Cannaderm intimní emulze

Cannaderm intimní emulzi jsem Vám již doporučovala v článku o Intimní hygieně na letní období,ale dnes si o ní řekneme něco víc.


Tato emulze jak už název napovídá je určená speciálně o péči intimních partií. Jak asi všechny moc dobře víme mytí intimních míst,která jsou velmi citlivá není zrovna ideální běžnými sprchovými gely, ty jsou většinou moc odmašťující, silné, parfemované apod. , tedy absolutně nevhodné k péči na místa s citlivou sliznicí. Navíc i pH je zde jiné než na pokožce těla. Za celou dobu blogu jsem již vyzkoušela hodně těchto emulzí ,ale tato je nejlepší ze všech. A to z jednoho prostého důvodu - dlouhodobě funguje jako prevence mykoz a to i v namáhaném období léta, koupališť, po antibiotické léčbě apod. Je nejsilnější a přitom nejjemnější emulzí kterou jsem zatím mohla vyzkoušet. Nejsilnější je v tom, že díky obsahu extraktu z grepových jadérek dokáže likvidovat bakterie a také díky pantenolu a konopnému oleji pečuje o naše citlivá místečka opravdu víc než šetrně.


Její předností je , že se může bez problémů používat jak v těhotenství tak i v době kojení. Velmi rychle zklidňuje pocity pálení nebo svědění. Vůně je taková léčivá, lékárenská a hodně bylinková,ale je cítit pouze při mytí, rozhodně jí pak už nevnímáte.


Intimní emulze má dokonce i certifikaci CPK a jeho složení ,kde najdete kromě již zmiňovaných třeba rozmarýn, tymián, šalvěj a mnoho dalších je čistě přírodní.  Prostě ideální bylinková péče.


Emulze je středně hustá a lehce nažloutlá, na jedno použití stačí velmi malé množství a je dobré chvilinku ji nechat působit a až poté opláchnout. Celkově musím uznat, že jsem s produktem moc a moc spokojená, doporučuji všemi deseti a plánuji do budoucna souhrnný článek na porovnání všech emulzí ,které jsem do teď měla a seřazení od nejlepší po nejhorší. Abych vám v tom udělal trochu pořádek. Za mě bych tedy tuhle emulzi doporučila všem ženám v těhotenství a po porodu, také po léčbě antibiotiky, během menstruace a celkově pokud trpíte na mykozy. Pokud na nic takového netrpíte můžete použít klidně nějakou méně léčivou.

Já už mám doma celkem třetí balení, dvě první jsem koupila v Globusu ,kde je tato značka běžně k dostání,ale pak jsem na ní narazila na Lekarna.cz zde a zjistila, že nejen, že jí prodávají o dost levněji ,ale hlavně + 50ml zdarma, což už je vážně znát! Takže třetí balení jsem už objednávala odsud a v době kdy píši tento článek mi zrovna zase dochází, takže jdu objednat, navíc mají ještě vyšší slevu takže beru hned dvě, vyplatí se mi to, protože jinou lepší zatím neznám, trumfla i Havlíka a to o dost bodů :)  A nebojte toto není sponzorovaný článek , i když s eshopem Lekarna.cz spolupracuji toto je pouze můj osobní tip jak ušetřit a kde ji kupuji já.

Shrnutí:
Plusy:
+ opravdu léčí a je silnou prevencí mykoz
+ ideální v době hojení po porodu či různých ženských operací
+ krásně hojí a zklidňuje
+ je jemná, nedráždí, naopak umí zklidnit i svědění
+ složení s certifikací

Mínusy:
- pro někoho možná bylinková vůně nebo cena, mě osobně ani jedno nevadí

Hodnocení : 10/10

Komentáře

  1. Tak to jsi mě teď nahlodala! Normálně používám Lactacyd nebo Chilly a právě jsem si chtěla pořídit mycí emulzi od Idelynu, protože obsahuje antibakteriální složku...A teď teda možná nakonec pořídim tuhle :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Já sice momentálně používám Idelyn Beliemu, ale nedávno jsem i tento chtěla vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, vypadá moc dobře.
    Můj blog: Beauty by K. + na IG i na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si na zkoušku vzala nějaký v Tetě myslím že značka Ameté a je dobrý. :) Tento vypadá taky hodně dobře, i ta cena je podle mě normální :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám toho Havlíka a zatím jsem spokojená. Pokud ale budu chtít změnu, určitě šáhnu po téhle :) Na mykózy jsem dřív trpěla hodně.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  6. Také ho používám a jsem s ním spokojená, jen na tu vůni jsem si musela chvíli zvykat.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja myslím, že som tento produkt ešte nevidela ale vyzerá zaujímavo, pozriem sa po ňom:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám značku Cannaderm spojenou hlavně s konopkou, asi neznám lepší multifunkční produkt! mycí gel vypadá také zajímavě, ale asi mám radši svěží Chilly fresh - nicméně tenhle časem určitě vyzkouším, když ho hodnotíš takto kladně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky