bylo hned jasno? A co se týče objednávek, jsou vždy úchvatně zabalené s krásným vzkazem, to Vám musí dát hodně práce ne? 

Jani, moc děkuji za pochvalu. To určitě potěší zejména manžela, protože on byl vlastně tím, kdo tento název vymyslel. Tak nějak okamžitě bez dlouhého přemýšlení…prostě chlap – měl hned jasno :)
Co se týká balení balíčků, kdysi na úplném začátku, když jsem se o přírodní kosmetiku začala teprve zajímat jsem si pro sebe objednala z jednoho e-shopu pár produktů. Moc jsem se na balíček těšila, protože jsem měla pocit, že si objednávám něco výjimečného. A tuhle radost mi pokazilo to, když jsem objednané produkty začala vyndavat z balíčku plném starých novin a různých fólií. Najednou ten pocit výjimečnosti byl pryč. A to byl přesně ten okamžik, kdy jsem si řekla, že kdybych měla takový e-shop já, chtěla bych to úplně jinak. Aby celý balíček byl jako malý dárek a dal zákaznicím pocit, že si kupují něco neobyčejného, protože to přírodní produkty určitě jsou. Hodně práce to tedy je, ale stojí to za to. Když pak dostanu od zákaznice e-mail s tím, jak jí balíček udělal svým balením radost, je to ta největší odměna a motivace, proč to dělat.


4.) V eshopu chcete mít oproti ostatním bio a přírodních eshopům téměř výhradě české a slovenské značky, proč jste se takto rozhodla? A jsou takto maličké země dostatečnou "zásobárnou" přírodních značek? 

Ano, to byl původní záměr. Stále to i platí, že bych chtěla mít většinu českých a slovenských značek, ale zákaznice si žádají i ty zahraniční. Takže asi to časem bude půl na půl. Každopádně české i slovenské značky velmi vítám a myslím si, že tu máme (ať už v České republice nebo na Slovensku) mnoho pokladů, o kterých třeba zatím ani netušíme  :) Stále častěji mě oslovují i menší značky o kterých jsem nevěděla, že na trhu vůbec jsou.

5.) Jak probíhá výběr nové značky do eshopu? Vyhledáváte je sama nebo se již ozývají firmy Vám? 

Dříve jsem si nové značky hledala sama. Nejprve si objednala několik produktů a pokud jsem s nimi byla po vyzkoušení spokojená, zkusila jsem výrobce kontaktovat a domluvit s ním spolupráci. Takhle se tedy objevila na e-shopu většina značek. Teď už se začíná situace měnit a často mě oslovují samotné firmy. Neznamená to ale, že přestávám sama hledat :)

6.) Jaké jsou Vaše nejoblíbenější přípravky v péči o obličej, tělo, vlasy a jaké z dekorativní kosmetiky? 

Díky tomu, že vždy zkouším nové produkty, než je zařadím do e-shopu, prošlo mi pod rukama mnoho různých přípravků, ale těch svých oblíbených mám jen pár. Navíc jsem v tomhle trochu konzerva a co mi vyhovuje, tak to prostě neměním.

Na obličej ráda používám jíly, oleje (ať už jednosložkové nebo pleťová séra), květové vody a peeling.
Co se týká tělových přípravků, nejraději mám tělové peelingy a přešla jsem na klasická tuhá mýdla. Takže tady je má péče poměrně jednoduchá  :)

Na tělové krémy já moc nejsem. Používala jsem je samozřejmě v těhotenství a to bylo upřímně jediné období, kdy jsem je vydržela používat pravidelně. Musím ale říct, že díky tuhým mýdlům, které obsahují nezmýdelněnou část olejů se moje pokožka dostala do hezké rovnováhy, takže ani nemám potřebu se čímkoli mazat. 

U vlasů asi experimentuji nejvíc. Mám rovné a jemné vlasy u kterých neustále bojuji s objemem. Zkouším a střídám různé šampony, ať už tuhé nebo tekuté doplněné kondicionéry. Velký objev pro mě byl i Shikakai, který používám buď jako šampon nebo masku. Jinak masky na vlasy si zpravidla připravuji domácí. A při barvení vlasů vždy sáhnu po henně.

Z dekorativní kosmetiky je můj nejoblíbenější produkt minerální make-up. Asi bych ani nespočítala, kolik let ho už používám. A rozhodně korektor na kruhy pod očima - občas je toho spánku méně, tak je fajn, když je to čím skrýt :)



7.) Je naopak něco co zatím musíte používat z klasické konvenční kosmetiky,protože jste ještě nenašla adekvátní náhradu v přírodní kosmetice?

Když tak nad tím přemýšlím, nevím o ničem, co bych si nechala z té klasické konvenční kosmetiky. Při přechodu na přírodní kosmetiku jsem hodně produktů vyřadila, protože mi najednou přišly zbytečné. Používám tedy těch přírodních méně, ale nedá se říct, že by mi něco chybělo.

8.) Co vy a zdravá strava či alternativní medicína? 

Snažíme se stravovat zdravěji a asi největší radost mi poslední dobou udělají kvalitní a domácí potraviny. A ještě když Vám to někdo nachystá, třeba taková domácí zeleninová polévka, kterou uvaří babička ze zeleniny ze své zahrádky….nemůžu být spokojenější  :) Jinak já sama už téměř rok a půl nejím maso a snažím se vyhýbat většině živočišných produktů.

Co se týká alternativní medicíny, je to u nás momentálně velké téma. Doma používáme minimum jakýchkoli léků, naštěstí kromě běžného nachlazení se nám většina nemocí vyhýbá, tak ani není potřeba. Začala jsem se zajímat o esenciální olejíčky a různé bylinky a teprve teď objevuji, jaká je v nich vlastně síla a s čím vším nám mohou pomoci. Takže doufám, že jednou naše domácí lékárnička bude složená právě z nich.

9.) Neplánujete do budoucna zařadit do sortimentu doplňky stravy nebo potraviny jako jiné eshopy? Nebo chcete mít zaměření pouze na kosmetiku?

Zatím nic takového neplánuji. Myslím, že je ještě mnoho prostoru se posouvat dál v současném sortimentu a neustále je co zdokonalovat :)

10.) Moc děkuji za příjemný rozhovor a na závěr , na co nového se v nejbližší době na eshopu Krásná každý den můžeme těšit ?

Velká novinka je teď nový vzhled e-shopu, na kterém se pracovalo několik měsíců a určitě ještě několik dalších měsíců pracovat bude. Cílem bylo vše ještě více zpřehlednit a celkově zpříjemnit zákaznicím nákupy. A hlavně to, o co usiluji od začátku – aby celý e-shop nebyl jen e-shopem, ale místem, kam se budou zákaznice rády vracet, protože si chtějí přečíst nějaké zkušenosti nebo se o ně podělit s ostatními, přečíst si něco na blogu. Mám v hlavě ještě stoustu nápadů, na kterých se bude postupně pracovat. Zároveň mám domluvené i nové spolupráce, nové značky, takže určitě je se na co těšit  :) A i já, Jani, moc děkuji Vám za příjemný rozhovor.

Jsou rozhovory,které by ani nemuseli brát konce a toto byl jeden z nich, Míša má rozhodně co říct, je to chytrá a příjemná žena,která si zaslouží naši pozornost. Její eshop mám velmi ráda a kromě věciček do spolupráce tu samozřejmě ráda nakupuji, rozhodně letošní Vánoce budou z části i díky tomuto eshopu víc než voňavé. Protože přesně jak sama říká - při rozbalování balíčků jde i o ten pocit výjimečného okamžiku - a ten já tedy u tohoto eshopu mám. A právě to je i jedna z věcí,která mě nutí vracet se. Myslím, že spousta kosmetických eshopů se již Míšu snaží v balení napodobovat což je naprosto dobře,ale Krásná každý den bude vždy první v kouzelně "vyšperkovaných" balíčcích. 

Takže nezbývá než popřát Míše i eshopu hodně úspěchů, štěstí a víc spokojených zákazníků :) 

Komentáře

  1. Jé super Jani! Díky za rozhovor, s chutí jsem si ho přečetla. A Míše jen a jen to nejlepší do života, ať se jí s e-shopem daří i nadále! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se rozhovor líbil :)

      Vymazat
  2. Velmi prijemny rozhovor, rovnako ako aj cely e-shop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ano tohle je velmi povedený eshop a mám ho moc ráda.

      Vymazat
  3. Skvelý rozhovor! Míša je úžasná rovnako ako jej eshop.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  4. Moc sympatický rozhovor, přečetla jsem ho jedním dechem :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhovor je super a moc mě bavil :) Sama jsem měla dva produkty z jejího eshopu a to od Soaphorie :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc, moc ráda a jsi spokojená s produkty?

      Vymazat
  6. Skvelý rozhovor. Ja mám tiež KKD velmi rada. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11/12/2016

    Moc pekny rozhovor! Balicky z KKD jsou neskutecne! Opravdu jsem nikdy hezci balicek nedostala...kazda objednavka jsou takove moje Vanoce��

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky