Venadoron - přírodní úleva pro unavené nohy

Tak tahle vodička je absolutně bezkonkurenční zázrak na unavené nožky...no jo, možná jsem Vám prozradila vše už takhle na začátku článku,ale prostě nejde začít jinak než superlativy na Venadoron.


Naposledy jsem Vám od Weledy představila Kožní tonikum ve formě gelu, které mělo u mě velký úspěch,ale tohle je ještě o třídu víš, sice má trochu krkolomný název - Venadoron,ale jako první výhodu vidím v tom, že vydrží déle než Kožní tonikum, stačí ho malé množství takže balení mi rozhodně vydrží déle než u gelu, který ubývá rychleji.


Venadoron povzbuzuje žilní oběh namáhaných dolních končetin, čímž samozřejmě předchází tvorbě metliček a křečových žil. Ideální tedy pro všechny kdo musíme stát xhodin na nohou, po sportu nebo v těhotenství. Ulevuje a to velmi výrazně pocitu těžkých oteklých nohou,krásně zchladí na pár okamžiků a poté ucítíte rychlejší úlevu než od gelu. Účinkuje tedy dost bleskově. A díky vysokému obsahu arniky také lépe hojí i modřiny. 



Samozřejmostí je také krásné přírodní složení, které je mnohem účinnější než všechny chemické driáky dostupné běžně v lékárnách. Takže příroda vede 1:0 ! Oficiální stránky radí ideální tip na aplikaci a to hned jak přijdete z práce hoďte nohy nahoru na cca 10-15 minut a poté lehce vmasírovat. Jen upozornění - nenosit poté nic světlého, obsažené složky mohou nechat těžko vy-pratelné flíčky. Mě se to tedy ještě nestalo,ale opatrnosti není nazbyt a nechte tedy své nej kalhoty v šuplíku. Jedinou nevýhodou ,ale i výhodou ( nejlépe se přírodní kosmetika uchovává právě v tmavém skle ) je skleněné balení,které je trochu těžší a není tedy ideální na cesty, ale pro tyto účely je dobré mít právě i Kožní tonikum. 


Shrnutí:
Plusy:
+ účinkuje velmi rychle
+ chladí a ulevuje pocitu těžkých nohou
+ složení
+ stačí velmi malé množství
+ rychle se vsákne bez pocitu lepivosti nebo mastnoty
+ vše co slibuje opravdu plní

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ty tvoje recenze mě jednou zničí! Potřebuju to! :-D Já teda na unavené a oteklé nohy fakt trpím. Mám je široké a po chvilce mě snad v každých botách bolí.. :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky