Aknea Stop akné

Od firmy Cannaderm mám intimní emulzi a s tou jsem absolutně nadmíru spokojená, takže jsem od nich chtěla vyzkoušet další kousek a volba padla na každodenní péči o pokožku s akné nebo nadměrnou mastnotou. Sice mastnou kůži nemám,ale sem tam se mě nebo příteli nějaký ten nevzhledný pupenec udělá, takže jelikož už nemám doma nic na sos hojení rozhodla jsem se koupit toto. Jednak je to obří množství za pár kaček a jednak má i pěkné složení.


Balení není nic úchvatného, taková mastička v tubičce z lékárny z roku raz dva, myslím, že by neuškodilo trochu inovace v obalech :/



Účinné látky jsou zde samozřejmě konopí, které je ve vyšším procentu, dále mateřídouška, kamenec, myrha a Tea tree, takže samé zajímavé ingredience. Naopak neobsahuje syntetická barviva, parabeny, minerální produkty z ropy, syntetické konzervanty a další látky,které spousta z vás nechce v kosmeticec ani vidět. Celé složení si můžete prohlédnout na fotce níže.



Krém je určen k dlouhodobému používání , kdy upravuje mazotok, zlepšuje hojení a předchází i tvorbě akné. Nanáší se 1-2x denně na čistou , odlíčenou pokožku na místa kde jsou problémy. Krém má takovou lehce bílo-béžovou-šedou barvu, prostě je zde vidět, že se jedná o přírodní věcičku. Vůně je taková zvláštně bylinkovo-konopná, nic moc pěkného,ale naštěstí po chvilce není na pokožce nic cítit. Pokud to nepřeženu s množstvím necítím ani lepivý nebo mastný film,naopak ihned se vstřebává a zanechává zmatněnou pokožku. Mohu nanést i makeup,ale radši aplikuji na večer, kdy pleť může v klidu odpočívat.


Musím uznat , že při prvních cca 10ti použitích jsem byla nadšená, krásně se vše hojilo a mnoho rychleji,ale pozdější aplikace už nic :/ Jako kdybych si tento krém nedávala hojilo by se to pak asi stejně. Bylo mi to divné, jak může něco účinkovat ze začátku tak pěkně a pak jakoby si na něj má pokožka zvykla a žádné výsledky :/ Pročetla jsem tedy pár recenzí a je to 50:50 , někdo ho vychvaluje a jiní nadávají, že buď nic nedělá rovnou nebo stejně jako u mě až po pár dnech...absolutně nevím čím by to mohlo být a proč to tak je..každopádně bylo by ideální vyzkoušet ho před nákupem a poté si sami zhodnotit. Třeba pár kámošek co se na něj složí, každá si odšplíchne do kelímku a v klidu si poté vyzkouší. I když já nákupu nelituji, za tu cenu to není tragédie,ale zklamalo mě , že teď už moc efekt nevidím...divná recenze co? Nevím prostě jak bych ho zhodnotila,ale spíš radši nedoporučuji. Máte podobnou zkušenost?

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ ze začátku účinkuje opravdu skvěle

Mínusy:
- po delší době již na něj moje pleť nereaguje

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Mne vyhovoval, ale je pravda, že pomôže, ale následne si pleť rýchlo zvykne a požadovaný efekt na pleti sa už nedostavuje. Mne prestal zaberať, asi tak v polke balenia. Ale zatiaľ to bol jeden z mála krémov, ktoré mi nerobili neplechu na pleti.

    OdpovědětVymazat
  2. Krém tedy vyzkoušený nemám, ale měla jsem od nich šampon a ten mi bohužel vůbec nesedl. Vlasy po něm byly zplihlé a mastné. Ale možná je to tím, že mám hoodně jemné vlasy.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky