Dvoufázová micelární voda Garnier

Poslední dobou tu byly samé vychvalovací recenze a tak jsem si říkala, že by to možná chtělo taky nějaký ten propadáček,ale těch jsem poslední dobou moc  nezkoušela, většinou se trefuji dobře ( doufám, že to nezakřiknu ). Ale pak jsem ve fotkách našla tuhle novou Dvoufázovou micelární vodu, na kterou jsem úplně zapomněla.A to proto, že mi teda ,ale vůbec nesedla! Ale k tomu proč se dostaneme až dál. Novinka už to na trhu tedy není, takže hodně z Vás ji asi stihlo i vyzkoušet a dost bloggerek ji nadšeně chválí...až si připadám divná, že mě nesedí. Každopádně budu se snažit co nejobjektivněji popsat jaká je abyste se sami mohli rozhodnout zda bude pro Vás ideální jako pro většinu nebo bude stejná jako já nespokojené.


Každopádně co se Garnier musí nechat je ten krásný design, ta zlatavá vrstvička "arganového oleje" je krásná a to byl taky počin, proč jsem po delší době propadla nákupu bez mozku ...jojo jednou za čas se mi to stane taky. I když si za to pak nadávám,ale co prostě na mě z regálu tak pěkně koukala taková krásná micka, novinka, ještě dvoufázová...no to přeci musí být super nápad ne? A už letěla do košíku bez přečtení ingrediencí, upřímně přírodu nečekám tak co by mě mohlo vyděsit že?


Takže složení je prostě klasika, nějaký olej, nějaký extrakt jinak chemie,nic co by mě překvapilo:


Co ovšem micka slibuje je snadné odlíčení bez mastného filmu a jen a jen heboučký obličej. No a tady je pro mě kámen úrazu, ano sice odličuje dobře,ale s voděodolným makeup nebo odolnější řasenkou si zas tak rychle jak bych čekala neporadí a v porovnání s klasickou micelární vodou bez olejové složky mi zas tolik účinnější nepřipadá. Porovnávám s mou oblíbenou Biodermou a Ericson Laboratoire, ty jsou zatím nej co jsme vyzkoušela. Prý je dobrá i klasika Garnier růžovka, tu se chystám taky vyzkoušet. Takže za mě nevidím obří rozdíl proč kupovat tuto s olejem a ne klasiku. Po použití cítím mastný povlak , takový ten mastno-silikonový :/ a to se mi tedy nelíbí. Vrhnu se tedy na oplachování ( oplachuji i klasickém , nic co odličuje nesmí zůstat na obličeji! ) a ejhle....ono to tak dobře nejde, prsty mi kloužou po obličeji a neustále na pleti zůstává ten povlak :/ Zkusila jsme si pleť opláchnout asi třikrát i teplejší vodou a pořád ten film ne a ne dolů. Takže jsme musela vzít klasickou micku a dvakrát pleť odlíčit než byla bez Garnieru...no trochu odolné ne? A upřímně,když to tam tak urputně drží tak nevěřím tomu, že by to neucpávalo póry! I olej rostlinný bez jakékoliv příměsi dostanu snadněji dolů..tak nevím no. Za mě osobně toto určitě není vhodné pro mastnou, smíšenou nebo aknózní pleť. Maximálně by to mohlo sedět zralé a suché pokožce,ale i tam mi přijde že to musí ucpat póry, udělá to film a na něj mám použít krém?? No to by mi přišlo divné.


Ano kdyby to odličovalo jako kouzlem i ten nejodolnější makeup, pomalu i divadelní nebo tak něco, tak řeknu ok, je to dobré a vyjímečně na pleť ano. Ale takto za mě tedy rozhodně ne. Hned jsem plné balení předala dál, protože tohle tedy fakt doma nechci. A nebojte už brzy přinesu tip na absolutně skvělou micelární vodu s olejem, kterou miluji a rozhodně nemám pocit mastní tlamičky. Takže ano jde to vymyslet i dobře, jen Garnier podle mě na to nepřišel.



Shrnutí:
Plusy:
+ krásné balení a celkově vzhled
+ cena versus množství

Mínusy:
- neodličuje o mnoho lépe než běžné micky
- je extrémně parfemovaná
- na pleti zůstane silikonově mastný film

Hodnocení: 2/10

Komentáře

  1. Já jsem na ni zas tolik chvály nečetla... V první chvíli mě zaujala, ale pak mě napadlo, že bude asi nechávat mastno-silikonovej film, kterej by mi extrémně vadil, tak jsem si zase nechala zajít chuť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytrá holka :) Já prostě viděla pěkné balení, zlatou vodičku a juchuu vypnul se mi mozek a pak jsem si za to doma nadávala :)))

      Vymazat
  2. No já si ji také chtěla pořídit, ale ted když čtu na ní recenze, tak škoda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na trhu jsou mnohem lepší odličovací přípravky, za tento netřeba utrácet

      Vymazat
  3. Jani a měla byste nějaký tip na miceralni,nejlépe přírodní, vodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden tip mám,ale zatím ještě testuji tak bych se nerada v názoru spěchala,ale jeví se mi jako nejlepší přírodní micka a taky dvoufázová, která je naopak na pleti příjemná. Je to Original atok ta jejich jediná s konopným olejem. Ale jak řikám ještě testuji tak to není 100% rada

      Vymazat
  4. mne sa na začiatku práve tá vôňa a ten pocit po odlíčení páčil, a nemala by som s tým asi až taký problém...ale štípala ma, a tak som ju už nepoužívala
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta vůně přijde moc, jako hezká,ale extrémně silná :/ Mě naštěstí neštípala, ještě aby toho trochu :)

      Vymazat
  5. Naprostý souhlas a úplně stejně bych to napsala já. Na to, že je dvou fázová neodličuje moc dobře a ten nepříjemný mastný / silikonový povlak co nechává je totální katastrofa. O tom, že mě pálí v očích už je snad i zbytečné mluvit. Upřímně nechápu, jak tohle může někomu sedět :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že to vidíš stejně. Mě naštěstí aspoň neštípala :)

      Vymazat
  6. presne tohle jsem cekala, kdyz jsem u ni coby novinky okukovala slozeni .. jo, arganovy olej, prd konopnikova, samozrejme zase silikon nekde v cele .. no nevzala jsem ji, a zjevne jsem dobre udelala ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky