Alverde maska na vlasy

Dneska po ránu malinká a velmi rychlá recenze, takže během dne čekejte článek číslo dvě :) Na paškál jsem si tentokrát vzala jednorázovou masku od přírodní značky Alverde. Cena je určitě do stovky ,ale mám jich doma pár již delší dobu,takže přesnou částku si už moje sklerotická hlava nepamatuje.


Maska je balena v sáčku o objemu 20 ml což je pěkné množství,které pokud nemáte hodně dlouhé vlasy jako já použijete klidně až na třikrát. Já tedy mám na jedno použití. Maska by měla být 5 v 1 a je primárně určená na suché a křehké vlasy, což se během podzimu a následně i zimy také hodí. Hlavními složkami je arganový , mandlový a jojobový olej, které o vlasy pečují. Složení je samozřejmě přírodní , jak jinak u této značky. A maska nemá nějak výraznou vůni, spíš takovou jemnou "výživnou" nic co by vadilo. Na vlasy se nanáší 1-2x týdně podle potřeby a nechá se působit 10-15 minut. Já osobně preferuji jak již víte masky spíše profesionální a prozatím nepřírodní,ale ty dávám poctivě 4 cm od vlasové pokožky na "vyzpravení" délek i konečků,ale jednou za čas chci něco přírodního, výživného co nebude dráždit vlasovou pokožku a to pak dám komplet na celé vlasy a vmasíruji i do kořínků, aby si ulevila i vlasová pokožka, samozřejmě při této kúře člověk musí počítat se splihlejšími vlásky,ale jednou za čas to chce. Samozřejmě takto můžete použít třeba kokosový olej apod. No a jdeme na účinky co maska slibuje.


Účinky masky :

  • Snadnější rozčesávání vlhkých vlasů  - na mé dlouhé a melírované vlasy je toto málo, rozčesávání je tak středně dobré, ale nic z čeho bych byla nějak "odvařená", v tomto ohledu bude stačit vlasům kratším, přírodním nebo pouze s přelivem apod. 
  • Má zlepšit pružnost vlasů - nějak nevím jak posoudit :)))
  • Nezatěžuje, vlasy poté neplihnou - to potvrzuji, ani když si dám masku jak jsem psala výše až ke kořínkům,nemám pocit zplihlých vlasů jako po jiných maskách
  • Vlasy jsou hebké - no nijak zvlášť jsem si toho nevšimla, na to jsou lepší samozřejmě ne plně přírodní masky co jsem zkoušela,ale ani nejsou hrubé, takže tohle hodnotím jako průměr
  • Dodává třpytivý lesk - blbost , absolutně nezvyšuje lesk a natož třpytivý :)
  • Vyživuje a uhlazuje - ano toto potvrzuji,ale pouze středně , opět málo výživná pro extra suchém melírované a delší vlasy




Takže ,když si to shrneme je to průměr, který doporučuji spíš pro přírodní vlasy, ne extar suché, melírované či hodně dlouhé. Já osobně si masku znovu určitě nekoupím, pro mě se nehodí,ale pokud váháte klidně zkuste stojí pár kaček a třeba vám sedne na maximum. Ale zázraky od ní nečekejte.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ složení
+ kratším vlasům balení vydrží na víc použití
+ jemná vůně

Mínusy:
- nehodí se pro extra suché, melírované nebo hodně dlouhé vlasy

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Tak to je škoda, potřebovala bych jinačí masku :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Masku používám asi 3 měsíce a jsem spokojená a to mám vlasy dlouhé. I když zase jenom hennou barvené. Ale konečky mám znatělně vyživenější, jemnější a lépe se mi s vlasy manipuluje i se mi lépe rozčesávají.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky