Weleda péče o rty v chladném počasí

Venku je opravdu ne moc pěkný a teplý podzim, hodně prší a je takové to vlezlé počasí..takže musíme trochu přitvrdit v péči nejen o tělo, vlasy, pleť,ale i o rty na které hodně lidé zapomíná. Je tedy ideální vyměnit lesky za rtěnky nebo balzámy. Já obvykle pod rtěnky ještě ty balzámy dávám nebo klidně vezmu jen balzámek samotný a k tomu podzimně laděné líčení očí a nepotřebuji ani barvičku na rty. Ideální balzámy na rty na podzim a zimu jsou hutnější a víceméně nemusí ani obsahovat SPF, toho sluníčka si teď fakt moc neužijeme, tedy pokud někdo nejedete na dovolenou samozřejmě.


Já jsem na vyzkoušení dostala jejich známou klasiku a stálici a to je tyčinka na rty Everon. To, že je z dílny Weleda vám jasně napoví, že složení je s certifikací, čistě přírodní a neobsahuje žádné "fujtably" což se u rtěnek nebo balzámu hodí o to víc, že je jasné, že číst toho i sníme, logicky. Takže čím méně potencionálně nebo prokazatelně škodlivých látek v takovém produktu najdeme tím lépe. A zde najdeme jen přírodu,takže no stres a ideální i pro děti. Složení vidíte na fotce níže a je opravdu povedené. Balzám má díky němu přirozený UV faktor 4, což na běžné podmínky bohatě stačí. Ve složení tedy najdete jojobový olej a včelí vosk, oba dva jsou svým složením vosky,ano i ten jojobový "olej". Takže udělají krásnou ochrannou vrstvu na pokožce rtů, mě osobně se včelí vosk v balzámech osvědčil a je mou vyhledávanou ingrediencí právě na zimu, krásně sám o sobě voní a rty dokonale chrání. No jo včeličky to prostě umí. Dalším voskem je také kandelilový, karbanaubský a z růže, takže ochrana až běda že? :) Nesmí chybět ani karité máslo,aby nebyla opomenuta právě výživa, pak už extrakt z vanilky a růže,které dodávají vůni a oba jsou regeneračními složkami.


Takže podle složení by se zdálo že vůně bude hodně sladká a taková těžká, ano sladká i těžší je,ale jedná se o velmi jemnou vůni takovou,která na rtech nevadí a navodí takový ten pocit péče. Vanilka tu není takový ta umělá, těžká kterou z duše v produktech nemám ráda,ale jen jemná , takový vanilkový ocásek na konci. Cítíte tu i tu medovou vůni díky včelímu vosku a růži by asi můj ne moc dobrý nos neodhalil, spíš mi to evokuje i něco malinko kořeněného..no prostě jemná a příjemná podzimní a zimní vůně. Nic na léto a jaro,ale právě ideální pro tohle období. Takže za mě jednička s hvězdičkou za vůni i složení.


Balení už moc bod nedostane, je praktické,ale nic moc pěkného. Balzám působí retro léčivým dojem, nic co uchvátí. Takže tady by Weleda mohla maličko pozměnit obal. Ale stejně nejdůležitější jsou účinky, tak jdeme na samotné hodnocení. Balzám na první dvě použití působí , že je moc tuhý, že se bude špatně nanášet,ale je to jen ty dvě použití,asi než se trochu opotřebuje ta vrchní vrstvička :)) Poté cítíte jak je hutný, extra výživný,ale neudělá mastný nebo lesklý film. Ten balzámový film, který na rtech zůstane je naopak hodně příjemný a dlouho vydrží, neztrácí se z rtů po prvním napití, což moc chválím. Rty jsou večer krásně jemné, hladké a takové prostě vyživené, tahle kalorická bomba v tyčince jim prostě víc než svědčí. V létě by ten pocit péče byl moc,ale na nadcházející období se neumím lepší balzám snad ani představit. Pod rtěnku také skvělý, nemám pocit, že by negativně ovlivnil aplikaci rtěnky nebo její výdrž. Na hory nebo do extra chladného počasí je to rozhodně číslo jedna a po ničem jiném bych nesáhla! A celkově musím hodnot hodně kladně a ani cena mi nepřijde špatná, stojí 129kč za 4,8 g. Takže za mě rozhodně ano. Navíc mě potěšilo i krásně tílko na podporu akce Můj důvod ( video o akci zde ) ,které je navíc z organické bavlny a fair trade!! Tady ihned vidíte, že jak jsem psala v článku o oslavě Weledy, této firmě není jedno kde nakupuje, co vyrábí a slovo fér, bio a eco jí rozhodně nejsou cizí :) Více info o balzámu a další názory a recenze zde. 


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ jemná vůně
+ ideální na podzim, zimu nebo na hory
+ přirozený UV faktor
+ na rtech dlouho vydrží
+ dokonalá ochrana i výživa do chladného počasí
+ na rtech je velmi příjemný 
+ vhodný pro celou rodinu

Mínusy:
- nenašla jsem

Děkuji Weledě za možnost vyzkoušet další skvělý produkt. 


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Balzámek vypadá hodně dobře :) A od Weledy jsem ještě žádný nezkoušela.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, že ji někdo taky chválí, zatím jsem na ni četla jen špatné recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ani po recenzích nekoukala, tak jdu googlit, nějak nevím co by mi na něm vadilo, někomu možná ta hutnost,ale právě pro ni bude podle mě fakt super na hory a do mrazivého počasí.

      Vymazat
  3. Já jsem si ho ještě pořád nerozbalila a poctivě si ho schovávám na zimu a hory, tak doufám, že z něj budu taky nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla ještě v balíčku před tím :)) Takže jeden věnuji kamarádce.

      Vymazat
  4. Já mám tenhle balzám načnutý od léta a není špatný, ale mám jiné favority. Je fakt, že je pěkně výživný, ale právě ta jeho tuhost a hutnost mi úplně nevyhovují, pokud mám zrovna vysušené rty, tak má tendenci usazovat se v prasklinkách a musí se dobře zapracovat, aby to nevypadalo divně. Teď jsem zamilovaná do Orange Clove od Crazy Rumors :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co do hutnosti mám teď nejoblíbenější tento a pak Burts bees , jsou nejhutnější co mám a nejpříjemnější. Ostatní jsou spíše řidší, tekutější a lehčí. Já mám právě doma ráda jak ti hodně hutné co prostě na rtech vydrží nějakou tu hodinu tak i ty lehké. Nemám zatím extrémně popraskané rty tak jsme si tohoto efektu co píšeš nevšimla, tak uvidím v extra mrazech, díky za upozornění :) a jaké máš tedy oblíbené ty?

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky