Saloos olejíček na pleť Avenia

Dnes bych vám ráda představila olejíček,který má krásné a jednoduché složení, moc povedené balení a navíc i když má certifikát přírodní kosmetiky stojí pár korun. Jedná se o olej firmy Saloos a to konkrétně druh Avenia, která je vhodný pro všechny typy pleti ,ale především pro pleť se sklonem k zarudnutí či popraskaným žilkám. Žilky mi zatím v obličeji téměř nepraskají až na oblast těsně kolem nosu,ale i tak se mi tento olejíček zalíbil svým složením takže jsem se ho rozhodla otestovat.


Balení je skleněné s praktickým kapátkem a obsah oleje je 20 ml , cena do dvou stovek a navíc velmi často bývá i v akci na eshopu Lekarna.cz z kterého jsem ho dostala i já na testování - Olej Avenia zde. Design celého balení je hodně povedený a v koupelně na poličce mu to moc sluší.


Olej má certifikaci CPK a je tedy v bio kvalitě. Ve složení najdete Jojobový, šípkový a brutnákový olej, které tvoří většinu oleje. Všechny tyto krásné olejíčky jsou vhodné pro všechny druhy pleti, ani jeden neucpává póry a jsou dokonce vhodné i pro citlivou nebo atopickou pokožku. Navíc mají i anti-age účinky, takže za mě výběr na jedničku. Éterické oleje jsou neroli, cypřiš a růže. Tady je již specifikace trošinku jiná éterické olejíčky jsou vhodné pro zralou , citlivou i sušší pleť, hojí jizvičky a celkově velmi dobře regeneruje. Olejíček asi nebude úplně 100% vyhovovat aknózní nebo mastné pleti,ale pro smíšenou pokožku po třicítce už by to na noc nemuselo být vůbec špatné. Ideální bude pro zralou , sušší, normální pokožku takže tady určitě vyzkoušejte.


Olej je středně hustý a krásně jemně voní, květinově a sladce, ale nic extra intenzivního co by vám vadilo. Rozhodně nanášejte na navlhčenou pokožku a to buď květinovou vodou podle druhu vaší pokožky, termální vodou apod. Nikdy nepoužívejte olej na suchou kůži, po delší době by vás tak olej naopak dehydratoval!! Takže nanáší se snadno a stačí pár kapiček, aplikuji na celý obličej včetně pokožky kolem očí, obličeje i krku, poté ještě přestříkám termální vodou a nechám vše vsáknout. Olej na mě působí tak trochu jakoby suchý olej, bude to vyšším podílem jojobového oleje ,který je vlastně složením vosk. Takže není tak mastný a je vhodný pro všechny druhy pokožky. ale i tak se vsakuje velmi pomalu jako většina olejů, takže to rozhodně není pokud nejste úplné sušinky ideál pod makeup. Za mě super na večer.

Pokožka je po pravidelném používání jemná, bez suchých místeček, krásně prozářená a celkově vypadá zdravěji. Olej mi,ale neurychluje hojení pupínků jako olejíček primárně určený na smíšenou nebo mastnější pokožku, takže to mi u něj chybí. Ale ani to neslibuje, takže chyba na mé straně při výběru :) Ideální je ,ale na krk, dekolt tam je to pecka, krásně vypíná drobné vrásky,které se na dekoltu objevují poměrně v brzkém věku. Olejíček ubývá hodně pomalu, takže klidně na půl roku i vydrží, minimálně 4 měsíce. Olejíček se dá také používat na odličování a to tak , že pár kapiček nanesete krouživými pohyby na pokožku s makeupem a to klidně i na oblast očí, poté stahujeme navlhčenými tamponky ideálně v teplejší vodě a následně pokud to je nutné "doodlíčíme" třeba micelární vodou a poté použijeme klasicky tonikum atd.

Za mě je toto velmi kvalitní produkt,který převyšuje svou cenu. Samozřejmě se nevyrovná sofistikovanějším a mnohem dražším přírodním značkám,které obsahují mnohem víc složek a některé i mnohem dražší a tak mají komplexnější účinky na naší pokožku,ale jako odličovací olejíček je moc příjemný a pro někoho kdo s certifikovanou kosmetikou začíná nebo se mu nechce utrácet větší sumičky je tohle absolutní pecka a vřele doporučuji.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ bio složení s certifikátem
+ krásné a funkční balení
+ jemná vůně
+ vhodné pro více druhů pleti 
+ nedráždí ani oční okolí

Mínusy:
- nenašla jsem

Děkuji eshopu Lekarna.cz za poskytnutí olejíčku k testování. 

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Krásná recenze a moc pěkně fotky, olejíček bude určitě skvělý!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Olejíčky od Saloos jsou jednoznačně dobré :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky