Pleťový krém 100%Pure s rajským jablíčkem

Po dovolené jsem zase plná energie takže se vrhnu rovnou do jedné z nejzajímavějších recenzí a to na velmi netradiční krém na obličej s obsahem rajského jablka, tedy netradiční alespoň pro mě. Je to totiž poprvé co mám rajčátka nejen na talíři,ale i v kosmetice :) Díky nabídce od jedné z nejlepších přírodních značek 100%Pure,která vyniká obsahem jak ovoce tak zeleniny v kosmetice pečující tak hlavně dekorativní, jsem mohla vyzkoušet krém na obličej a zaujal mě právě krém s obsahem lykopenu z rajských jablíček. A na to zda u mě uspěl stejně jako jejich báječný kávový oční krém se nyní můžete spolu se mnou v článku podívat.


Samozřejmě je 100% přírodní, netestovaný na zvířatech a i veganský , takže v tomto ohledu opravdu není co dodat. Tento krém je vhodný pro smíšenou pleť, kterou mám právě já a v létě dost výrazně smíšenou, takže jsem se těšila jak bude účinkovat. Krém slibuje hydrataci, rozjasnění, výživu bez mastného efektu a zklidnění. Navíc díky obsahu antioxidant jako je právě lykopen také předchází vzniku vrásek. Což je opět pro mou pleť již důležité. Líbí se mi i obsah mé oblíbené okurky,která čistí i hydratuje, takže na krém jsem se pravdu hodně těšila.



Balení je klasické jak už můžeme být u této značky zvyklý, první obal je papírový "tubus" a pak klasická tubička, který je průhledná, takže snadno vidíme jak na to s krémem jsme a když bude docházet nic nám nebrání ho rozstřihnout a vypotřebovat na 100% :) a před sluníčkem ho můžeme chránit právě druhým papírovým obalem, takže pro mě skvěle šalamounsky vyřešeno :)



Krém má lehounce "na-oranžovělou" barvu a voní opravdu po rajčatech, ne samozřejmě tak sladce a svěže jako čerstvá rajčátka,ale spíš trošku mdle , zeleninově. Nic co by mi vadilo, jen nechci abyste si přestavovali vůni jak když otevřete protlak :) Vůně je velmi jemná a ihned z pleti vyprchá, takže i když by vám tato netradiční vůně vadila , nemusíte se bát, že by na pokožce vydržela. Krém má středně hustou konzistenci,která se bleskově vstřebává a zanechává jakoby jemný až matný nádech. Vůbec se nelesknete po namazání , pleť nepne , jen asi minutu po nanesení cítím lehoučké mravenčení, což mívám většinou krémů s vyšší koncentrací antioxidantů. Aspoň mám pocit, že krém účinkuje :)


Po nanesení máte jako první dojem sjednocení barevného tónu a rozjasnění a možná i mírného zmatnění. Po používání po dobu dvou měsíců vidím celkově zlepšení barevného tónu,kdy pokožka vypadá krásně rozzářeně, je hezky hydratovaná, jemná a  i když jsem byla u moře,kde se člověk potí víc kvůli vysokým teplotám neudělal se mi ani jeden podkožní pupínek a vše se lépe hojilo, navíc mi stačil i na sluníčkem dehydratovanou pokožku, takže za mě velká spokojenost a spolu s olejíčkem na smíšenou až mastnou pleť co mám na večer je to skvělá dvojka!


Krém tedy mohu doporučit pro pleť smíšenou i normální , na zimní období klidně i pro pleť trochu mastnější bez akné. Je ideální na den i noc, vhodný i pod makeup. Nedoporučila bych ho maximálně pro extra citlivou pleť , to bych první doporučila vyzkoušet raději vzoreček. Za mě tedy jeden z velmi kvalitních a účinných krémů na smíšenou pleť , navíc i když je vyšší cena vydrží vám určitě kolem 4-5 měsíců, protože stačí malé množství :)

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ rozjasňuje a sjednocuje tón pleti
+ ihned se vstřebává bez mastného nebo lepivého efektu
+ krásně zjemňuje, hydratuje a je ideální pro smíšenou pleť

Mínusy:
- cena

Děkuji 100%Pure za poskytnutí krému k testování. 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Milá Jani, recenzi na tento krém od 100% Pure jsem si u Tebe se zájmem přečetla. Několikrát už jsem se na něj dívala a přemýšlela o něm. Zřejmě v budoucnu také vyzkouším (možná až přestane Dulcia vyrábět jejich úžasný krém s ovocem a Q 10). Tak mě napadá, zkoušela jsi pleťovku od DN? Na blogu jsem nezaregistrovala... Přeji krásné pokračování léta, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťovku od DN jsem zatím nezkoušela a krém od Dulcia chci ten co máš ty určitě taky vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Znacka 100% Pure me laka uz docela dlouho a tenhle krem vypada lakave a musi opravdu zajimavet vonet :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já opravdu nedám dopustit na jejich oční krém s kávou, který voní jako Lotus sušenky :) A jejich dekorativka je podle mě nejlepší z přírodních, jen prostě dražší

      Vymazat
  3. No super, mám ho na wishliste a tiež mám zmiešanú pleť (i keď aj problematickú) :) Takže myslím, že by sme si s ním mohli dobre rozumieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a líbí se mi i , že stačí malé množství, vydrží tak za ty penízky fakt dlouho :)

      Vymazat
  4. Tenhle rajčátkový krém vypadá moc dobře a 100% Pure miluju :) Mám pleť smíšenou, někdy normální, někdy zase sušší nebo citlivou, zkrátka, jak se jí zachce, tak třeba by mi sednul :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš hodně citlivou vyžádala bych si nejprve vzoreček na vyzkoušení, přeci jen jedná se o dražší krém tak aby ideálně sednul :) Ano 100% Pure je hodně dobrá firma, jediné co bych uvítala kdyby byla dostání ve více kamenných obchodech , myslím, že bych tak nakoupila po očichání apod. mnohem víc :)

      Vymazat
  5. Anonymní8/16/2016

    Jak jste spokojeni s obsluhou u českého dodavatela kosmetiky 100 % PURE? Tento krém na zahraničních strankách mají v akčním setu spolu s karotkovým peelingem a okurkovou čistící pěnou, tudíž cena je poměrně přijatelná. U lokálního dodavatele bohužel žádné takové akce nejsou. Nemluvě o tom, že český zákazník kvůli tomu nemá možnost objednávat ani z eu.100percentpure.com , kde jsou stejné akce jako na hlavní stránce amerického výrobce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, upřímně toto neřeším, kdo chce přesně nějakou akci objedná si tam kde ji najde, ne všechny eshopy nebo země mají nabídku stejnou, to platí všude. Já jsem spokojená s osobním přístupem českého dodavatele , balíčky obsahují vždy vzorečky což by se od nich jiné eshopy mohly jen učit! A vždy je komunikace milá a na osobní úrovni. Takže já jsem spokojená.

      Vymazat
  6. Anonymní8/25/2016

    Hm, zajímavé. To Vám přeji. Mě osobně mrzí, že český zákazník nejspíše právě přítomnosti dodavatele s CZ doménou nemůže objednávat přímo od výrobce (tedy s dodávkou do ČR). A takové problémy jako je neustálý nedostatek zboží, čekání na zboží, dlouhé vyřizovací lhůty,žádné akce - to jsem u jiných e-shopů nezažila. Moc by mě potěšilo, kdyby český zákazník dostal příležitost objednávat z EU domény.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, určitě chápu i Vás postoj, myslím, ale že s tímto dotazem byste se měla obrátit asi na oficiální eshop, zde na blogu určitě nevyřešíme, tady se zabýváme zkušeností s produktem jako takovým, jak učinkuje atd :)

      Vymazat
  7. Krásná recenze, 100% pure mám moc ráda. Krásně voní, účinkuje, ale vše taky skvěle vypadá :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Právě dobře účinkuje, obaly má krásné jen ty ceny no :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky