Sun vlasová péče od Schwarzkopf

Recenze na sluneční vlasovou kosmetiku už je pro vás možná krapet mimo ,ale lepší někdy než nikdy že? Třeba někdo z vás plánuje exotickou dovolenou v zimě nebo se vám tento článek bude hodit na příští sezónu.
Jak mnozí z vás ví, letos v srpnu jsme byli s přítelem na dovolené v Řecku, kde jsme měli opravdu pekelně teplé počasí a bez sluneční kosmetiky by to tedy opravdu nešlo a to jak té na tělo a obličej, tak samozřejmě na vlasy, které přemírou slunce také trpí. Vlasy,které jsou namáhané UV zářením, vysokými teplotami a slanou mořskou vodou, jsou většinou bez správné péče velmi křehké a suché. Takže pokud jedete na dovolenou rozhodně byste takovou péči neměli zapomenout. Já nedám dopustit na Redken sun péči,ale letos jsem chtěla vyzkoušet něco jiného a levnějšího,ale nechtěla jsem nic co není profesionální kosmetika, takže volba padla na Schwarzkopf. S profi barvami a přelivy jsem totiž u své kadeřnice nadmíru spokojená a také se Silver šamponem, takže jsem si z Parfums.cz objednala cestovní sadu s krásnou zlatavou taštičkou a navíc ještě masku na vlasy, vše tedy z řady Sun Protect. V sadě byl šampon, kondicionér ve spreji, který se nesmývá a olej na vlasy, vše v balení 100ml, což přesně vystačilo na 8 dní pro dva. Cena setu je 339,- a masky o obsahu 150 ml 188Kč, takže super ceny. Balení jsou navíc opravdu krásné a taštičku nyní využívám na šminky do kabelky. Je totiž opravdu moc pěkná a bytelná, navíc uvnitř omyvatelná, takže za to body k dobru.


Šampon 

Šampon je vytvořený pro každodenní mytí a zbavuje samozřejmě vlasy zbytků soli i chlóru. Pokožku hlavu nedráždí, naopak uklidňuje, vlasy vyživuje, hydratuje a dodá jim lesk. Vytváří i ochranu proti slunečnímu záření a tím chrání vlasy jak to jen jde. Hlavní účinné složky jsou kokosový olej, palmový olej ( za to tedy body dolů ), panthenol, Uv filtr, vitamín E, Alantoin , Color Fade Protction ( formule na zachování barevného odstínu ) a Amino Cell Redbuild ( na vyspravená struktury vlasu ) .


Šampon a vlastně celá řada voní hodně intenzivně, což je zároveň jediný mínus co jsem našla, vůně je podle mě zbytečně přehnaná! Strašně silná a koncem dovči mi dost lezla na nervy, cítíte jí z vlasů i pár hodin potom. Je to vůně těžká, sladká a možná dá se říct i orientální, prostě hodně silná vůně, která ne každému sedne. Což třeba právě u Redkenu není, zde najdete jemnou letní vůni,kterou byste klidně i pár hodin rádi cítily,kdežto tady prostě taková "laciná" voňavka s extra silnou koncentrací :/ Ale jinak jsem s šamponem spokojená, nedráždí a to ani když se mi povedlo spálit si pěšinku, i tak krásně uklidnil a vlasy nevysušoval i když dobře čistil. Takže jinak opravdu plní co slibuje. 

Shrnutí:
Plusy:
+ nevysušuje
+ dokonale vlasy zbavuje zbytků soli
+ nedráždí

Mínusy:
- extra silná vůně,která mi příliš nesedí

Hodnocení: 7/10

Kondicionér ve spreji


Má velmi podobné účinné látky jako šampon. Samozřejmostí je ochrana proti UVA i UVB, ochrana barvy a celkově usnadňuje rozčesávání. Vlasy také vyživuje, hydratuje a dodá lesk. Používá se na vlasy umyté šamponem, lehce vysušené do ručníku a poté se mohou již vysušit fénem nebo nechat volně uschnout. Dá se použití i po koupání v bazénu nebo v moři kdy vlasy opláchnete sladkou vodou a poté aplikujete. Spotřeba je díky spreji malá i když šplícháte o sto šest :) Což je super. Vůně samozřejmě stejná a velmi intenzivní. Rozčesávání je po něm snadné pro kratší vlasy, nebarvené apod. Pro mé dlouhé , melírované to šlo hlavně díky masce,kterou jsem předtím ještě použila. Takže moje péče byla umýt vlasy šamponem, aplikovat pořádnou vrstvičku masky, smýt a poté tento kondicionér.


Shrnutí:
Plusy:
+ vlasy jsou po něm krásně lesklé
+ usnadňuje rozčesávání 
+ snadná aplikace díky spreji a celkově dvojí využití

Mínusy:
- extra silná parfemace
- nestačí sám o sobě na rozčesání dlouhých a melírovaných vlasů

Hodnocení: 6/10

Třpytivý olej


Tento olej má opět stejné účinky jako kondicionér jen navíc má dodat zářivý lesk, konečky vlasů ještě víc vyživit a navíc obsahuje Monoi olej. Vůně je stejná jako u předchozích,takže intenzivní. Třpytky umocňují lesk a je to vyloženě letní záležitost.


Musím uznat, že se s ním skvěle rozčesávají vlásky, jen pozor abyste si olej nestříkali moc i na pokožku krku, mě se to stalo a hned se mi trošku udělala vyrážka, takže jen v předklonu a opravdu na vlasy! Přiznám se, že bez oleje bych asi i uměla žít, znám lepší olejíčky a tohle mě zas tak neoslovilo. Myslím, že klidně stačí jen kondicionér ve větším balení a olej bych ani mít nemusela. Nepřesvědčil mě jako nějaký top produkt, prostě olej s hromadou třpytek no... Nic extra .


Shrnutí:
Plusy:
+ usnadňuje rozčesávání
+ snadná aplikace
+ umocňuje lesk

Mínusy:
- nenašla jsem extra super účinky, podle mě průměrný produkt a jsou mnohem lepší oleje na vlasy

Hodnocení: 4/10

Maska na vlasy


Maska na vlasy opět se stejným složením,které tu již vypisovat nebudu plus navíc také Monoi olej. Má se používat na mokré a ručníkem vysušené vlasy, ideálně 4 cm od pokožky hlavy a to 1-2 týdně. A to tedy neradím, u moře ji používejte klidně denně. Jak jsem popisovala výše - vlasy umyji šamponem, lehce prosuším ručníkem, aplikuji masku a to i k hlavě, vmasíruji , nechám minimálně 3 minuty, opláchnu, aplikuji bezoplachový kondicionér i k hlavě, vysuším a do konců olej. Tak to je ideální ochrana ,když jste fakt vystaveny slunci denně a denně se i koupete v moři či bazénu. Díky tomuto postupu jsem po návratu měla vlasy v perfektním stavu, bez vysušení nebo lámání a to samé přítel. 


Masku musím hodnotit jako hodně dobrou, má krásně hustou konzistenci díky níž máte opravdu dokonal hýčkací pocit. Jediné co mi opět vadí je vůně :/ Vlasy jdou po mase velmi dobře rozčesat, jsou ošetřené a vyživené. Vlastnostmi mi přijde víc výživná než Redken maska,takže obě za mě mohu doporučit a tato je levnější, jen prostě já si jí znovu nekoupím díky přehnané parfemaci.


Shrnutí:
Plusy:
+ skvěle vyživuje
+ usnadňuje rozčesávání
+ snadná aplikace
+ vlasy opravdu regeneruje

Mínusy:
- přehnaná parfemace

Hodnocení: 9/10

Doufám, že vám moje recenze pomohla v rozhodování a více info najdete v odkazech zde a zde na sadu. Produkty jsem si sama zakoupila a odkazy dávám jen abyste věděli co a jak :)


Komentáře

  1. Nějakou masku na vlasy právě sháním a tahle nevypadá zle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky