Řasenky a tekuté linky Couleur Caramel

Dnes Vám ukážu řasenku a tekuté linky , které jsou naprosto přírodní a obě absolutně skvělé a nejde to napsat jinak než , že nakopaly zadek jejich konvenčním kolegyním!! A to s přehledem! Pro mě dost šokující zjištění, jak moc dobře víte v pečující kosmetice s přírodním složením si libuji a vím, že jsou zde poklady mnohdy mnohonásobně lepší než v nepřírodní kosmetice,ale v dekorativní sekci tomu je většinou bohužel naopak. Vím, že většina rtěnek jsou stejně dobré,ale o řasenkách nebo linkách se to v 90% říct nedá. No až dodnes! Když mi Míša z eshopu Krásná každý den napsala zda nechci vyzkoušet mascaru a tekuté linky od Couleur Caramel trochu jsem váhala...řasenku a přírodní, jéje to se bude rozmazávat, nebude to držet a bude tu extra kritická recenze..má cenu to zkoušet? Akorát budu zklamaná..No a pak jsem si řekla proč ne, tak bude po dlouhé době negativní recenze a aspoň uvidíte , že ze všeho neskáču dva metry vysoko radostí...no omlouvám se všem kdo čekají tu kritiku :)) ale já tyhle dva produkty prostě zbožňuji. No nic jdeme se na ně postupně kouknout a Míše už teď děkuji , že mě přesvědčila, že i dekorativní kosmetika s krásným složením může být špičkové kvality.


Nejprve se koukneme na balení, je pr tuto značku typické - takové to přírodní a hodně zajímavé. Mě osobně se tohle nápadité balení, které u na první pohled evokuje přírodu, líbí. Je to jiné než klasické, není černé a rozhodně ho v kosmetické taštičce nepřehlédnete. Co se týče mililitrů balení je klasické, řasenka má 9 ml a linky 4ml. Oboje by se mělo spotřebovat do 6 měsíců od otevření, což by mělo být u řasenky stejné i když má bežné složení. Linky vydrží většinou tak rok někdy i dva,když jsou chemického rázu, tak uvidíme jak dlouho mi vydrží tyto.


Řasenka na zvětšení objemu 71 black
Řasenka po vyndání z obalu opravdu svým designem víc než vyniká a moc se mi líbí. Je tenká což mám radši než takové ty baculaté a pokřivené moderní obaly co se poslední dobou dělají, líp mi to sedne do ruky a celkově se mi s nimi lépe pracuje.



Složení řasenky je samozřejmě jak jinak než přírodní, což dokonce poznáte i po otevření a přičichnutí. Řasenka totiž krásně jemně vonní jako pleťový krém :)


Kartáček je klasický, žádný plastový. Já osobně preferuji o něco málo víc plastové,lépe se mi s nimi pracuje,ale klasika taky nevadí. Hlavně,že je kartáček tenčí, nikde není baculatý nebo celkově  nemá obří rozměry, to u řasenek nesnáším. S tímhle pohodlně nalíčíte i spodní řasy. Jak je na kartáčku vidět, řasenka je vlhčí a musíte být při nanášení preciznější jinak trochu slepuje řasy. Osobně si myslím, že to bude problém jen nějakou dobu po otevření jako u většiny Maybelline řasenek. Barva je krásně sytě černá a řasenka opravdu dělá velmi viditelný objem a celkově hodně zvýrazní. Efektem bych ji přirovnala k řasence Maybelline Lash Sensational, takže fakt udělá výrazné a husté řasy. Neprodlužuje, takže pokud máte řasy krátké mají v nabídce i řasenku prodlužující - zde. Řasy nepůsobí s touto mascarou ani po dvou či třech vrstvách jako pavoučí nožky, jen jak jsem psala chce to trochu si s tím vyhrát , aby nebyly slepené. Řasenka se mi vůbec nerozmazává!!! A to je u mě terno, jak jste se mohli už několikrát u mě dočíst, mám asi o něco mastnější víčka a to hlavně ty spodní a většina řasenek se mi během dne trochu obtiskne nebo mi prostě vznikne sem tam šmouha pod okem :/ Ale tady nic i když jsem to fakt čekala, proto jsem řasenku nejprve zkoušela,když jsem nikam neplánovala jít. A fakt překvapila. Vydrží absolutně celý den, již testována xkrát do práce kde jsem 13h! Nedrolí se, oči mě po ní nepálí a to nosím kontaktní čočky. 


Velký bonus je i to , že se strašně snadno odličuje, žádné dření oka, stačí obyčejná voda a pak dočistit mickou. Fakt super, hrozně mě to překvapilo, jelikož většina řasenek co mi vyhovují a nemažou se, nejde pak dobře odlíčit a tady fakt krása. Jako lituji,ale kromě drobného nedostatku v podobě možného slepování řas prostě nenajdu a určitě si řasenku koupím znovu i když možná zkusím jinou variantu ,ale rozhodně tohle je nejlepší řasenka z přírodní kategorie a dokonce i jedna z nejlepších co jsem kdy vyzkoušela včetně klasických firem. Rozhodně patří do top pětky. Kouknout se na komplet informace můžete zde v eshopu a upřímně cena mi přijde dobrá, jelikož je jasné, že přírodní složení a ten nápad aby produkt fungoval stejně bez fujtajblů je nejen nákladnější,ale i složitější, tak si myslím, že cena je pořád hodně dobrá. 

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásně sytě černě pigmentovaná
+ nerozmazává se
+ drží celý den 
+ jednoduché odlíčení
+ nedráždí oči
+ balení
+ opravdu dělá husté řasy
+ extra výrazné řasy
+ dokonce řasy i vyživuje

Mínusy:
- trochu slepuje, chce to si s nanášením trochu vyhrát

Hodnocení: 10/10


Tekutá oční linka 07 black
Tak tady bylo taky hodně velké překvapení. Do teď nedám dopustit na levné tekuté linky od Dermacolu v extra sytém black odstínu se zebřím designem, ty drží celý den, jsou extra černé a prostě  skvělé. Takže laťka byla nasazena u mě na nejvyšší příčce a rozhodně jsem byla přesvědčená , že přírodní ji nemohou překonat. Dokonce těch dermakoláckých mám již třetí balení a jiné ani nezkouším, jsem jim věrná fakt od té doby co přišly na trh. Ale je jasné, že složení není nic hezkého, co si budeme vykládat, Dermacol není přírodní firma ani omylem. 


Tekuté linky od Couleur Caramel mají opět zajímavé balení a klasický tvar pro tekuté linky se štětečkem. 



Složení opět vidíte níže na fotce a je krásně přírodní takže jsem byla opravdu hodně zvědavá na vyzkoušení. Po otevření sice nevoní jako řasenka,ale ani nesmrdí jako většina chemických linek.



Jak jsem již zmínila, jedná se o tekuté linky se štětečkem, což je něco co jsem dlouho nepoužívala, většinou mám doma různé fixy, takže jsem byla zvědavá jak mi to s nimi půjde. A v pohodě, je to asi jako jízda na kolem, tohle se nezapomíná :) Štěteček není ani příliš dlouhý a ani krátký, takže se moc neohýbá a můžete s nimi udělat jak velmi výraznou linku tak i hodně tenkou. 


Barva je úžasně černá, stejně jako u Demacol , rychle zasychá, takže nehrozí takové to obtiskávání. Sice to není rychlostí blesku jako právě u již zmíněných zebřích,ale je to velmi rychlé. Linka je hodně sytá a výrazná, což mám ráda. Výdrž je absolutně celý den bez obtisknutí, rozmazání nebo drolení. Oči nedráždí, nepálí a prostě jí nemám vůbec co vytknout. Je úplně stejná jako moje oblíbená jen má navíc jednu podstatnou věc a tou je čisťounké bio složení, takže ani nakopala dosavadním linkám zadek a poslala je k šípku. Upřímně jediné co by pro Vás mohlo být mínusem je cena, oproti běžným které seženete i za stovku tyto seženete za pět stovek. Ale já až mi dojdou neváhám a opravdu koupím tyhle, když je příroda stejně dobrá ve všech bodech jako běžná tak nevidím důvod proč si na obličej patlat něco s podezřelými látkami. Mám je doma skoro měsíc, zatím jsou krásně tekuté a uvidím jestli nebudou vysychat nebo tak něco. Ale i kdyby vydrželi jen tři měsíce, pořád i to za to stojí. Jsem prostě nadšená.


I když se toto celé bude někomu zdát jako trapná reklama na kosmetiku co jsme dostala ke zkoušení, tak ať , myslím, že všichni co mě znají ví , že se nebojím kritiky,když je oprávněná,ale tady prostě není pro mě co kritizovat. A mám upřímnou radost, že to jde i přírodně, tak ještě najít makeup který mi bude vyhovovat stejně jako konvenční klasika, extra krycí korektor a budu spokojená :) Linky najdete zde na eshopu.

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ výdrž
+ sytá pigmentace
+ snadno se nanáší
+ nerozmazávají se a ani nedrolí
+ nedráždí, nepálí
+ dá se s nimi udělat tenká i silná linka

Mínusy:
- cena

Hodnocení:10/10

A celkově ještě jednou moc děkuji eshopu Krásná každý den a tedy i Míše za poskytnutí kosmetiky k recenzi a za to, že mě přesvědčila, že jsou to úžasně kvalitní kousky :)


Komentáře

  1. Júúú, konečne linky s krásnym zložením a stoja zato. Tiež som po nich pokukovala, ale nebola som si istá. Teraz už viem.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo hodně mě oba produkty překvapily, jsou skvělé.

      Vymazat
  2. Linky mam a jsou skvele a hlavne prirodni🌼🌼🌼

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty linky jsou úžasné a jdou i dobře odlíčit! :)

      Vymazat
  3. Tak to je super, je fakt, že ta přírodní dekorativka moc nevydrží, ale tohle mě překvapilo. Hlavně mě zaujala řasenka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem čekala, že linky budou mizet a zvlášť na mém mastnějším víčku a oni krásně drží!!

      Vymazat
  4. Obecně mám s linkami v přírodní kosmetice dobré zkušenosti. Takové gelovky od Alverde za pár kaček taky drží jak helvétská víra. Škoda jen, že se většinou přírodní značky omezují na hnědou nebo černou klasiku. Kde je nějaká fialová, šedá, tmavě modrá?
    S Couleur Caramel zkušenosti zatím nemám, ale ráda bych vyzkoušela třeba korektor. Zrovna řasenka nebo linky mě ale nelákají, dají se sehnat v dostatečné kvalitě i mnohem levněji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přírodní linky ještě nezkkoušela, takže schválně prubnu i Alverde. Já právě hnědou a černou vyhledávám, jsem konzerva a na barvičky moc nehraju, stejně mi nejvíc sluší přírodní nebo klasické :) Takže já si vyberu vždycky. Za mě korektor je pořád lepší o fous z klasické konvenční kosmetiky než jejich,je dobrý ,ale na mé extar kruhy mimo léto slabší. A řasenky od Alverde dobré recenze nemají, takže myslím, že radši zkoušet nebudu. S řasenkami to totiž všeobecně mám horší aby mi sedly.

      Vymazat
  5. Řasenka i linky vypadají dobře :) Jinak zkušenosti vůbec nemám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já taky s přírodními moc velké zkušenosti nemám,ale díky tomuto asi budu chtít testovat i jiné a dám jim šanci

      Vymazat
  6. Mam tuto linku aj spiralu a bohuzial mne sa obidve dost rozmazavaju :/ Po aplikacii vyzeraju super, ale o par hodiek panda :D Mam dost citlive oci, tak asi preto...

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? Tak to je mi líto, mě právě se rozmazává kde co i drahé řasenky, takže jsem ráda, že takhle vůbec. A neslzí ti tedy z ní oči? Že by se mázla kvůli tomu?? Zkus jí tedy jen na horní řasy a dospod dej jinou, někomu tohle pomůže.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky