Bezstarostné ráno s pralinkami

Tomuhle prostě nešlo odolat :) Něco co se jmenuje pralinky a je určeno do vany,má to přírodní složení a navíc je to pro mě nová značka? No hned jsem si je při minulé objednávce na eshopu Krásná každý den objednala, ano objednala, nejen, že s tímto krásným eshopem spolupracuji ,ale i si zde velmi ráda objednávám již osvědčené nebo nové produkty. Takže dnes se podíváme na krásné balení Pralinek do koupele doslova za pár kaček ,které myslím jsou ideálním dárečkem pro kamarádky a celkově dobrý nápad na maličkost pod stromeček.


Kosmetika Navia se na eshopu objevila docela nedávno a zaujala krásný balením a čistým složením, navíc se jedná o ručně vyráběné produkty ze Slovenska a jak asi víte miluji podporovat slovenský a český trh s kosmetikou, je to takové lokální nakupování :)


Pralinky jsou překrásně balené ve zdobené papírové krabičce, ta je ozdobená jak zvenku květinkami tak i uvnitř po spotřebování samotných pralinek uvidíte na dně krásný design. Takže dotaženo do nejmenších detailů. Malá krabička voní aniž byste ji museli otvírat opravdu skvěle, já osobně jsem si na poprvé zvolila druh Bezstarostné ráno,ale ještě je v nabídce Levandule a Chladivý vánek. Takže ještě je určitě co zkoušet. Hmotnost "bonboniéry" je 60 g a obsahuje celkově 4 kusy větších obdélníkových pralinek, které již na dotek jsou pěkně mastňoučké takže je jasné, že koupel nebude vysušovat, protože základem je kakaové máslo a mandlový olej. Celkově složení je moc pěkné, posuďte sami na fotce.


Vůně pralinek je květinově-sladká a přesto nic těžkého, ideální vůně pro ranní probuzení nebo naopak pro večerní uvolnění po těžkém dni. A přesně takto jsem si koupele vychutnala já. Vůně uvolňuje tělo a povzbuzuje, konejší mysl,která je po práci přeplněná informacemi a emocemi. Prostě pohodička. Líbí se mi lehoučký šumivý efekt ,který je ,ale mnohem jemnější než u tzv. šumivých bomb apod. Pokožka je po koupeli krásně promaštěná a já osobně už se ani nemažu, bohatě mi stačí koupel. Takže pro mě super , že se jedná o produkt dva v jednom, občas prostě nemám náladu ještě se mazat a po koupeli jen padnu do pelechu a toužím jen spát :) Za mě ideální nápad a rozhodně je doma nemám naposledy.



Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ krásné balení ideální i jako dárek
+ silná vůně,která provonění celou koupelnu
+ nevysušuje, naopak promastí a vyživí krásně pokožku těla, že není ani potřeba mazat se

Mínusy:
- nenašla jsem


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tak to vypadá moc dobře a pochopitelně to musím mít v té levanduli :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá opravdu nádherně a povedeně, po produktech této značky jsem už pokukovala, ale zatím jsem nic nevyzkoušela :) Taky mám moc ráda tyhle české a slovenské značky :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. To balení je teda vážně nádherné :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mi přijde jako fantastický nápad! Zkoušela jsem "Chladivý vánek" a ta vůně byla boží! Akorát jsem si tu jednu kostečku rozlomila na dvě. I tak mi to přišlo voňavé až až a mazat jsem se po koupeli taky nemusela :-) Navia je velice zajímavý objev! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky