Balea a alverde zklamání

Jak již název prozrazuje dnes si dáme takové spíše "netipy" aneb to co jsem si v létě pořídila a nějak mi nesedlo. Jedná se převážně o novinky co vyšly v létě takže krapet již neaktuální ,ale co za-kritizovat si můžeme i se zpožděním že? :) Koupila jsem si celkem čtyři věcičky - dva body spreje, jeden melounový Balea a druhý přírodní od Alverde s vůní květin, dále pěnové mýdlo na ruce a pěnový sprcháček. Vše proběhlo blogosférou již hojně takže recenze máte asi načtené, jen jsem spíš četla samé pozitivní a díky nim jsem i koupila. Takže jdeme na to.


Balea pěnové mýdlo na ruce
Hodně se mi líbí veselý letní obal, prostě jsem se nechala nalákat na tuhle ňuňu věcičku :) No uznejte je to prostě taaak krutě roztomiloučké, že by byl hřích to za těch pár kaček nevyzkoušet. Navíc všechny recenze se shodly v tom, že se jedná o zajímavý produkt a myslím, že negativa nebyla žádná. A ano i mě zajímalo jestli se mi forma pěny na ruce zalíbí. No a ani omylem, tedy tato varianta. On sám o sobě by to byl super nápad, kdyby byla pěna víc hustá a krémová. Tato je ovšem extrémně nadýchaná a lehká, máte pocit, že si prakticky ničím packy nemyjete a spotřebujete toho pomalu dvakrát tolik než běžného tekutého mýdla. Ruce to nějak extra nezvlhčuje,ale ani extra nevysušuje. Vůně taková květinová,ale nic převratného,mají mnohem hezčí parfemace. Přítele tohle mýdlo vyloženě vytáčelo a odmítl ho používat, že si přijde jak když má ruce neumyté a je to takové nadýchané holčičí nic prý :))) Takže pro chlapy asi určitě ne-e. Jako prostě zkusit dobrý,ale za mě blbinka ,kterou rozhodně nebrat. Stačilo by přitom změnit trochu konzistenci a vůbec by to nemuselo být marné.


Hodnocení: 2/10

Tělový body sprej Balea meloun a květinový body sprej Alverde
Vezmu je jaksi oba najednou, kromě toho, že jeden má přírodní složení a druhý ne a dále kromě parfemace je to stejně na jedno brdo, tak to vezmeme najednou. Já prostě nevím proč si ty body spreje kupuji, nikdy mi to nevyhovovalo ,ale vždycky podlehnu nákupnímu zatmění mozku a minimálně jedna lahvička mi do košíku přiletí každé léto. A každé léto nadávám, že to není snad po minutě vůbec cítit, že to trochu  lepí nebo cítím mastný film, že to po chvilce někdy i divně smrdí apod. No a změna se nekoná ani tady. Oba dvě ihned přestávají vonět, je to takové, při stříkání och ach pěkná vůně a za minutu kde nic tu nic. Melounový voní jako bonbonky s želé s přemírou umělého cukru a květinová vůně mi zas připomíná babičku zkříženou s umělým vyčichlým stromečkem do auta...no jo no, moje chyba měla jsem si to trochu očichat no. Oba dva udělají takový ten divný film na pokožce, což se mi taky nelíbí..no prostě šly pomalu hned od dům dál...ale vím moje chyba, když mi něco nesedí tak proč si to kupuji že? Máte také někdy takové to zatmění mozku a házíte do košíku blbosti? :)


Hodnocení: 1/10

Balea sprchová pěna
Celkově sprchové pěny jsou hodně zajímavé a mám docela ráda od Rituals, jsou krémové a moc příjemné. Tato pěna není tolik krémová a stojí taky o hodně méně peněz. Vůně je taková nijaká, nahořklá a přitom svěží, nic co by hodně provonělo koupelno a pokožku po smytí už vůbec ne. Kůže potom není extra vysušená,ale ani hydratovaná a je potřeba se rozhodně namazat. Bohužel nic pro atopiky, po týdenním používání v kuse se hned objevil ekzém, což po Rituals nebylo. Takže za mě nic co opět musíte doma mít. Doporučila bych spíš pro mastnější pokožku.


Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. No škoda že mají tak nízké hodnocení, tu pěnu jsem si chtěla pořídit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní7/03/2017

      a nám zase to pěnové mýdlo vyhovuje parádně...koupili jsme i od Palmolive-za větší cenu,a pěna tohoto mýdla je proti Palmolive dokonale hustá :-D

      Vymazat
  2. Hodnoceni slabota, ale desing dokonaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní10/08/2016

    Jani, sprchova pena me taky nenadchla. Ale jednou jsem do te ruzove zamichala logr a mela jsem uzasne nadychany kavovy peeling...doporucuji vyzkouset. Uz kvuli tomu koupim znovu a syn s ni rad myje hracky ve vane :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Baleu mám ráda, ale je fakt, že ne vždy jsou všechny produkty trefa do černého, že. Upřímně, se mi taky hodně líbí design toho mýdla, je boží, škoda, že je tak všecko :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky