Prázdninové filmy ( červenec a srpen 2016 )

Tak máme tu konec prázdnin pro někoho tedy jen konec léta, takže jsem se rozhodla pro shrnutí toho co jsme za tyto dva měsíce shlédli, něco byly tedy extra propadáky a něco naopak super filmíky :) Tak jdeme na to, je toho opravdu víc ne dost.

Lovec: Zimní válka
Na tenhle film jsem se moc těšila, jelikož Sněhurka se mi moc líbila a toto je takové volné pokračování plus vysvětlení historie Lovcova života předtím než  potkal Sněhurku. Film se mi líbí, je to oddychovka s akcí dohromady. Navíc trpaslice jsou krutě vtipné a docela jsem se tu i nasmála. A jako bonus sexy Chris,no co chtít víc. Fajn film nejen pro holky.


Hodnocení: 8/10

Pátá vlna
No...tak tohle je hodně jednoduchý film s chabými hereckými výkony..no upřímně ještě jsem asi herečku Chloe neviděla hrát v něčem pořádném, takže jsem od toho ani moc nečekala. Trochu akčňák, trochu scifi a trochu slaďárky, která je tak průhledná, že už to ani víc nejde. Ale jako viděla jsme i horší filmy. Rozhodně nic pro kluky, přítel to nazval trapárnou a šel si radši číst :) Ale jako pokud si děláte manikúru i pedikúru nebo Vás čeká x hodin žehlení, tak klido pusťte jako kulisu. Ale 100% pozornosti tomu rozhodně nevěnujte.


Hodnocení: 4/10

Pád Londýna
Na tohle jsme původně chtěli jít do kina...no ještě , že jsme to nestihli. Jako super akční film, Geradra máme oba jako herce rádi,ale prostě ty efekty a některé scény jsou vysloveně trapné, průhledné a až počítačové, nelogické. Ale pokud vypnete mozek a budete si užívat jen té akce tak fajn. Ideální film k dobrému jídlu, vínu ,které vám otupí trochu to logické myšlení...a pak si to užijete. Žádný krvák a vzduchem nelítají střeva a na závěr samozřejmě máet pocit, že Amerika je best země :) Takže fajn akční oddechovka.


Hodnocení: 7/10

Diagnóza: Šampion
Tak tohle bylo dost překvapení!! Od tohohle filmu jsem nic nečekala, jen sexy Willa, kvůli kterému jsem film chtěla vidět. Ale životopisný film o vědci, který přijde na zajímavou skutečnost ohledně amerického fotbalu ( víc nechci prozradit ) je prostě hodně dobrý film. Sice děj se trochu vleče,ale je to hodně zajímavé a hlavně podle pravdy. Ideální film jak pro nás baby tak i pro vaše drahoušky. Takže vřele doporučuji a Will je prostě k sežrání :)


Hodnocení: 10/10

Batman vs Superman : Úsvit spravedlnosti
No tak tohle je něco co mě absolutně nebavilo. Miluji Marvel filmy, tedy komiksové filmy,ale tohle mě nenadchlo. Je to trochu temnější, podle mě nudnější bez takových těch typických vtípečků ...jen taková ponurá akce. Přítel z toho byl nadšený a říkal, že taková nálada je i v klasickém komiksu , takže se jim to povedlo dobře natočit. No já, která znám jen  komiks filmy,ale jinak je nečtu jsem toto neocenila a prostě mě to absolutně nudilo a nebavilo. Navíc já Bena jako Batmana prostě ráda nemám :/ Celkově jako herec mě nebaví, takže jsem si šla číst. Za mě je tohle film hlavně pro kluky nebo pro holky co opravdu mají rády komiksy a rozumí jim.


Hodnocení za mě : 5/10 ( pěkné byly jen efekty )
Hodnocení za přítele  : 10/10

Lída Baarová
Tak tento film vyvolal docela negativní reakce a dost velkou vlnu kritiky. No já nejsme žádný historik a některé hodiny dějepisu jsem i prospala, takže asi neumím zhodnotit zda bylo vše natočeno co nejvíc věrohodně apod. Ale za mě průměrný film s občas divným hereckým výkonem. Hlavně Hitler byl v podání Kříže spíše komickou figurkou. Nějak mě to celá nechává chladnou, rozhodně to,ale není film co bych někomu doporučila. Trochu nuda. Ale Mádl pobavil :)))


Hodnocení: 5/10

Bohové Egypta
No zase Gerard a zase průměrný film...no hrál on taky v něčem fakt dobrým??! Jako efekty opět místy dost trapné a počítačové, jako když hrajete horší hru na playstation. Sexy herečky, sexy herci a taková bájná pohádka pro dospělé. Rozhodně nechápu proč to bylo v kinech to bych asi někoho proklínala , že jsem si koupila lístky. Jako kulisa dobré,ale zase vaší stoprocentní pozornost to nechce. Takže pokud chcete oddechovku se sexy obsazením a trochou bájí a mýtů proč ne.


Hodnocení: 5/10

No a to je všechno..zas toho tak moc není, spíše jsme totiž koukali nan seriály. jako je Teorie třesku, kterou milujeme nebo Dvě socky či Kravaťáky :) Což mě přivádí na otázku máte nějaké tipy na seriály?

Komentáře

  1. Lovec se mi libil, nechapu tak spatne recenze na nej. Pata vlna naopak zklamala, oproti knize je to hodne slabe a spousta detailu chybi. Batman se mi tez moc nelibil, ale pritel nadseny, takze to se shodneme :D Bohove Egypta me naopak prekvapili, cekala jsem neco hroznyho a nakonec se mi to libilo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na Lidu Baarovou mám podobný názor. Byla jsem dost zklamaná. A herecké výkony mi přišly dost katastrofální :(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si Gerarda poprve zacala vsimat diky filmu Fantom opery, ktery fakt doporucuju, pokud jsi ho nevidela a troufam si rict, ze tam je jeho vykon opravdu skvely :) Potom mi prijde skvelej i ve filmu Kazatel Kalasnikov nebo Ctihodny obcan :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zas strašně nudil Lovec a celkem bavil Batman se Supermanem (a to komiksy nečtu), takže za mě bych to jejich hodnocení prohodila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nejlepší seriál, co jsem viděla za hooodně dlouhou dobu jsou jednoznačně Stranger Things. :) Dokonce jsem pustila jeden díl našim a nakonec to skončilo 8hodinovým sobotním maratonem. :D

      Vymazat
  5. Díky za tipy! Nejvíce mě zaujalo Diagnóza: Šampion

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky