Citronový sprchový krém a Sprchový gel Arnika

Weleda Sprchové krémy jsou pro mě absolutní špičkou v této kategorii a myslím, že je jen tak něco nepřekoná, mají krásné složení, certifikát bio a vůbec pokožku nevysušují! Navíc podle mě poměr cena, výkon a množství je ideální. Zatím jsem nebyla ani s jedním druhem ,který mají ve svém portfoliu nespokojená a dnes si ukážeme další dva. Jedním z nich je opět sprchový krém Citrus a druhým je tentokráte sprchový gel Arnika.


Obě balení jsou klasicky v tubičce a jsou velmi povedené jako všechny ostatní druhy, takže body nahoru. Mají i praktické flip flop zavírání,které dobře drží a rozhodně se mi nikdy neulomilo při používání jako třeba u jiných firem.

Arnika sprchový gel
Upřímně nějak jsme si automaticky myslela, že to bude taky forma krému a překvapilo mě to až ve sprše :)) No jo většinou rychleji zkouším než čtu obaly u prověřených firem :))) Takže tento gel je ideální pro sportovce, je celkově unisex takže vůně je takový univerzální. Mě osobně voní ze všech variant nejméně a to i příteli. Je to silná bylinkovo-léčivá vůně, taková s nádechem jakoby lékárny...nevím jak to popsat. Naštěstí pro mě na pokožce vůně nevydrží,ale zase při mytí se mi krásně dýchá, éterické oleje obsažené v gelu moc hezky působí i na dýchací systém.

Nejvíc tu právě ucítíte rozmarýn, levanduli a arniku a gel díky nim má mít povzbuzující a vitalizující účinky. Což je z části pravda, tahle vůně vás totiž rozhodně neuspí,ale probere jak jsem říkala čichové buňky a docela i povzbudí. Navíc arnika je ideální parťák sportovců, uvolňuje namáhané svaly a v kombinaci s jejich Arnikovým olejem ( který mi mimochodem voní úžasně , což je zvláštní, když sprcháč až tak moc ne..) ideální dvojka na namožené svaly. 


Gel nemá vysušovat, má naopak podporovat hojení a hydrataci. No ve srovnání s jejich krémy je toto o něco slabší, sice nemám pokožku vysušenou,ale nepřijde mi, že by byla hydratovaná. Spíš takový neutrální pocit a za mě osobně bych raději volila krémy. Tento bych brala jen jako po sportovní sprchový gel nebo pro pány, kteří nemají rádi nic moc mastného a preferují pouze gely. Nebo při zvýšení účinků Arnikového oleje. Víc o gelu s arnikou se dočtete na Lekarna.cz

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ osvěžuje
+ ideální pro sportovce na namožené svaly
+ unisex vůně
+ nevysušuje

Mínusy:
- nijak zvlášť nehydratuje
- pro někoho až moc bylinková vůně

Hodnocení: 7/10

Citrusový krém do sprchy
A máme tady mého miláčka, tento sprchový krém s námi jel i na dovolenou do Řecka. Chtěli jsme opět něco unisexového co nevysušuje, bude pokožku po slunění hýčkat,ale zároveň nás nakopne svěží vůní,která bude v parnu ideální ( samozřejmě jsme vzali i mandlovou verzi, na pokožku spálenou sluníčkem ).

Citrusová varianta má nabít energií bez pocitu vysušení. A to je naprostá pravda, vůně vždycky provoněla celý pokoj a krásně nás nabila energií. Po tom vedru venku a sladší vůni opalováků tohle bylo doslova pohlazení na duši! I příteli se tahle vůně líbí, citrony apod. totiž považuje za něco co rozhodně není typicky holčičkovská vůně :))


Krém nevysušuje a to ani při použití na slunkem opálenou a vysušenou kůži! A to jsem se fakt občas nechtěla ani mazat,když jsme šli ještě ven, takže super. Ostatně jako všechny ostatní krémy. Líbí se mi i hustota krémů, což je velmi příjemné i při samotném mytí. 
Krém najdete zde v eshopu Lekarna.cz 

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ nevysušuje
+ hydratuje
+ unisex vůně

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ten Arnikový ma celkom zaujíma, škoda len, že som ho zatiaľ v DMku nevidela. Rada by som ho ovoňala pred kúpou.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji první očichat, pokud jsi z Prahy zajdi do Biooo do Kotvy nebo do oficiálního shopu Weleda. Pokud ne jukni ve svém okolí po zdravých výživách tam většinou mají i weledu

      Vymazat
  2. Krém do sprchy by se mi líbil, oba musí krásně vonět :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo weleda sprcháče mi moc voní,ale hlavně nevysušují a to mám atopický ekzém.

      Vymazat
  3. Já měla levanduli a byla fajn, taková zimní a opravdu krémová. Mandlová vůně mě překvapila svou hořskostí a byla jsem docela ráda, že jsem ji vypotřebovala, spíš jsem s ní i plýtvala - jen abych ji už měla za sebou. Citrus jsem zatím nezkoušela...zajímalo by mě, jestli voní stejně jak tělové mléko ze stejné řady. Přestože mám všeobecně citrusové vůně ráda, tak nebylo až tak ohromující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule je jediná na kterou se asi nechystám, celkově levanduli moc ráda nemám,to by musela být s kapkou citronku :) Mandlová vůně je něco mezi oříškem mandlí a marcipánem, mě hodně voní :) Ano Citrusový voní stejně jako mléko na tělo.

      Vymazat
  4. Mám obojí a obojí zbožňuji, hlavně ty sprchové krémy, ty jsou! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to jsem ráda, že ti vyhovují stejně jako mě.

      Vymazat
  5. Sprchové krémy prostě miluju :) Nejradši mám mandlovou a levandulovou verzi. Taky mi vyhovuje, jak jsou pěkně husté :)
    Mimochodem, ty fotky to je paráda!

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc děkuji za milá slova, potěší a zahřejí u srdíčka :) Tu levanduli musím očichat, tohle je totiž bylinka kterou vůní moc nemusím..tak uvidím jak moc je ta vůně silná.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky