Tónovací Bioderma krém s SPF 50

Letošní léto je opravdu štědré na sluníčko a tak je velmi důležité používat i správnou ochranu před sluníčkem, zvlášť,když třeba jdete na delší túry, sportovat nebo k vodě přes poledne, kdy je sluníčko v té největší síle! Letos se nejen chystáme k moři, kde tento produkt hodlám ještě dodatečně otestovat,ale také jsme venku více na kole a to i když sluníčko pálí jak zběsilé, takže když mi přišla nabídka z eshopu Lekarna.cz zda bych si nevybrala něco ze Sun kosmetiky sáhla jsem ihned po tomhle multifunkčním tónovacím krému od Biodermy - Bioderma Photodedrm MAX Aquafluid SPF 50+ 40ml - uff celý název je pěkně dlouhý co? :) Líbilo se mi , že kombinuje ochranu a ještě je trochu sjednotí barvičku pleti, jelikož se přes největší parna a na sport vyhýbám nošení klasického makeupu, není mi to příjemné , bylo jasné, že tohle by mohlo být to pravé.


Krém slibuje maximální sluneční ochranu i pro mastnou pleť, ideální na hory, k moři a pro všechny kdo mají extrémně světlou pokožku,která se rychle spálí. Krém má ochranu UVA/UVB a nejen, že ochrání pokožku před spálení,ale hlavně předchází vzniku vrásek, které jsou se sluníčkem hodně spojené. Je hypoalergenní, nekomedonní a vhodný i pro velmi citlivou pleť. Na pokožku se aplikuje 5-10 minut před odchodem na sluníčko a znovu se obnovuje po setření nebo cca po dvou třech hodinách. Toto je tedy veškeré info od výrobce. Kosmetika Bioderma je lékárenskou péčí a není čistě přírodní, takže pokud vyhledáváte pouze takovou kosmetiku, tato recenze pro Vás přínosem nebude. Pokud však hledáte kvalitní péči s minimálním rizikem alergií nebo nemáte čas testovat přírodní kosmetiku jestli sedne nebo ne, toto je sázka na jistotu. Neznám zatím nikoho komu by Photoderm řada nesedla , působila alergii apod. V mém okolí je to nejoblíbenější kosmetika k moři i na hory, takže jsem tak trochu poslední kdo jí testuje :)


Krém je v praktické tubičce o objemu 40 ml, takže klasika jako většina obyčejných makeupů. Voní jakoby po olejích a jako letní kosmetika, nic výrazného, prostě taková krémová vůně, kterou na pokožce poté vůbec necítíte, což beru jako plus. Krém vypadá odstínem hodně pigmentovaný a dost pro opálenou pokožku. Ale stačí menší množství,které se rozetře a poté sedne i bledším typům jako jsem já bez sebemenších problémů. Krém je velmi hustý, trochu jsem se toho lekla....tohle , že má být pro mastnější pokožku?? Je to jak hustý krém z bambuckým máslem, ale co zkusila jsem. Roztírá se trochu hůř, chce to postupovat po lokalitách/částech obličeje, žádné ťupky po celém obličeji a pak roztírat! Rychle zasychá, takže pěkně kousek po kousku a dobře rozetřít, Aplikaci tedy hodnotím jako maličko horší.

Pokožku pěkně "dotónuje", krytí má samozřejmě slaboučké, není to také makeup, ale vytvoří zdravější odstín a člověk vypadá hned lépe. Na pokožce ho trochu cítíte, když úplně zaschne je to lepší,ale i tak cítíte , že na kůži něco je. Na poprvé jsem ho otestovala na kolo...no byla to chyba. Pokud jste  astmatik,který má astma spojené s námahou a potíte se ne jako jedno prase,ale rovnou dvě nebo tři...no není ideální mít na pokožce hustý krém. Úplně jsem cítila jak "taju" jako zmrzlina a když jsme si chtěla otřít pot nešlo to samozřejmě rukou s cyklo-rukavičkou, protože bych ji měla zabarvenou,ale ubrouskem. Takže za mě nic pro extra potivce na sport, máte pocit jak to z vás teče a i když neudělá ani tak mapy je to strašně nepříjemné! Takže pokud jste dámička co se nepotí jako čuňátko tak to pro Vás bude ideál i na sport, pro mě tedy ne. Takže druhé kolo testování bylo na výlet přes poledne ,kdy budeme hodně na sluníčku,ale téměř žádná zátěž. A tady super, žádné velké pocení, krém seděl na pokožce hezky, nedělal mapy ani neflekatěl. A i když jsme ho neobnovovala po 3 hodinách i tak jsem večer odličovala a byl tam pořád trochu barevný tón. Takto jsem ho na pokožce otestovala ještě 5x a vždy výsledek stejný. Žádné neplechy na mé smíšené pleti nenadělal, neucpal mi póry ani ani jiné problémy s nevyskytly. Co mě však uživatelsky vadí je mastnější pocit, myslím, že pro hodně mastnou pokožku toto není. I když výrobce tvrdí opak, podle mě je to i pocitově prostě nepříjemné, mastná pleť má ráda lehoučké gely nebo gel-krémy a ne tohle :/ Podle mě je to skvělý krém pro suchou, smíšenou nebo normální pleť,ale pro mastnou bych nedoporučila, hlavně kvůli pocitu na pokožce. Nebo si první vyžádejte vzoreček a zkuste si ho v klidu doma. Dala jsme tedy krém mamince, která v létě trpí na pigmentové flíčky v obličeji a má výrazně suché tváře, ta je naprosto spokojená :) Líbí se jí efekt na pleti, krásně prý nevysušuje a prostě si ho prý vždycky na léto koupí, takže Zuzance z Lekarna.cz děkuje tentokrát i maminka :)


Shrnutí:
Plusy:
+ hezky sjednotí barevný tón pokožky
+ neucpává póry
+ jemná vůně
+ odstín se přizpůsobí barvě pleti, pokud použijete jen malé množství¨
+ vysoká SPF ochrana

Mínusy:
- trochu horší aplikace
- nevhodné pro velmi se potící lidi
- je trochu hutnější nemusí tedy vyhovovat mastné pokožce, hlavně pocitově

Hodnocení:
6/10 pro smíšenou pleť
4/10 pro pleť mastnou
8/10 pro pleť suchou a normální

Komentáře

  1. Musí byť úžasný, len žiaľ som majiteľka mastnej pleti takže to nie je nič pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mastnou sice určen je,ale já osobně bych pocitově určitě nedoporučila :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky