Přírodní obličejový gel se zlatem

Po delší odmlce s věcičkami z eshopu Hristina jsem tu zpět s velmi zajímavým produktem a to konkrétně s Přírodním tonikem ( gelem ) se zlatem. V eshopu nabízí celou tuhle řadu a jak víte já většinou na tyhle třpytivé věcičky nejsem,ale je to novinka tak jsem si řekla, že si z nabídky k testování něco vyberu a třeba budu mile překvapená. Nejvíc mi tedy do oka padl právě tenhle gel,která má ovšem název tonikum...no trochu matoucí. Ale měl by být pro všechny typy pleti, má mít čistící antibakteriální účinky a zároveň nevysušovat pokožky. No a tohle by se hodilo , sem tam se objeví pupínek a nějaký gel s antibakteriálními účinky by se mi doma hodil. Obsahuje navíc zlatý prášek,který má omlazující efekt. Na pleť se nanáší místo mýdla klasicky vatovým tamponem, očistíme obličej a opláchneme vodou. Použití ráno i večer. Takže ok základní info máme za sebou a teď už se koukneme na samotný produkt a jeho recenzi.


Tak design gelu je takový klasický jak už je u Hristiny zvykem, neurazí a nenadchne, ale zase ta nízká cena musí být někde znát. Jelikož za gel se zlatými částečkami zaplatíte 185 Kč za 125 ml tak se ani nezlobím, že to není design hitparáda :) Balení tedy obsahuje praktickou pumpičku a už hezky přes obal vidíte jak se třpytí, takže zlatavých částeček je tu opravdu hodně. Což se mi líbí, nemám ráda takové to sem tam jedna částečka a zas kde nic tu nic.


Složení je čistě přírodní a tentokrát jsem ho nefotila přímo na obalu, jelikož to jde hůř přečíst a jen vám ho tu vypíši,ale nebojte shoduje se s obalem:

INCI: AQUA, GRAPE SEED OIL, WHEAT GERM PROTEIN,  COLLAGEN, ELASTINE, AVOCADO OIL, QUINCE EXTRACT, GOLD PARTICLES, VANILLA PLANIFOLIA EXTRACT,  TOCOPHERYL ACETATE (VITAMIN E), NEEM OIL, TEA TREE EXTRACT, PECTIN, BEESWAX

Ve složení vidíte například pšeničné klíčky, kolagen, elastin, vanilku, avokádo, takže většina ingrediencí odpovídá spíše potřebám zralé, stárnoucí pleti nebo také suché či maximálně smíšené pokožce. Takže vzhledem ke složení nic pro mastné a aknozní typy pleti. Ale zase neem oil a tea tree jsou vyloženě pro smíšenou až aknozní pleť, takže asi fakt pro všechny typy pleti...nebo takto, spíš pro věk 30+ ale jinak pro všechny typy podle mazotoku.


Gel příjemně voní, tak exoticky a sladce, to asi ta vanilka s tea tree dohromady :) Nic co by mi vadilo. Gel je poměrně dost hustý a vyzkoušela jsem ho tedy dle návody nadávkovat na tamponky a s nimi se odlíčit. No to byla pěkná blbost, nic to nedělá, makeup to prostě neodlíčí jen tak trochu rozšmudlá. Hmm tak tohle nic, tak jsme si řekla, že se odlíčím běžně, opláchnu pleť vodou a pak dočistím tímto zlatým gelem. To už bylo v pohodě, samotná aplikace je příjemná,ale cítíte na pleti takové jakoby mravenčení, po smytí je místy nepatrně zarůžovělá a co mi ovšem vadí, že je hodně stažená, vysušená a pne :/ Na pleti nezůstávají žádné částečky zlata, vše se smyje...a upřímně za tu minutu nebo dvě co jsou na obličeji k žádnému wow efektu ani dojít nemůže. Pleť není víc rozzářená, je jen možná jemnější,ale za cenu pnutí a ne úplně komfortního pocitu. Zkoušela jsem gel i místo mýdla  , nanést tedy bříšky prstů , krouživými pohyby dočistit obličej a smýt...no taky nic moc. Prostě je to lepší s tampony,ale upřímně nějak nevím proč bych tohle doma potřebovala. Neodlíčí to, nenahradí to tonikum ani květovou vodu, takže je to mezikrok, jen na dočištění. Ale nemá kromě pnutí žádný větší efekt, takže je mi to moc líto,ale tohle prostě nemohu doporučit. Po mé zkušenosti bych musela přehodnotit předchozí doručení a naopak podle mě to je jen pro mastnou a aknozní pleť, kterým by možná to odmaštění bylo příjemné,ale zas musíte jen občas aby se pleť nebránila přemírou tvorby mazu. Takže prostě za mě nějak nevím co si o tom myslet, nápad dobrý, složení dobré,ale efekt nic moc..škoda. Takže pokud budete chtít produkt se zlatými částečkami asi bych vybrala jiný z nabídky zde než zrovna tento gel. 


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ praktické balení
+ přírodní složení
+ opravdu hodně zlatavých částeček

Mínusy:
- vysušuje
- pne po něm pokožka
- neodličuje

Děkuji eshopu Hristina.cz za zaslání gelu k testování.

Hodnocení: 3/10

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Hmmm je to taková zbytečnost v koupelně bohužel

      Vymazat
  2. koukám, že se mi sem nezveřejnil komentář - psala jsem, že se mi produkt náhodou líbí a umím si ho představit pro svoji ranní rutinu, kdy je potřeba jen osvěžit a dodat něco málo šmrncu :) Miluju neem a tea tree, složení se mi líbí. Jestli ti z něj něco zbylo, ráda koupím na vyzkoušení, pokud to tedy není drzé...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky