Pěnivý čistící krém s minerály z Mrtvého moře

Dnes tu máme zase jeden z nákupů,které nebyly až tak promyšlené, prostě jsem si chtěla koupit něco pro radost a docházely mi čistící gely a pěny co jsem měla v zásobě , takže jsem sáhla v Globusu po velké tubičce s názvem Čistící pěnivé mléko s minerály z Mrtvého moře. Možná si říkáte tady píšu mléko a v nadpise krém, no podle mě to totiž absolutně konzistencí nepřipomíná mléko,ale hustý krém. Celá obří tuba stojí necelé dvě stovky a tohle množství člověku vydrží snad navěky, stačí totiž fakt malinko k odlíčení celého obličeje...ale nebudu předbíhat.


Jak asi většina z Vás ví Freeman není úplně přírodní značka, obsahuje i nějakou tu chemii,ale vždy v ní najdete i hromadu extraktů apod. Takže za mě to není až tak špatná značka a hodně z Vás na ní nedá dopustit, já zas takový nadšenec nejsem,ale nějaké ty kousky se tam v kupě průměrných až podprůměrných věcí najdou. Toto "mléko" má dokonale čistit póry, odstraňovat mastnotu i makeup. Navíc díky mořských řasám má pomáhat udržet hydrataci a nevysušovat. Použití je ráno i večer a oplachuje se teplejší vodou.


To bychom měli tedy oficiální text a teď se koukneme na složení, tj opravdu nabité a je zde hodně extraktů. Například zajímavý je pro mě obsah zázvoru, papáji, kokosu a mnoho dalších. Ale jak jsem již psala jsou tu i chemické věcičky jako PEGy apod.


Když produkt vymáčknete z tuby je opravdu hodně hustý, takže spíš konzistence krému než mléka jak se píše na obalu. Nelíbí se mi ta perleť, podle mě to je v pleťové kosmetice absolutně zbytečné a u mě to spíš vyvolává odpor a trochu zastaralý vzhled, protože když jsem byla malinká perleť se snad dávala do všechno - rtěnky, mýdla, sprcháče, laky, lesky a já nevím kam všude, do teď nesnáším tu světle růžovou rtěnku s šílenou perletí. Asi tedy trauma z dětství :)) Každopádně po nanesení na vlhkou pleť úžasně krém změní konzistenci v takovou jakoby mléčnou pěnu, je to nadýchané,ale klasický pěna to samozřejmě není. Na obličeji je strašně příjemná a ideální pro práci s různými kartáčky apod. Po smytí je však trošku vrzavý a stažený pocit, pleť je napnutá. Ale ne nějak extrémně. Ale namazání obličeje je nutností.


Krém pěkně odličuje,ale rozhodně nedoporučuji na oči, to by jednak pálilo a hlavně by bylo okolí očí extra vysušené. Pleť je po použití rozjasněná, krásně jemná na dotek a taková jakoby celkově čistější. Bohužel při pravidelném používání pleť vysušuje! Já mám pleť smíšenou a když jsme používala jednou denně týden v kuse pleť byla napjatá a zarůžovělá na tvářích!! Takže za mě je to bohužel nešetrný způsob odličování, který mohu doručit maximálně jednou za čas pro pleť hodně mastnou. Ale upřímně i tady najdete mnohem víc lepších produktů než tento.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ velké balení
+ hodně extraktů ve složení
+ velmi příjemný pocit při aplikaci
+ hezky odličuje, pleť je po použití krásně jemná

Mínusy:
- hodně vysušuje
- pleť je po opláchnutí stažená a "vrže"

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Ja som si ho zaobstarala pár dní dozadu, nakoľko môj obľúbený odličovací olej od Balea nejak zmizol z regálu našej drogérky. Použila som ho zatiaľ raz a bol celkom v pohode. Ten pocit vysušenej pleti som nemala, ale je pravda, že ja mám mastnú pleť a takýto typ produktu používam výlučne na rozpustenie tej najväčšej vrstvy makeupu a následne ešte dočisťujem micelárkou alebo kašmírovou penou od Balea.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je fakt , že pokud po tom ještě použiji micku apod. tak ten vrzavý pocit zmizí. Ale spíš opravdu produkt pro mastný čumáček, mě to nesedlo i když aplikace je moc příjemná

      Vymazat
  2. Docela me zaujal, ale jelikoz mam suchou plet, tak asi nebude nejvhodnejsi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se suchou pletí určitě nekupuj, i kdyby pocitově vyhovoval tak při dlouhodobém použití bude tvá pleť trpět.

      Vymazat
  3. No tak tohle je škoda, protože se mi líbí, ale to nic pro moji pleť bohužel nebude...
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou mnohem lepší produkty, po tomto už bych znovu nesáhla.

      Vymazat
  4. Zaujal mně, možná se po něm kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud odpovídá tvým požadavkům tak je to fajn investice , obří množství za pár kaček :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky