Eveline řasenka X-Treme

Značku Eveline asi spousta z Vás zná a to hlavně díky krémům na zpevnění pokožky apod. , maminka od nich kdysi něco takového měla a byla moc spokojená, pálilo to , štípalo to,ale pokožku to pěkně vyhlazovalo. Pak se značka trochu vytratila a teď se opět dostává víc do povědomí. Naposledy jsem pro Vám vyzkoušela šampon na lupy a posílení vlasů ( odkaz zde ) a dnes to bude z jiného soudku. Budu testovat řasenku, je opravdu levná stojí kolem sto koruny a je jí 11ml. Většinou si kupuji dražší,ale po dobré zkušenosti s Miss sporty jsem si řekla, že kývnu na nabídku z Lekarna.cz a vyzkouším i tuhle Evelinku :)


Obal je takový vtipný, dynamický, žádná velká elegance, takže podle obalu bych ji určitě doporučila mladším slečnám. Ale jak víte mě o obaly moc nejde, co se týče dekorativky, stejně řasenky sebou přes den nikam neberu a líčím se s nimi jen doma.


Řasenka má dodat objem i délku a pigmenty by měly být černější než noc. Navíc složení obsahuje ricinový olej, který řasy vyživuje a mohou pak růst lépe a delší. Což je o ricinovém oleji víc než známé. Takže jdeme na testování.



Kartáček je klasický, ne tedy silikonový ( ty já preferuji raději ),ale je zkosený takže se s ním pracuje dobře a to i na spodních řasách. Neslepuje, hezky rozčesává a oči po ní vůbec nepálí a to nosím kontaktní čočky. Objem tedy určitě nedodává a prodlužuje středně. Spíše je to řasenka pro přirozenější vzhled, nic dramatického, krásně černé a jemně zvýrazněné řasy. Já osobně preferuji horní řasy výraznější, takže tuhle řasenku používám jen na řasy spodní, kde naopak mám raději přirozenější zvýraznění. A hlavně je tohle jedna z mála řasenek,které se mi na spodních brvách přes den nerozmazávají!!! S tímto mám ohromný problém téměř u 100% řasenek, prostě po pár hodinách se objeví šmouhy :/ ale tahle mi to nedělá, takže mám řasenky dvě, na spodní tuto a na horní řasy jinou. 


A shrnutí? Tuhle řasenku doporučuji s čistým svědomím všem slečnám,které mají rády velmi přirozený efekt řas, chtějí i výživu a to vše za pár korun. Pro všechny z Vás kdo radši luxusnější obaly a výraznější řasy doporučuji poohlédnout se jinde. Doufám, že recenze Vám jako vždy pomohla v rozhodování :) Momentálně ji například seženete v tomto balíčku. 

Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ neslepuje
+ oči po ní nepálí a to ani s kontaktními čočkami
+ dělá přirozený efekt 
+ nerozmazává se

Mínusy:
- na mě málo výrazné řasy
- nedodá objem

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. To já mám raději taky spíše řasenky, které dodají výraznější vzhled řas a hlavně objem, proto jsem si teď hodně oblíbila řasenku od TheBalm :) Jinak ricinový olej se teď chystám testovat, chtěla bych ho vyzkoušet hlavně na obočí :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tato řasenka nebude nic pro mě, já své řasy moc husté nemám.. Za to vlasy mám husté až až :-D Já mám ráda řasenky z Avonu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky