Giveaway s vůní přírody

Po delší době opět soutěž a opět přírodní!! Tentokrát s eshopem Hristina.cz , s kterým dlouhodobě spolupracuji nejen pro jeho kvalitní kosmetiku,kterou dováží,ale i pro osobní přístup ,který mají. Líbí se mi , že kosmetika je přírodní a není předražená, tedy dostupná pro všechny. Sice nemají certifikát,ale za to opravdu někdy až lidové ceny a jsou ochotní odpovědět Vám na jakoukoliv otázku ohledně složení apod. Takže pokud si nejste s něčím jistí klidně se ptejte. Já osobně jsem toho od nich mnoho vyzkoušela, hodně jsem si koupila pak samozřejmě i sama , protože mají opravdu kvalitní věci a mnoho kamarádek s miminky si chválí jejich dětskou řadu. Hodně spolupracují s blogerkami, takže recenzí najdete víc než dost,stačí zadat název produktu do vyhledávače a můžete se hned lépe rozhodnout zda je daný kousek ten pravý pro Vás. No a bez dalších okecávek se pustíme do soutěže.

Balíček je jeden a tedy i jeden výherce. Soutěž bude probíhat zde na blogu a to do 20. září 2016 do 20h. Zúčastnit se můžete s doručovací adresou v ČR i SR. 



V balíčku najdete dvě voňavé věci :

  1. Přírodní parfém Antevorte ( unisex )
  2. Speciální prací prostředek na spodní prádlo

Zajímavý výběr že? :) Takže Přírodní parfém je s feromony, takže sexy vůně! Je unisex, tedy pro dámy i pány,ale po přivonění mi rozhodně přijde jen pro ženy, neumím si představit , že by takto voněl muž, takže pánové moc se omlouvám,ale vůni přenechte své partnerce :)) Vůně je totiž sladká a svěží zároveň, podmanivě kořeněná a prostě taková smyslná. Ideální na nadcházející podzim nebo zimu. Balení je maličké a elegantní takže se pohodlně vejde do kabelky. Celé složení najdete níže:



Složení: VODA, LÍH, SANTALOVÉ DŘEVO, ROZMARÝN, KVĚTY JASMÍNU, BÍLÉ PIŽMO, YLANG-YLANG, ŠTÍROVNÍK, PALMA, BÍLÁ RŮŽE, KOSATEC, CITRONOVÁ TRÁVA OLEJ, JANTAROVÝ OLEJ, OPIOVÝ OLEJ,ANDROSTERON FEROMON, ANDROSTENOL FEROMON


Speciální prací prostředek na spodní prádlo je obzvlášť zajímavostí. Je totiž určené na ruční praní, takže je samozřejmě i velmi šetrné nejen ke krajkovému prádelku,ale i k vašim pacičkám. Obsahuje navíc i afrodiziaka,takže vaše sexy prádlo bude i sexy vonět. Vše je zase přírodní, plné éterických olejíčků. O tom jak používat a zbylé informace se dočtete na oficiálních stránkách zde.


Složení: VODA, JANTAR EXTRACT, LEVANDULE EXTRAKT, BERGAMOT EXTRAKT, VANILKOVNÍK PLOCHOLISTÝ EXTRAKT, NEROLLI EXTRAKT, BÍLÉ PIŽMO EXTRAKT, MANDLOVÝ OLEJ, DENATUROVANÝ ALKOHOL, MYDLICE LÉKAŘSKÁ EXTRAKT, VČELÍ VOSK

Takže to jsme si představily voňavé dárečky, samozřejmě vše je nové, nevyzkoušené, jen k vůni jsem přičichla abych specifikovala jestli mohou soutěžit i muži nebo ne :) 


A teď už k podmínkám soutěže:
  1. Sledovat můj blog zde přes GFC nebo FB plus samozřejmě napsat kde a pod jakým jménem sledujete abych vše mohla zkontrolovat
  2. Napsat mi email na který Vás v případě výhry mohu kontaktovat ( můžete i různě zašifrovaně aby vám nechodili spamy - třeba zavináč napsat slovy apod. )
  3. Napsat mi 3 věci,které byste z eshopu Hristina chtěli vyzkoušet a proč


Bonusové komentáře:
  • Za sdílení soutěže na svém FB nebo Blogu můžete přidat komentář navíc,ale musí obsahovat fungující odkaz na sdílení soutěže, pokud tomu tak nebude ihned komentář mažu!! 
  • Za sdílení na IG opět komentář navíc, stačí se podívat na můj IG zde a sdílet fotku soutěžních produktů s označením @janawbeauty a pak také s #hristinagasjanou
  • Za sledování mého IG zde další komentář navíc, stačí jen napsat pod jakým jménem sledujete

TAKTO MÁ VYPADAT SDÍLENÁ FOTKA NA IG

Celkově tedy můžete přidat až 3 komentáře navíc , takže šance vyhrát je velká :) Pokud nebudou splněna pravidla je vždy daný komentář smazán, to samé pokud přijde po ukončené soutěže. Snad se Vám balíček i soutěž líbí a budu se moc těšit na Vaše komentáře. 

Hodně štěstí :) 


Komentáře

  1. Fiha, vyzerá to naozaj zaujímavo :-)
    Sledujem cez GFC: Alfa-lu :-)
    e-mail: weilu@azet.sk
    Na ich stránke ma zaujal hneď telový peeling, balzamy na pery, a sviečkyy...tie milujem. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem na IG pod menom alfa9559 :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako milovnice prirodnimkosmetiky je pro me tato ga jak delana. Z Hristiny bych rada vyzkousela mravenci a hadi olej, mravenci proti nezadoucimu ochlupeni, hadi proti ztrate vlasu - jestli vazne funguji a zrnkovou kavu Los andes, jak chutna.
    Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    IG andrea_bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. A já mám zase trošku jinou zkušenost, měla jsem odmluvenou spolupráci, pak se už neozvali a ani když jsem se zeptala, zda to platí odpověď žádná a balíček nikde. :-D Několikrát jsem měla v košíku šampon proti vypadávání, protože já a ztráta vlasů, ale pak jsem si řekla, že natruc prostě ne, za ten přístup.. Tak zkusím štěstí takhle.. třeba s nima konečně něco klapne... :-D
    Sleduji pod touto přezdívkou, hanasucha93()gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Fairychain

      Velice se omlouvám, mám hodně práce a občas něco přehlédnu nebo zapomenu.
      Můžete mi prosím email přeposlat, s blogerkami spolupracuje velice často.

      Děkuji

      Petr Ricanek
      Kosmetika Hristina

      Vymazat
    2. Děkuji Vám za odpověď. :-)

      Ještě dodávám dva produkty: maska proti akné, líbí se mi, že obshuje propolis a ten jsem v kombinaci s kaolínem ještě nezkoušela. Pak jsem se musela podívat na tu řadu s afrodiziaky a zaujalo mě mimo to, co jsi tu zrovna ukázala, tělové mléko ultrasense. Přijde mi to fakt strašně zajímavé. :-)

      Vymazat
  5. Moc ráda se zúčastním :) Sleduju tě přes GFC jako Michaela Machalíková. Ze stránky bych určitě vyzkoušela produkty, které jsou určené na moji aknózní pleť. Jedním z nich by byl přírodní lékařský krém, dále jejich obličejová maska a v neposlední řadě i noční anti akné pleťové mléko. Všechno zní skvěle. :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Moje úchylka je balzámy na rty, takže bych si vybrala: bulharská růže, hruška a granátové jablko.

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji přes GFC i FB jako Lenka Fořtová (Cichá)
    lenka.cicha@email.cz
    Z eshopu bych si toho vybrala hodně, ale jelikož jsem maminka, tak mě nejvíc láká řada pro maminku a miminko, navíc všude na ni čtu jen a jen chválu:)Když mám vybrat 3 produkty, tak by se jednalo o PŘÍRODNÍ ŠAMPON NA VLASY A TĚLO PRO MAMINKY, PŘÍRODNÍ SPRCHOVÝ GEL - INTIMNÍ & TĚLO - DEHYDROVANÁ PLEŤ PRO MAMINKY a PŘÍRODNÍ ŠAMPON A TĚLOVÉ MÝDLO PRO MIMINKA :)

    OdpovědětVymazat
  8. na IG sleduji jako cichulak (Lenka F.)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Mačka / Biela Mačka
    Kontakt: Kaviareň u mačky
    Produkty: vyrobky v e-shope su pre mna nezname, nikde som o nich necitala ani nepocula, takze zrejme by slo o vyber "naslepo". Z kategorie produktov urcenych na akne vyzeraju zaujimavo prirodny lekarsky krem na akne, prirodna tvarova maska na akne a prirodny tvarovy peeling na akne.

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1 @ gmail.com
    Na tenhle shop jsem narazila poprvé a nejvíce mě zaujaly asi tyto výrobky: Přírodní a lékařský krém na akné a samozřejmě i další výrobky na akné, dále vanilkový sprchový gél, protože miluji cokoliv s vůni vanilky a špatná nemusí být ani Los andes káva Arabica, protože jsem kávový maniak ! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Maska na obličej, balzám na rty a telovy peeling

    OdpovědětVymazat
  12. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ráda bych vyzkoušela denní krém Smaragd, balzám nazvětšení rtů,pleťové mléko obnovující.
    GFC i FB Lenka Špryslová

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sdílení na FB
    Lenka Špryslová

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sledujina IG jako lenkaspryslova

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. sleduji přes gfc i fb pod svým jménem- Vendula Mikulková, MikulkovaVendula@seznam.cz
    mne zaujala nabídka čajů, protože jsem jednoznačně čajová- zejm čaj jantar- cokoliv pomáhá koncentraci ocením. Dále mne zuajal Přírodní krém na oči jantar esenciální , jelikož mám citlivou pokožku a né každý oční krém mi sedne a často mne štípou, tak věřím, že tenhle by mi vyhovovat mohl. A poslední výrobek, který mne nejvíce zaujal je Přírodní anticelulitidní olej s ananasem- sice s létem už se loučíme, ale bojovat s celulitidou se musí neustále :)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky