Rimmel korektor pod oči

Pro dnešek ještě jedna krátká recenze ať co číst večer u vínka :) a já ať se doma nenudím při stonání...protože spánek a knížky už mě nudí, takže se vrhnu na články a než zas budu ok čekejte pořádnou nálož :) Dnes se koukneme na všemi chválený korektor pod oči od Rimmel. Co jsem dnes koukala na jejich oficiální stránky má již nový kabátek , tak ho musím co nejdřív vyzkoušet jestli je lepší nebo ne.Každopádně téměř každé blogerce vyhovuje a doporučuje ho, takže jdeme se na to kouknout. 


Balení nenadchne a ani neurazí,ale co se týče praktičnosti tak tady schytal mínusové body. Děsně mě vytáčí to vymačkávání, pak to upatlá celé víčko..no prostě za mě klasický aplikátor by byl mnohem lepší.


Cena versus množství v pohodě, vydržel mi docela dlouho a stačí menší množství. Vybrala jsem si odstín 010 Ivory ( ideál pro bledulky ) a jsem s ním moc spokojená, krásně projasní a zakryje i kruhy pod očima. Ne sice tak dobře jako Catrice tuhý nebo tekutý korektor,ale na rozdíl od nich tento nezalézá do vrásek vůbec a je takový příjemnější. Vůbec necítím parfemaci, oči nedráždí a skvěle se s nim pracuje. Dá se i navrstvit bez pocitu masky. Za mě jeden z nejlepších drogérkových korektorů a to zvlášť pro nás co máme sem tam nějakou tu vrásku :) Krytí je tedy střední až střední vyšší. Aneb s běžnými kruhy si poradí absolutně bez problémů a rozjasnění zvládne s přehledem.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ stačí i menší množství,ale při vrstvení také nedělá dojem masky
+ nezalézá do vrásek
+ oči nedráždí
+ rozjasní i kryje
+ krytí je střední až středně vyšší

Mínusy:
- za mě nepraktické balení

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. počula som na tento korektor dobré ohlasy, ale zatiaľ používam svoj obľúbený Affinitone :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě absolutně nejlepší korektor pod oči, krásně projasní a neslévá se do vrásek.

    OdpovědětVymazat
  3. vymačkávání mě taky strašně štvalo :) ale jinak mi přišel super, rozjasnil hezky, kruhy zakryl u mne spíš středně a vydržel hrozně dlouho :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky