Peeling Babiččina zahrada

Možná už si řeknete - už zase peeling,ale já je prostě miluji a mám velkou spotřebu a už si téměř žádné jiné než Soaphoria nekupuji, protože jsem vždycky jen zklamaná. Prostě značka Soaphoria má podle mě nejlepší a cenově nejvíc dostupné peelingy na trhu s přírodní kosmetikou! A jak postupně zkouším víc a víc druhů ( mají jich opravdu hodně ) zjišťuji , že každý je trošku jiný a proto Vám přináším další recenzi,která jak doufám Vám usnadní výběr. Tento peeling jsem si tedy zakoupila sama a opět budu chválit, no možná úplně nejvíc ze všech co jsem zatím vyzkoušela :)


Název je takový vtipný - Babiččina zahrada - ale asi pochopíte ,když si přečtete , že má obsahovat sedm bylinek. Líbí se mi netradiční bylinka Podběl, kterou jsem snad v kosmetice ještě neviděla a která umí tlumit bolest svalů a je ideální na otoky. Dále klasický Heřmánek, který klidní naše nervy a celkově i naší pokožku. Překvapením je i Kopřiva a Přeslička, tyto bylinky detoxikují, zpevňují pokožku a hojí, takže paráda ne?:) Hodně zajímavá je Hluchavka , která by měla pomáhat uvolňovat ve dnech bolestivé menstruace a Lopuch zase na ekzémy apod. Prostě tohle je co do složení rozhodně nejlepší peeling jaký jsem měla! 


Balení je stejné jako u ostatních - tedy skleněné, krásné ,ale trošku méně praktické. Peeling má úžasnou uklidňující zelenou barvičku a báječně bylinkově voní. Není to takový ta zatuchlá bylinný vůně jako bolavá noha,ale svěží pronikavá vůně čerstvě nasekaných bylinek. Krásně se Vám po použití i dýchá, takže to pěkně protáhne nosní dutiny :) a koupelna i vy pěkně voníte.


Tento peeling je podle mě nejméně mastný ze  všech mnou zkoušených, doručila bych ho s klidným svědomím na teplé dny, kdy osvěží i jeho vůně. Kůže je jako po všech těchto solných kráskách dokonale vyživená, hladká jako dětská prdýlka a prostě hezčí než předtím. Chodidla jsou po peelingu jako po drahé pedikúře, takže vřele doporučuji vyzkoušet. A ne, že mi je všechny vykoupíte, na podzim musím doplnit zásoby, už mám jen na dně a šetřím si ho.


Peeling můžete použít jak na lehce mokrou pokožku tak i na suchou. Já osobně preferuji na suchou ,kdy je peeling efekt silnější a pokožka poté hladší. Pokud však chcete extra soft tak použijte na navlhčenou kůži a sůl se začne ihned rozpouštět. Dále také můžete použít jako příměs do teplé vany. Podle mě bohatě stačí jedna polévková lžíce, jak na provonění celé vany tak i na zvláčnění pokožky celého těla. Nemusíte se bát gynekologických obtíží, po těchto solích jsem nikdy problémy neměla a myslím, že hlavně tato bylinková je i ideální.


Takže shrnutí je , že jsem absolutně nadšená ještě víc než u předchozích a tenhle druh vyhlašuji jako můj absolutně TOP produkt :) Seženete ho za pár korun na oficiálních stránkách Krásná každý den, kde je bonusem i dokonale zabalený balíček. Pokud u nich budete nakupovat, doporučuji projet blog, mám tu již hodně recenzí, které Vám pomohou abyste si nekoupily něco co pro Vás třeba není ideální apod.


Shrnutí:
Plusy:
+ úžasné složení , kde najdete sedm bylinek
+ krasné balení 
+ krásně vyhlazuje zjemňuje a vyživuje pokožku
+ dva způsoby aplikace peelingu - jemný a silnější
+ možné použití jako sůl do vany
+ cena
+ osvěžující bylinková vůně

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Znacku Soaphoria mam moc rada a tenhle peeling teda vypada uzasne, uz jen ta krasna barvicka :) Ten budu muset urcite vyzkouset :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem s ním i nejvíc spokojená, také proto , že mi přišel nejmíň olejový, což na léto bylo fajn :)

      Vymazat
  2. Tento peeling by mi voněl asi nejlépe :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu příjemná svěží bylinná vůně, nic nepříjemného :)

      Vymazat
  3. Díky za tip, až budu příště objednávat, tak si ho přihodím do košíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, doufám, že budeš nadšená stejně jako já. Já si iteď objednala letní limitovanou edici dokud ji ještě mají

      Vymazat
  4. Tý jo to je zajímavá barvička :D Složení je moc pěkné. A ty fotky?? Pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna z najlepších značiek prírodnej kozmetiky, aké poznám (・∀・)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky