Eukalyptus k dezinfekci prostor

Česká firma Saloos je asi jednou z nejznámějších přírodních značek vůbec, má velmi přívětivé ceny a myslím, že každý už od nich měl doma alespoň jednu lahvičku ať už oleje, sprchového oleje a nebo klidně nějaký ten sprej na osvěžení. Nabídku mají víc než rozsáhlou a vybere si opravdu každý a pokud s přírodní péčí začínáte určitě je toto ideální značka na experimenty a až poté můžete pomalu přecházet na dražší kousky. Já osobně jsem s touhle značkou před xlety začínala, co by nezkušený zákazník v oblasti přírodní péče a díky ní jsem zjistila, že to jde i jinak než jen klasickou cestou chemie. Poslední dobou však testuji spíše jiné značky a na tuto jsem nějak opomněla, takže když se mě Zuzanka z eshopu Lekarna.cz zeptala jestli od nich nechci něco zkusit bylo jasno, že si trochu připomenu začátky a ráda jsem si prohlédla aktuální sortiment. Vzhledem k upršenému počasí protkanému virózami bylo jasno, že chci vyzkoušet Sprej Eukalyptus,který je vhodný jako dezinfekce prostor jako je pracoviště, čekárny u doktora atd. plus má zlepšit dýchání a je vhodný i při probíhajících virózách. Což já jako astmatik mám prakticky celý podzim nějaké obtíže a toto by se mohlo hodit jako prevence.


Lahvička je ze skla a vypadá moc pěkně, modrá barva lahvičce sluší a hned evokuje pocit čistoty, tedy aspoň tak to na mě působí.


Jedná se samozřejmě o čistě přírodní věcičku , která slouží k rozptýlení do vzduchu/prostor nebo popřípadě z větší dálky třeba na ložní prádlo, deku apod. Rozhodně se nejedná o náhradu termální vody na obličej či tělo!!! Je to silnější koncentrace takže tohle rozhodně nedoporučuji zkoušet! Rozprašovač je krásně jemný, takže nemám jedinou výtku k balení, tj. praktické i pěkné zároveň. A teď samozřejmě k tomu nejdůležitějšímu co vás asi u osvěžovače vzduchu zajímá a to k vůni....noo..je to tedy hodně zvláštní aroma, už jsem asi nějak zapomněla jak zvláštně Eukalyptus voní :D Je to taková kombinace svěžího bylinného aroma s něčím co připomíná tea tree, takže napůl svěží a napůl trochu pro mě pušáček :)) Ale tedy musím uznat ,že vždy když rozstříknu do místnosti krásně se mi dýchám takový ten pocit hlubokého nádechu, sice nic moc vůně,ale dýchání super. Zkusila jsem i před spaním na polštář z větší dálky a krásně se mi dýchalo a neměla jsme při nemoci tak ucpaný nos. Líbí se mi , že to i hubí viry ve vzduchu, takže jsem hojně využívala doma ,když jsem byla marod. Takže za mě super určitě i když jsou malé děti nemocné. Navíc to stojí pár korun a v eshopu najdete zde ( dokonce je momentálně v akci ).


Shrnutí:
Plusy:
+ vhodné i pro astmatiky
+ uvolňuje a usnadňuje dýchání
+ ideální na čištění prostor při nemoci
+ hubí viry ve vzduchu a tím pomáhá čistit prostory
+ stojí doslova pár korun
+ čistě přírodní

Mínusy:
- poměrně zvláštní vůně,která asi nesedne každému

Děkuji eshopu Lekarna.cz za poskytnutí spreje k recenzi. 

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Tý jo takový sprej se mi začíná líbit, dobrý byl na polštář jak jsi ho zkusila i ty :) Do čistě vypraných peřin by byl ideální :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i jiné vůně, tak určitě koukni :)

      Vymazat
  2. Ooo, tak ten by sa mi teraz hodil, keďže som chorá. :-)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi eukalyptus voní dost zvláštně. Na jednu stranu je mi docela příjemný, ale na druhou.. nevím.. je prostě zvláštní :D Ale jako astmatik a člověk s chorobným strachem z nemocí si jeho účinky nemůžu vynachválit :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo eukalyptus je prostě něco co smrdí i voní zároveň :)))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky