Harmonizující sprej L'Occitane

L'Occitane má pořád něco nového a ke konci léta přichází s novinkou,která evokuje čerstvě vyprané prádlo a bylinky dohromady :) Jedná se půllitrový sprej v překrásném balení s praktický sprejem na prádlo a celkově pro váš domov. Takže ,když u mě zazvonil kurýr s překvapením od L'Occitane,které jsem absolutně nečekala radost byla obří a o to víc ,když jsem balíček rozbalila a tam našla toto. Já celkově spreje a osvěžovače na přírodní bázi miluji. Nejčastěji u mě tedy doma najdete éterické oleje, vonné vosky ( ale jen ty s dobrým složením ) nebo různé květinové parfémy do bytu apod. Takže tohle je pro mě pecka!


Jedná se totiž o harmonizační směs éterických olejíčků jako je :

  • cypřiš
  • jalovec
  • citron
  • eukalyptus
Takže oleje, které uvolňují dýchání, svými vlastnostmi dokonce vzduch jemně čistí a neutralizují ještě ke všemu nepříjemné pachy. Takže i ideální pro ty z vás kdo stejně jako my mají doma zvířátko. Navíc našemu pejskovi sprej hodně voní, on je to takový gurmán na vůně a kosmetiku , holt je po paničce :) Takže sprej použijete velmi jednoduše na všechny tkaniny/textilie co máte doma. Například na sedačku, na které leží váš pejsek, na koberce, polštářky, na ložní prádlo pár minut před tím než si jdete lehnout nebo naopak když ráno vstanete apod. Není vhodní jako příměs do pračky nebo žehličky!! 


Použití je tedy snadné a teď to hlavní , jak mi směs voní? Krásně, je to jemné, bylinkové a velmi svěží aroma, nemusíte se bát jalovce nebo eukalyptu, že by to nějak smrdělo nebo vonělo jako bolavá noha! To vůbec, je to jemná a příjemná vůně, který nikomu vadit nebude. Jak říkám i náš pejsek jí má rád. Já osobně sprej používám na sedačku a polštářky v obývacím pokoji a sem tam i v ložnici. Už mám pryč cca 1/5 a to za měsíc a půl nebo možná už to budou dva co pro vás sprej testuji. Chtěla jsem i počkat až bude uveden na český trh abych sem mohla pro Vás dát odkaz - takže víc info na ofiko stránkách zde. 


A verdikt je tedy takový, že se jedná o velmi jemně a krásně vonící sprej u kterého jediné co bych mohla maličko vytknout je, že za mě by mohla být vůně klidně silnější a víc cítit,ale chápu, že směs byla asi vytvořená pro širší veřejnost a aby nikomu nevadila, proto jemnější aroma, ale já jako milovník éterických olejů bych klidně přitvrdila :) Ale jinak nemám co vytknout a dokonce doporučuji i jako dáreček , protože to balení krása. 

Shrnutí:
Plusy:
+ provoní i pročistí vzduch
+ krásné i praktické balení
+ voní i pejskovi, takže opravdu nikoho dráždit nebude
+ jemně neutralizuje pachy

Mínusy:
- cena
- u mě by mohla být vůně výraznější

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Tak tohle vypada opravdu lakave a to baleni, krasa :) Taky mame doma zviratko, takze by se neco takoveho hodilo :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky