Weleda slaví 90. let v Čechách a na Slovensku

Dnes mám pro vás velmi netradiční článek, tedy alespoň u mě na blogu a tím je Oslava narozenin jedné krásné přírodní značky, kterou dozajista všichni dobře znáte - ano Weleda slaví již 90.let v Čechách a na Slovensku a já jsem měla tu čest být u toho,když oslava probíhala u nás v ČR v Café Louvre.


Možná se ptáte proč netradiční článek,když jich je na blozích tolik a to z různých promo akcí a oslav...ano jinde jsou tyto články jak houby po dešti,ale u mě je tohle první vlaštovka. Jak jste si asi všimli nejsem zrovna typem klasické blogerky, spolupráce sice přijímám,ale velmi si z nich vybírám a kývnu poté zhruba na 20% z nabídek a převážnou část tvoří přírodní kosmetika ke které mám blíž. Proto ,když mi chodí nabídky na účast na akcích v drtivé většině odmítnu a sem tam se stává , že nemohu kvůli pracovním povinnostem,ale hlavním důvodem je, že nemám ráda přetvářku, drby a celkově takovou tu atmosféru všichni se na sebe usmíváme protože jsme blogerky nebo protože spolu máme spolupráci a za rohem už si řekneme něco jiného, nemám ráda xhodin řešit co na sebe, aby to bylo trendy, xhodin si hrát s makeupem a pak u rautu uždibovat salát a dělat , že žiji ze vzduchu :) Přetvářky jsem si užila dost na škole a v práci, takže proto u mě tyhle akce moc neuvidíte ani do budoucna...no a proč jsem tedy kývla na oslavu Weledy? Hlavním důvodem je , že je to podle mě velmi kvalitní a stabilní firma,která se věnuje přírodní kosmetice již tolik let, s jejich výrobky jsem vždy byla téměř na 100% spokojená a díky milé Pavle s kterou spolupracuji jsem prostě nemohla odmítnout. Zafungovala zde taková ta intuice, že když tam pracuje tak milá osůbka nemůže celá akce být povrchní.


No a také, že nebyla. Všichni byly milý,ale takovým tím přirozeným způsobem, nikdo si nehrál na něco co není, úsměvy a smích provázely celý večer a to nejen od moderátorů, pořadatelů,ale i od hostů či obsluhy. Prostě jak ,když jste na oslavě někoho koho velmi dobře znáte. Navíc bylo poznat, že celý Weleda tým včetně ředitele svou práci opravdu milují, dělají jí nejen pro peníze,ale i proto,že jim dělá radost. Samozřejmě někdy je to dřina,ale na nich je vidět, že je to baví,naplňuje...prostě máte pocit, že dělat s nimi musí být nejlepší práce na světe :) A to je to krásné co jsem si z celého večera odnesla - pocit, že mohu být na tuhle dlouhodobou spolupráci právem hrdá, že podporuji firmu a lidi kolem kteří si to doopravdy zaslouží. O to víc pak člověka potěší, že si umí spolupráce dobře vybrat a i kdyby spolupráce skončila, Weleda pro mě budou značkou se srdcem :) Ale teď už se konečně dostaneme k tomu co vás zajímá nejvíce a to k tomu jak samotná oslava probíhala.


Oslava 90.let Weledy byla pořádána v centru v Café Louvre, pro mě první návštěva tohoto místečka a rozhodně na mě udělala obrovský dojem. Místo se povedlo týmu dovést k naprosté dokonalosti, nevěděla jsem co mám obdivovat dřív! Celá atmosféra byla laděna do červena a osvětlení bylo intimní ( ne zrovna ideální pro fotečky,ale dušičku doslova hladilo ).


Atmosféra měla upoutat pozornost k řadě s Granátovým jablíčkem,která bude top pro nadcházející sezónu. Všude byly umístěny flakonky s přírodními vůněmi,které vykouzlily užasnou atmosféru a byly nekrásnějšími dekoracemi. Vůně byly doslova všude, na stolcích, na barech i za ním, dokonce i na toaletě jste našli mýdlo a krém na ruce s vůní granátového jablka. Hostesky i číšníci sem tam rozprášily do prostoru trochu vůně, takže ani na chvilku jsem nemohla mít chmurné myšlenky, protože éterické oleje zafungují vždy na jedničku a pozvednou náladu.



Co se mi snad líbilo nejvíc byly všudy přítomné svíčky a sklenice i menší skleničky naplněné vodou a kousky růží...no tak intimní a okouzlující atmosféru jsem ještě nezažila. Krása, muselo to dát ohromnou  práci,ale stálo to za to a děkuji všem co na tom nechaly xhodin práce.


Jako první následovala menší přednáška o značce a konkrétně o některých olejích od Olgy Geraschenko-Zambon ,která je mezinárodní školitelkou Weledy.


Co mě mile překvapilo je, že společnost si velmi zakládá na kvalitě surovin a neváhá věnovat i několik let než najde dobré dodavatele a má velmi přísná kritéria! O to víc mě těší, že březové listí odebírá od české firmy :)


Také hodně podporuje různé projekty jako férový obchod apod. Hodně mě to zaujalo a rozhodně jsem si pak hledala i další informace na internetu. Záleží jí i na udržitelnosti zdrojů  ( informace o historii a vizi firmy zde ) a rozhodně není firmou která by šla jak se říká přes mrtvoly jen za ziskem. Navíc má i projekt slevu za recyklaci obalů - info zde. 


Po přednášce jsem měli hravý úkol a to poznat z 5ti neoznačených lahviček o které oleje se jedná a jeden z nich byl ropný...no upřímně čichové buňky mi asi umřely :D hrůza , poznala jsem jeden a dva jsem mezi sebou prohodila...no budu muset trénovat čichové schopnosti! Poté jsme dostali nahřáté ručníčky, olej s granátovým jablíčkem a navzájem jsme se uvolnily krátkou masáží rukou...vynikající nápad i poslední chmurné myšlenky z podzimního dne byly ty tam :)


Následovala občerstvení a asi netřeba říkat že bylo vynikající, skvělé suroviny i jejich kombinace. Číšníci byly usměvavý ochotní a úžasně profesionální! Nealkoholická limonáda s granátovým jablkem byla absolutní favorit večera a ještě v tak krásné stylové nádobě, hned bych ji brala domů :))




Poté přednáška ekonoma Tomáše Sedláčka,který má charisma na rozdávání a svérázný smysl pro humor a rozhodně byl "energy drinkem" večera. Dále vystoupení Paula Mackaye hlavního akcionáře Weledy následované představením dalších projektů a vizí společnosti. Co mělo obrovský úspěch v předešlém období je rozhodně projekt Můj důvod,který lidi podporoval k lásce k sportu a ke svému tělu. Viz jedno z nejkrásnějších videí na toto téma jaké jsem viděla -  odkaz zde.


Dále se můžeme těšit na podporu jedinečné krásy každé ženy v jakémkoliv věku, proto je tváří granátového jablíčka Olga Šípková ,kterou jsem poprvé měla možnost vidět na živo a tahle žena kolem sebe šíří obrovskou dávku pozitivní energie a má neuvěřitelně příjemný a milý projev. Je krásná a to přirozeným způsobem, takže skvělá volba pro tvář Weledy. A na jaro se můžete těšit na další úžasnou silnou osobnost..ale víc neprozradím :)


Po této části následovalo občerstvení, hudba a raut...vše opět dokonalé,vybraly si jak vegetariáni tak masožravci, vše bylo krásně naaranžované a sekt s granátovým jablíčkem byl už jen dokonalou tečkou za celým večerem.



Byla jsem okouzlená a s úsměvem na rtech docházela domů. Tímto bych chtěla poděkovat Pavle za pozvání a za to, že jsem jí konečně poznala osobně - Jste nejen krásná duší jak už jsem věděla po emailech,ale i překrásná žena, která kolem sebe šíří pozitivní energii a myslím, že Weleda může být hrdá , že Vás má v týmu.


Děkuji, že jsem mohla poznat lidi co za vším tím pro Českou republiku stojí a poznat,že jsem si vybrala dobře. Tímto bych chtěla Weledě jako značce popřát mnoho úspěchů do dalších let a stále tak dobrý tým jako má nyní :)


Komentáře

  1. Jé, moc se mi líbí jak je atmosféra sladěná s tématem. Vypadá to jako parádní akce. Děkuju za report. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano akce byla parádní,moc se jim to povedlo, ta výzdoba byla úchvatná :)

      Vymazat
  2. Krásný článek, musela to být skvělá akce. Weledu jsem si zamilovala a patří mezi mé nejoblíbenější značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A co máš od nich nejradši?:)

      Vymazat
  3. To musela být parádní akce! :) Moc hezké fotky.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Musela to být jako vždy skvělá akce :) A Weledu bych ráda vyzkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny clanok. Co je Tvoj najoblubenejsi produkt od Weledy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě na prvním místě sprchové krémy, pak Pupalkový oční krém a koupele, to jsou asi první tři místa a u tebe? :))

      Vymazat
    2. kosatcovy hydratacny krem

      Vymazat
  6. Tak to je krásne ako sa pohrali s detailmi, musel to byť naozaj príjemný zážitok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano měly to vymyšlené do detailů, granátové jablko kam se podíváš :) krása

      Vymazat
  7. Ten zelený univerzální krém právě testuji a je opravdu skvělý!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na něm jen malinko vadí zvláštní vůně.

      Vymazat
  8. Wow, to musel být parádní večer! Weledu mám hrozně moc ráda :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer a milá společnost :)

      Vymazat
  9. Paráda Jani! Skvelý článok, krásne fotky! Vidno ako si dáva Weleda záležať na detailoch a u nich ma fascinuje zakaždým ten ľudský prístup, ako píšeš aj vnútro-firemne. To je dnes napriek všetkým dôležitým HR oddeleniam a motivačným, hodnotovým školeniam pomerne vzácne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky