Filmové tipy za září

Když dělám takhle shrnutí filmů, vždycky si uvědomím jak to strašně rychle letí...léto je fuč a brzy už nás bude čekat nakupování dárečků na Vánoce...brrr...radši bych zas to sluníčko :) Ale vrátíme se k filmům, za září jsme toho asi ani moc neviděli a chci sem konečně přidat tipy na seriály ,které máme nebo mám ráda ať už je to kompletní :) Tak jdeme na to.

Angry Birds ve filmu
Začneme animáčkem, hru Angry Birds asi ani nejde neznat, první taková celosvětová hra pro mobilní maniaky a ano taky jsem ji hrála a není vůbec špatná. Takže se ani nedivím , že přišel nápad na film. Nic moc jsem od něj nečekala a tak po prvních asi 10-15 minutách jsem se smála jak blázen a říkala si tak to bude pecka. Hmm a pak nic,nuda. Vtípky takové o ničem, děj taky. Opravdu prvních pár minut bylo nejlepších. Takže asi tak, film si pusťte ,ale klidně si u toho pište články, žehlete, pečte koláče apod. Prostě nečekejte , že to potřebuje vaší 100% pozornost.


Hodnocení: 5/10

Captain America: Občanská válka
Tak moje milovaná Marvelovka opět nezklamala, sexy superhrdinové a vtipný SpiderMan takže skvělý akční komiksový biják :) Jen teda jako superhrdinové by se nemuseli takhle hádat, komu pak mám fandit,když jsou tak sexy všichni?:)


Hodnocení: 10/10

Želvy Ninja 2
Kdo viděl jedničku asi musí kouknout i druhý díl, který mi přijde kupodivu lepší než jednička a to to většinou bývá naopak. Dvojka je akčnější , vtipnější a zajímavější. I když zase dějově to taková pecka není, všechno jde až moc snadno a přiznám se, že mě jako dítě brali víc kreslené a Megan i když pořád kočka by se asi mohla trochu najíst nebo se nám ztratí před očima.


Hodnocení: 7/10

Jak se zbavit nevěsty
Tak já vám nevím no...asi české celebritky neměly na chleba jinak nevím proč v takové blbosti vůbec kývly na roli :/ Třeba podle mě absolutně skvělá herečka Lenka Vlasáková je asi jediné co to trochu zachraňuje..jinak je to trapná parodie s milionem "skryté" reklamy. Škoda zapínat televizi.


Hodnocení: 3/10

Celebrity s.r.o
Booože tady u toho jsem úplně cítila jak mi umírá jedna mozková buňka za druhou. Chápu, že to je natočené jako parodie na nekonečné seriály,ale evidentně lze natočit i blbou parodii :/ Prostě nuda, kameňáky a vtipy,které se míjí účinkem.


Hodnocení: 1/10

Aliance
Pokračování systému frakcí ...no díl od dílu je to větší blbost a přitom je to podle mě hodně dobrý námět,který kdyby se dočkal lepšího zpracování mohl by směle konkurovat Hunger Games...ale takhle oddechovka od které nic nečekejte.


Hodnocení: 4/10

Gilmorova děvčata
Podle mě nesmrtelný seriál, prostě klasika pro nás holky. A rozhodně nic pro Vaše drahé polovičky. Miluji ty ztřeštěné dialogy ,které mají rychlost blesku a celkově je tohle pro mě něco co se rozhodně neomrzí!! Nejlepší seriál pro všechny holky. Na něm jsem prostě vyrůstala. Takže už se moc těším na mini sérii pokračování.


Hodnocení: 10/10

Teorie velkého třesku
Tak tohle mě první dva tři díly nebralo a ohrnovala jsem nad tím nos a najednou mě to absolutně pohltilo :)) Ty dialogy, vtipné hlášky, upřímně myslím si ,že tohle je absolutně nejvtipnější seriál za poslední roky! Ani se nedivím , že obdržel tolik cen. Vřele doručuji.


Hodnocení: 10/10

Přátelé
No tohle je kultovní seriál a řekla bych , že vůbec první hit v seriálech,který i po xletech má šmrnc. Takže prostě klasika,kterou si sem tam pustím i teď a musím se smát těm super outfitům :)))


Hodnocení: 10/10

Dvě Socky
Miluji obsazení hlavních rolí, je ideální a vtipné. Ale první série mi přišly mnohem lepší a pak to trochu upadalo, vtipy trapnější a takové no nevím podle mě to postrádá trochu jiskru. Kvalita všech dílů není stejná, některé jsou k popukání a jiné nuda a trapnost. Takže takový seriál když není nic lepšího.


Hodnocení: 7/10

Kravaťáci
Tak je potřeba tady něco říkat? Miluji je, jsou sexy, a to nemyslím jen pánské obsazení. Vtipné dialogy a právnické prostředí plné chlapáků v obleku. Na své si přijdou jak dámy tak pánové a tohle hodnotím jako nejlepší seriál s touto tématikou vůbec. I když se přiznám, že poslední díly z vězení nejsou už tak dobré a jsou malinko až naivní...ale uvidíme jak se to vše bude dál vyvíjet.


Hodnocení: 10/10

Pravidla zasnoubení
No tady je to na hraně trapnosti občas,ale když zrovna nic lepšího neběží proč ne. Ale rozhodně bych na tomhle seriálu nestavěla celovečerní program. Ale sem tam pár dobrých vtipů se tu najde.


Hodnocení: 5/10

Takže snad jsem na nějaký seriál nezapomněla, takže klidně sem s tipy :)

Komentáře

  1. Pripomnelas mi, ze musim uz take sepsat Zkouknuto, naposled bylo snad v cervnu.
    Angry birds mam urcite v planu. Captain byl uzasny, fakt jsem se bavila. Pratele a Gilmorky miluji, to je srdcovka. U Gilmorek si prave opakuji sedmou serii, abych pak navazala na ty nove dily. Bavi me i Teorie a 2 socky.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo není nad dobré seriály takhle na podzim kdy je extra ošklivo se to hodí víc než kdy jindy

      Vymazat
  2. Nic jiného jsem neviděla jen teorie velkého třesku a t je važně super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy na seriály, skoro na všechny koukám! Hlavně TBBT a GG miluji!

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, Dvě $ocky mi právě běží jako kulisa v televizi :-D super seriál! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky