Photoderm aneb sun kosmetika k vodě

Letos se střídají dny kdy v létě sluníčko pálí opravdu extrémně, teploty se šplhají přes třicítku s dny kdy je pomalu spíš jarní aprílové počasí, ale i přesto nebo právě proto bychom neměli zapomínat na sluneční ochranu právě ve dny ,kdy slunce pálí opravdu intenzivně. Protože pak stačí hodinka nebo dvě někde venku a spálená pokožka je na světě. Takže samozřejmě lepší než pokožku hojit a chladit , je postupovat preventivně, což je nutnost hlavně pokud jedete na dovolenou k moři. My se k moři teprve chystáme takže kosmetiku ,kterou Vám dnes zde představím jsem testovala zatím jen s přítelem v našich končinách :) Ale samozřejmě zde dodám informace i po válení u moře, jak jsou nebo nejsou dobré při intenzivním slunění.


Dnes Vám tedy představím dva produkty značky Bioderma ,které jsem dostala na testování. Předem chci říct, že jsem nikdy ještě do letošního léta nezkoušela jejich řadu Photoderm, zkušenosti mám zatím pouze s jinými řadami, takže jsem byla dost zvědavá. V okolí mám ovšem mnoho klientek i kamarádek,které jsou léta spokojené a nečetla jsem snad ani jednu negativní recenzi. Produkty jsem si nevybírala sama,ale přišly mi jako překvapení :) A opravdu se to hodí, protože jsem si chtěla něco z lékárny k moři pořídit. Takže na vyzkoušení mi zaslali Olej Bronz sprej SPF 50+ a Max opalovací mlhu SPF 50+. Takže asi je Vám jasné, že olej je pro mě a mlha stejně jako předchozí SOS sprej ( recenze zde ) přítele, protože samozřejmě co je nemastné je jeho, olej bych ho asi nikdy nedonutila používat :))


Olej na opalování 
Jedná se o inovativní produkt Biodermy s komplexem Bronz,který aktivuje opalovací procesy v pokožce přestože má vysokou ochranu SPF 50+. Což se mi hodně líbí, ochrana plus aktivace opalování, je podle mě super kombinace. Obsahuje samozřejmě vitamín E jak už je u opalovací kosmetiky zvykem, jedná se totiž o skvělý antioxidant. Má protizánětlivé vlastnosti a krásně pokožku zároveň i hojí. Ochrana je samozřejmě také UVA i UVB. Jak je i řady Photoderm zvykem díky složení se předchází i vzniku vrásek, což bylo i u Tonovacího krému na obličej na ,který byla celá recenze zde. 


Aplikace je stejná jako u všech opalováků, ideální je nanášet na pokožku otřenou ručníkem v dostatečném množství a pěkně poctivě všude. Je nekomedonní, takže by to mělo být v pohodě i na obličej a hlavně vhodné i na pokožku s akné na těle. Já osobně,ale oleje na pokožku pokud trpíte akné nedoporučuji, vhodnější jsou mléka nebo právě dále zmíněná mlha. Na obličej bych ho klidně dala pokud máte pleť suchou, zralou a maximálně normální, jinak raději ne. Já ho osobně na svou smíšenou pleť nedávala. A ani to neplánuji. Navíc mi oleje na obličeji na opalování nejsou příjemné. Tento olej je parfemovaný, tak jemně letně jak jsme u sun kosmetiky zvyklé, nic nepříjemného. A i když je voděodolný i sama  firma doporučuje po koupání vrstvu obnovit, protože přeci jen není "otěru-odolný" takže hodně setřeme do ručníku a je tedy bezpečnější vrstvičku obnovit.


Aplikace je příjemná a podle mě stačí maličké množství, protože se hezky roztírá. Vůně je mi moc příjemná, prostě navodí tu správnou letní atmošku :) Když dáte menší množství krásně se vsákne a nemáte pocit, že jste mastné jak buřt. Líbí se mi, že nemám vysušenou kůži a nemám úplně potřebu se pak večer hodně mazat, i když samozřejmě after sun kosmetika je také nutnost. Ale když se mi nechce nemusím. Použila jsem olej zatím jen 3x u vody v Čechách a nikdy jsem se zatím nespálila, olej je mi příjemný a jsem s ním moc spokojená. Mohu tedy vřele doporučit,líbí se mi i aplikace díky spreji. U moře však dostane pořádně zabrat, takže jsem zvědavá jak obstojí tam a rozhodně se můžete těšit na doplnění článku. 

Shrnutí:
Plusy:
+ Praktické balení, které je i velmi pěkné
+ pokud to nepřeženete s množstvím netvoří ani mastný film
+ na obličej vhodné jen pro suchou, normální nebo zralejší pleť
+ krásně regeneruje a vyživuje pokožku
+ díky němu jsem se zatím toto léto nespálila , takže chrání velmi dobře
+ nedráždí, nepálí a ani se mi po něm na sluníčko netvoří alergická reakce

Mínusy:
- není ideální na aknozní nebo mastnou pokožku

Hodnocení: 8/10

MAX Opalovací mlha SPF 50+
Toto je vlastně totožný produkt jako předchozí jen v jiné formě, opět stejná vysoká ochrana proti UVA i UVB záření, také regeneruje a předchází stárnutí pokožky. Rozdíl je však v konzistenci, zatímco předchozí je olej ve spreji , toto je forma mlhy, stejně jako u SOS spreje z After sun produktů. Takže opět nastříkáte na pokožku z cca 20ti centimetrů bez nutnosti roztírat a můžete nanést i na obličej,ale nejprve tak,že stříknete trochu do dlaní a poté nanášíte, jinak byste samozřejmě zasáhly i vlasy :)


Obnovuje se každé dvě hodiny nebo samozřejmě po koupání,kdy se otíráte do ručníku, viz to samé u oleje. Ale tento je ještě více voděodolný, což mi přijde fajn hlavně pro malé děti,které se ráchají snad pořád ve vodě. Nemastná textura je skvělá pro všechny typy pokožky až tedy na suchou. Hodí se i na obličej, vyzkoušela jsem ho tedy jak na těle tak právě i na pleti. A musím uznat, že je příjemný, žádný mastný pocit!! Přítel ho zatím vyzkoušel jen na ruce když jel na kole a u vody na záda :) celý se prý nastříká až u moře . A spokojený, není mastný, nemusí se roztírat, prý naprostá dokonalost pro chlapy. Já vidím velkou výhodu i když Vám nemá kdo namazat záda, tímto sprejem to tak trochu pořešíte dobře i sami :) Sprej je opět parfemovaný, zase tak jemně letně, takže fajn. Líbí se mi , že je možné aplikovat jak na suchou tak i na mokrou pokožku , takže uzamknete v pokožce trochu víc hydratace. Já jsem strašně spokojená a možná už budu asi kupovat jen tenhle sprej, je to multifunkční a na další sezonu asi jen to, nějak nemám potřebu testovat něco dalšího, tohle je super produkt pro všechny lenochy, žádné roztírání a jde se. Takže pro nás ideál :)



Shrnutí:
Plusy:
+ není nutnost produkt roztírat
+ vhodný na všechny typy pokožky i na obličej
+ nemastný
+ velmi snadná aplikace

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. Ta mlha mě zaujala, budu o ní přemýšlet na příští léto. Letos už jsme u moře byli a ještě nějaké opalováky nám zbyli, tak letos už si nic nového pořizovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem , že mají podobné produky ty i firmy Balea apod. Tak jsem schválně jeden koupila a bude srovnávačka :)

      Vymazat
  2. Na opalování preferuji převážně jen oleje nebo mlhu. Mlha je praktická když je člověk na písečné pláži ale brzy se vypotřebuje a olej je super protože se po něm skoro neloupu nebo opravdu jen minimálně. Ovšem tahle 50+ je dobrá jen tak pár dní. Celé léto nehodlám být jako z vápenky, protože já se chci rozhodně opálit takže používám postupně nižší ochranu. Oleje jsou sice mastné tady u nás bych si ho na obličej nemohla nanést ale u moře mám vždy pleť díky mořské vodě v perfektním stavu takže mi neudělá neplechu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá za jak dlouho budem mít mlhu fuč u moře, ale je to asi logický, jakmile se něcco stříká takto po celém povrchu těla bude to hned pryč. Já uvidím jak mé bílé tělo bude reagovat na sluníčko u moře apodle toho případně snížím ochranu na 30+ nebo 20+ :)

      Vymazat
  3. Mám veľmi citlivú pokožku a ťažkú alergiu na slnko, takže opaľovanie neprichádza do úvahy. Ale tieto produkty vyzerajú super aj na bežné nosenie, takže určite vyskúšam. Krásna recenzia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha a co třeba značka Piz Buin? Ta většinou lidem s alergií dost pomáhá, chválí si jí dvě kamarádky co měly na slunko problémy

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky