Měsíčková koupel s bylinkami

Ano jak měsíček tak poslední dobou i kosmetika Weleda jsou mé závislosti, už jsem od nich snad pomalu vyzkoušela všechno možné a hodně věcí si kupuji už po několikáté a jednou takové stálici se stane i tato Měsíčková koupel s bylinkami, primárně je určená o péči o děti,ale znáte mě, co je dobré pro děti bude sedět i mé atopické pokožce :)


Koupel má klasické takové to žluté dětské balení v plastu, což je určitě praktičtější než sklo v případě nenechavých ručiček vašich dítek. Navíc se aplikuje zmačknutím tubičky a vstříknutím obsahu do vany. Na vanu stačí bohatě 2-3 stříknutí,já osobně myslím, že jen ty dvě. Pro děti je vhodný až od 6 měsíců, protože má vyšší koncentrace účinných látek , takže pokud doma máte aličké miminko doporučuji Koupel pro kojence, kterou mají v nabídce také.


Koupel je nepěnivá a dokonce není ani mastná olejová!! Což beru jako pozitivum, ne že bych neměla ráda olejové koupele,ale znáte to vždycky po nich člověk hned musí vanu umýt :/ Což se mi vždycky taky nechce, takže je dobré mít doma něco po čem drhnout vanu nemusíte a další člen rodiny  se může jít bez problémů vykoupat. A tohle je právě ono, koupel je tvořená výtažky z bylinek, které nejsou na olejové ,ale vodové bázi. S vodou ve vaně tedy dokonale splynou. Složení je krásné , no posuďte sami ( parfum není tvořen syntetikou,ale ideální kompozicí éterických olejů,které mají pečovat o naše dýchací cesty ) :


Barva tekutiny je taková jak nějaké kapky na kašel apod. , tmavě hnědá, takové to zabarvení typické pro bylinné silné extrakty.


Koupel má mít dva hlavní účinky:

  • Uvolnění dýchacích cest pro lepší dýchání
  • Zklidnění a navození lepšího spánku
Oboje musím hodně potvrdit, koupel má vůni bylinnou hodně po mateřídoušce,která je tu obsažená. A na mě to působí strašně uklidňujícím dojmem a navíc mi to protáhne dutiny a jako astmatikovi se lépe dýchá, což ocením zejména ,když jsem nyní nastydlá. Koupel je podle mě ideálem právě v období podzimu a zimy,kdy nejvíc řádí chřipky, jako prevence i v období již propuklé nemoci. Krásně se mi po koupeli dýchá, fakt doporučuji. Měsíček je zase protizánětlivý což ocení hlavně naše pokožka. I když koupel není olejová, nemám vysušenou ani staženou pokožku,ale namazat i je potřeba,protože bylinky sice o kůži pečují ,ale nevytvoří na ní ten ochranný film. Ale když se mi zrovna fakt nechce nemám pocit stažené a vysušené kůže, kterou bych si udrbala, takže v pohodě. Koupel kůži nedráždí a necítím žádný diskomfort, naopak si myslím, že to je skvělé i pro naše ženské partie!! Měsíček i mateřídouška pomůžou předcházet zánětům, takže taková koupel dva v jednom :) 



Takže za mě obrovská spokojenost, asi už Vám to zní jako klišé,ale tělovou kosmetiku Weleda prostě umí s přehledem!! Tady si myslím, že asi nikdy nešlápnu vedle. Jediné mínus mi tak akorát přijde pro někoho vůně,ale já bylinky miluji a kromě fenyklové vůně asi zvládám všechno :) Děkuji tedy Pavle z Weledy za možnost vyzkoušet a připomínám slevu ,kterou mi pro Vás poskytla po zadání kódu: JanaEssence10 a to tedy 10% sleva, ještě výhodněji nakoupíte po zaregistrování do Weleda klubu. A víc o Měsíčkové koupeli se můžete dočíst zde. 


Shrnutí:
Plusy:
+ uvolňuje dýchací cesty
+ je protizánětlivý
+ není mastný,není tedy nutné ihned po použití mýt celou vanu
+ krásné složení
+ stačí malé množství
+ pečuje i o naše ženské intimní partie
+ nepálí, neštípe, naopak urychluje hojení

Mínusy:
- pro někoho hodně bylinková vůně ( já jí ovšem beru jako plus )

Hodnocení: 10/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky