Dermacol 24h Control makeup

Tento makeup mám už nějaký ten pátek a dokonce už je téměř spotřebovaný, nechtěla jsem se s verdiktem unáhlit. Koupila jsem si na základě mnoha pozitivních recenzí od majitelek smíšené až mastné pleti a navíc byl v době nákupu v nějaké akci myslím, že mínus dvacet procent. Takže za hubičku.


Balení je poměrně pěkné i když červenou moc nemusím ,ale zase jinak chválím dávkovač a skleněnou lahvičku. Makeup obsahuje konezym Q10 a pleť má být díky němu pružnější i pevnější,ale ne nějak výrazně, takže by měl být vhodný pro všechny typy pleti. Měl by odolávat otírání při kontaktu s oblečením, mobilem apod. Nevytváří dojem masky, má vysoké krytí,ale přesto vypadá přirozeně, navíc neucpává póry a celkově má vysoké hodnocení Asociací vizážistů. Takže samé superlativy , takže jsem se vážně těšila na testování.


Na prodej je poměrně dost odstínů včetně hodně světlého s lehounce nažloutlým podtónem,který jsem si koupila já. Makeup je po otevření zvláštně cítit takové něco mezi krémem a něčím neidentifikovatelným, není to nic co by mi vadilo. Odstín je tak akorát pro mou pleť mimo letní sezónu. Krásně se s ním pracuje, krytí je opravdu vyšší a přitom nevypadáte jako maska, vrstvit se dá také pěkně. Pleť je krásně sjednocená a makeup je jeden z nejlepších co jsem kdy vyzkoušela. Ani po delší době testování mi na pleti nedělá neplechu, neucpává póry a ani jinak nedráždí pokožku. 

Co se týče odolnosti proti otěru tak tady bych superlativy šetřila, je to jako klasický makeup, na mobilu obtisk je stejně a kdybych měla bílý límeček tak tam flíček bude také. Ale jinak je výdrž opravdu celý den a to bez problémů.

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ mají odstíny i pro bledulky
+ vyšší krytí
+ bezproblémů vydrží celý den
+ neucpává póry
+ nevytváří dojem masky

Mínusy:
- nenašla jsem 

Hodnocení: 10/10






Komentáře

  1. Tento makeup by se mi také hodil :) Dermacol je dobrý : )
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je za pár kaček, a to se hodí taky vždycky :) Zrovna mi došel takže jdu dokoupit.

      Vymazat
  2. Měla jsem už několik balení a za mě jeden z nejleších make-upů. Pleť mám suchou a velká spokojenost. Celkově make-upy Dermacol umí, teď používám kaviárový a pecka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaviráový je skvělý,ale po delším použití mi bohužel ucpává pory, vadí mi tam víc výživných látek. Ale pro tvou suchou ubude asi ještě lepší než tento

      Vymazat
  3. Dost mě zaujal, ale teď mám docela zásobu make-upů, tak musím vše dopotřebovat!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý typ na makeup a vidím, že je dosť svetlý, možno by vyhovoval aj mne, keďže som biela ako stena. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky jsem jak ředitelka vápenky a sedí,ale zas pro úplné extra bělobky taky není, to je lepší Revlon , ten má ještě bělejší :)

      Vymazat
  5. Díky za tip na skvělý make-up, poohlédnu se po něm. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky