Mátová maska s fazolkami

Chillophoria aneb další krkolomný název značky Soaphoria je na světě, ani nevím jak se to vyslovuje, já jí překřtila na mátovou zahřívací masku na čištění a je to. Tato maska má velmi hloubkově čistit a to nejen pokožku obličeje,ale i kdekoliv kde Vás trápí nečistoty, akné. Žádná extra novinka, je běžné , že to co Vám sedí na akné na obličeji bude v pohodě i na tělo. Naopak už to tak ,ale být nemusí jelikož přípravky primárně určeny na tělo mohou být na obličej příliš silné. Hlavní složkou je tu zelený a bílý jíl, oba krásně čistí póry, zlepšují hojení akné a redukují mazotok. Na mě oba jíly působí dobře, jen je nemohu použít většinou samotné protože mám po nich vždy červený obličej,ale v takovýchto směsích mi nikdy nevadí. Zajímavé že? Asi jak tu nejsou v takové koncentraci a jsou naředěné ostatními bylinkami.


Co mě hodně zaujal je obsah fazolí, konkrétně druhu Adzuki, ty mi v jídle moc chutnají a na pleť mají ozdravné účinky ,které ocení akné a mastná pleť. Redukuje totiž opět mazotok. Co mě však nepřekvapuje je Tea Tree a dva druhy máty - kadeřavá i peprná, to jsou obvyklý bojovníci, kteří skvěle doplňují již zmínění ingredience. Navíc máta redukuje i začervenání, ale zase je možným alergenem, takže pokud jí nesnesete tak od masky ruce pryč. Mě máta v kosmetice nevadí a jsem za to ráda, protože její vůni zbožňuji a mám jí ráda i v jídle a pití :) Dále je tu kafr, měsíček a jojobový olej, takže i hydratační a regenerační složky. Maska má mít výrazně chladivý pocit a dokonale čistit póry do hloubky, navíc má i jemné exfoliační vlastnosti , takže takový peeling a maska v jednom.


Maska je tedy vhodná pro mastnou, aknózní nebo smíšenou pleť na T-zónu. Já osobně mám smíšenou pleť a vyzkoušela jsem ji jak jen na "téčko" tak na celý obličej. Maska se doporučuje 1-2x týdně. Což si myslím, že na tak silnou masku bohatě stačí. Aplikuje se na navlhčený obličej, nechá se působit 15 minut a poté smývá teplejší vodou.


Maska je opět ve skle jak jsem u této firmy zvyklý. Barva je hodně podobná předchozí čistící masce Herbaphoria , takže opět bahýnková barvička a konzistence stejně hustá. Vůně je ,ale jiná, tady výrazně cítím mátu. Ale jinak na první pohled mi přijdou hodně podobné. Balení má objem 125 ml a seženete ji na eshopu Krasnakazdydden.cz kde vyjde něco málo přes tři stovky, což je podle mě super cena, maska vydrží dlouho a má velmi dobré složení. 


Masku jsem tedy nanášela vždy na navlhčený obličej a překvapilo mě , že jsem spíš cítila teplo než chlad :)) Maska se jakoby zahřívá po celou dobu působení, nic mě ovšem nepálí, neštípe, naopak je to velmi příjemné. Smytí je dobře pokud tedy používáte mořskou houbu jako já, jen tak rukama a vodou by to bylo asi krapet na delší dobu. Pokožka po smytí není červená jen lehounce zrůžovělá,ale jen jakoby zdravě nic co by mě vyděsilo. Na dotek je neskutečně jemná a hladká, taky jakoby chladná a vypnutá. Prostě vypadá zdravější. Momentálně netrpím na pupínky takže nemohu posoudit hojení,ale lehce vyběluje černé tečky. Navíc ,když si předtím obličej trochu změkčím a lehounce a šetrně černé tečky vyčistím a až poté dám masku , tak je efekt ještě lepší. Maska se dostane hlouběji. Líbí se mi, že ani tváře nejsou vysušené, takže masku střídám, jednou jen na "téčko" a pop druhé na celý obličej. Upřímně zde jsem si nevšimla počátečního zhoršení jako u Herbaphoria , což je super a celkově mi vyhovuje asi o něco maličko víc. Je mi na pleti příjemnější a podle mě má vyšší čistící účinky. Takže až mi dojde vyberu si pro svou pokožku tuto.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ stačí menší množství
+ krásně zjemňuje pokožku
+ jemně čistí i černé tečky
+ pleť vypadá celkově zdravěji
+ nepálí, neštípe a pokožka po ní není zarudlá
+ velmi příjemný pocit při aplikaci

Mínusy:
- rozhodně nedoporučuji pro pleť citlivou na mátu
- není vhodná pro pokožku alergickou , suchou, extra citlivou

Děkuji eshopu Krásná každý den za poskytnutí masky k vyzkoušení. 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ta by byla vhodná přesně na moji pleť, asi o ní budu uvažovat, tak uvidíme :) Teď od této značky mám bílý jíl a jsem spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně a hlavně má opravdu moc pěkné složení! :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  3. Soaphoria ma naozaj skvele produkty, ja od nich pouzivam oleje a ily a som maximalne spokojna :)

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky