Filmové tipy za říjen a listopad

Listopad už máme skoro u konce a já si všimla , že jsem úplně zapomněla v tom shonu na pravidelný článek o filmových tipech, takže to dneska trochu spojíme a bude to takové dvou-měsíční info.


Alenka v říši divů za zrcadlem


A máme tu další díl, první jsme shlédli takže bylo jasné, že pokračování si nemůžeme nechat ujít. Upřímně já nejsme "alenkofil" a prostě nikdy mě tohle nebralo, je to na mě už asi trochu moc fantazie a trochu psycho, podle mě prostě byl autor mírně sjetý :) Ale jako kulisa super,krásně natočené, pěkné herecké výkony a prostě kouzelné kostýmy, takže z tohoto pohledu nádhera. Příběh mě moc nebere,ale proč ne.
Hodnocení: 5/10

Centrální inteligence


Praštěná komedie až parodie u které můžete bez problémů vypnout mozek, občas se dokonce hodně zasmějete,ale jinak opravdu oddechovka. Herecké obsazení ani nic jiného neslibuje nebo jste už viděli Dwayna Johnsona hrát v nějaké super roli, super filmu ?? Já tedy ne:) Sakra dobře se na něj dívá,ale po herecké stránce to není na Oscara :)) Takže dobrý oddechový film pro večer s pizzou, vínkem a partnerem, tohle je film pro oba.
Hodnocení: 6/10

Dvojníci


Konečně po delší době dobrá česká komedie nebo chcete-li trochu parodie. Ondra Sokol je pro mě fakt komik na správném místě a jeho humor mi prostě sedí, pro odlehčení tu hraje i Kohák, takže je jasné, že to nebude kdoví jak super scénář a nebo film který budete o sto šest doporučovat,ale pro zasmání ideální. Některé scénky jsou trapné, jiné až moc nelogické ,ale s takovým úmyslem je to asi točené takže když od toho nebudete čekat víc než pobavení budete spokojení. No a Simona je tu jen pro ozdobu aneb podle mě fakt hrát neumí,no ale naštěstí moc velký prostor jí tu dán nebyl.
Hodnocení: 6/10

Hledá se Dory


Kdo miluje Hledá se Nemo nemůže si pokračování nechat ujít :) I když jednička byla o hodně lepší tak i dvojka má cosi do sebe. Je to prostě miloučký příběh o zapomnětlivé rybce,, který je místy roztomilý, podivný, vtipný, dojemný a absolutně nereální,ale takové už animáčky pro děti bývají takže rozhodně doporučuji, protože budete mít fajn náladu a ta je potřeba.
Hodnocení: 6/10

Hra peněz


Většina filmů s proklatě sexy a charismatickým Georgem mě moc nebaví,ale tohle je jiné kafe. Navíc parťačku mu tu dělá skvělá Julie, takže tohle je po dlouhé době film, u které jsem ani jednou nekoukla na pc nebo mobil a seděla jsem a pozorně koukala. Fakt skvělé. Ideální pro vás i partnery, je tu akce, vtip, dojemná chvíle a celkově hodně změn, je to vynikajíc!! A určitě za mě top co aktuálně vidět.
Hodnocení : 10/10

Krotitelé duchů


No...co k tomu tak říct, na film jsem se dívala kvůli příteli,který má rád jedničku ten díky hudbě profláklý film s duchy :D No jo kdo by ho asi neznal,ale přiznám se mě k srdci nepřirostl. Ale nápad pojmout dvojku jako ženský team je zajímavý a do role blond blba obsadily sexy Chrise, takže proč se na to nepodívat že?:) No je to takový ten druh humoru co já moc nemusím, prvoplánové až trapné fórky a někdy fakt až trapné scénky..no film roku, ani půl roku a ani týdne to nebude,ale jako když nechcete nic náročného a potřebujete vyplnit ticho tak ok no..Ale počítejte s tím, že se asi rozloučíte s pár buňkami mozku.
Hodnocení: 4/10

Legenda o Tarzanovi


Tak a tohle je třeba film od kterého jsem absolutně nic nečekala a mile překvapil. Krásný příběh, prostředí, občas dojme, občas se zasmějete a je tu i akce. A herecké výkony také stojí za to. Podle mě jedno z nejlepších ztvárnění Tarzana vůbec :) Moc doporučuji.
Hodnocení: 10/10

Než jsem tě poznala


Konečně jsem si našla čas na shlédnutí filmu, knížku mám doma a strašně se mi líbila, takže mě zajímalo jak dopadne film. No a ani kniha je jasně o x procent lepší,ale i tak mě film bavil, prostě romantika, trošku komedie a nakonec jsem si prostě pobrečela jak želva. Ideálně film jen pro holky, přítel z toho prý div nezešedivěl a ještě že má v mobilu pár her :D takže pokud jste viděli jen film ,ale nečetli knihu tak moc a moc doporučuji, pokud naopak přivřete oči a nechte se strhnout romantikou a budete spokojení :) a hodně se mi líbí obsazení hlavní ženské role, ta trhlost odpovídá přesně mé představě o hlavní hrdince :)
Hodnocení: 8/10

Podfukáři 2


Jednička byla absolutně skvělá a upřímně mrzelo mě , že ve dvojce už není Isla Fisher, která byla skvělá a místo ní jí nahradila průměrná Lizzy, sice krásná,ale podle mě se na tu roli tolik nehodí. Dále ani Danielovi ( Harry Potter ) jsem to moc nevěřila, role záporáka mu prostě nesedí. Takže až na tyhle dvě zklamání jsme byla spokojená, děj má spád a jsou tu i zajímavé zvraty. Opět se člověk dobře pobaví, zasměje a jsou tu opravdu pěkné scény, takže super.
Hodnocení: 9/10

Sousedi na odstřel 2


Kdo viděl jedničku má tušení co od tohohle čekat - trapnost, typické americké sex vtípky a prostě blbost. Ale ani nevím proč jsme na to koukala, když jednička taky nebyla ok...no asi nuda je horší. Nebyla po ruce dobrá knížka, v telce nic nedávali a tohle byla tak nějak jediná volba no...co víc k tomu říct? Už mi holt není patnáct.
Hodnocení: 2/10

Tajný život mazlíčků


No trochu zklamání podle ukázek jsem si myslela, že to bude nejvtipnější animák tohohle roku a ono nic. Jako pěkný, pár vtipů a celkově hodně milé,ale nic převratného , dost trapných vtipů a divných scének...no prostě jsem jsi to představovala krapet jinak. Jako není to propadák,ale znáte to když v něco vkládáte naděje a těšíte se jak to bude super a pak jen koukáte a nic.
Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Tady jsem bohužel neviděla ani jeden film.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci vidět Hledá se Dory a Tajný život mazlíčku zbytek filmů není zrovna můj šálek kávy :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tajný život mazlíčků mě také zklamal, po roce těšení jsem čekala mnohem víc. Naopak Alenku mám ráda a Než jsem tě poznala bylo nádherné. Určitě plánuji Tarzana, Hledá se dory a Podfukáře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s názory na Alenku, Hledá se Dory i Tajný život mazlíčků. Budu se ale muset podívat na Hru peněz, Podfukáře a možná i na ty Dvojníky, ale jen kvůli Sokolovi :))

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky