Peeling Romantická růže

Jak moc dobře víte peelingy od Soaphoria zbožňuji od té doby co jsem myslím dva dostala na vyzkoušení - první byl s medem ( článek zde ) a druhý s jasmínem ( odkaz zde ) a oba dva byly skvělé, takže už si jiné nekupuji, je to vyhazování peněz, protože tyhle jsou prostě nejlepší a i cena je fajn. Tady aspoň vidíte, že spolupráce nejsou  jen o tom vychválit nějaký produkt a pak už si ho nikdy nekoupit, já třeba jsem si hned koupila další dvě vůně a dnes Vám tu chci představit Romantickou růži. Aneb bylo jasné, že já jako milovník růží musím mít tenhle minimálně aspoň jednou doma.


Peeling má opět přírodní složení, které si můžete přečíst níže:
SODIUM CHLORIDE - POTASSIUM IODATE - OLEA EUROPAEA FRUIT OIL - COCOS NUCIFERA OIL - BUTYROSPERMUM PARKII FRUIT - ROSA CANINA FLOWER EXTRACT - ANIBA ROSAEODORA WOOD EXTRACT - CI16035


Balení je stejné jako u předchozích, tedy skleněné,které jak jsem již několikrát zmiňovala je sice překrásné,ale ne do sprchy či vany moc praktické, jelikož je těžší a hrozí vysmeknutí a rozbití,ale když otevřete předem dáte někam kam dosáhnete tak ok, prostě se vyvarujte manipulaci s otvíráním mokrýma rukama.


Peeling je tedy na bázi oleje a soli jako všechny od Soaphoria, tento má krásnou načervenalou barvu a velmi, velmi intenzivní vůni. Řekla bych, že zatím nejintenzivnější z mnou vyzkoušených. Vůně je sice po růžích,ale cítím z ní ještě něco co nemohu identifikovat. Jedná se o hodně silnou vůni růže až takovou nepříjemnou. Není to prostě vůně pro mě krásná jak jsem čekala. Ne , že by mi vadila,ale je to taková hodně těžká vůně. Nic co by se samozřejmě dalo přirovnat k jemné vůni v krémech , olejích nebo vodách s růží. Takže opravdu pozor s výběrem, pokud růži tolik nemilujete kupte si radši mnou doporučované dvě předchozí. Já osobně si tento peeling kvůli vůni již nekoupím :/ Přijde mi strašně silná a vůbec ne sexy ženská. Nevím no, zvláštní.


Co se týče účinků, opět skvělý bezkonkurenční peeling. Použití je super na suchou pokožku a postupně trochu navlhčit a peelingovat do rozpuštění krystalků soli, tak docílíte nejintenzivnějšího peelingu. Nebo rovnou na vlhkou pokožku, kdy se ihned začne rozpouštět a peeling je extra jemný. Dále lze přidat trochu do vany, kterou božsky provoní, tady stačí klidně i polévková lžíce zarovnaná. Tyto peelingy jsou skvělé i na chodidla, dokonale hlaďoučké ještě druhý den!! Tento peeling mi přijde dokonce nejvýživnější ze všech , poté až je medový a pak jasmín, který z nich promašťuje nejméně, takže ten je super na léto. Růži bych tedy volila spolu s  medem na zimní období.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásné balení
+ skvělý peeling ,který i regeneruje a promašťuje, takže netřeba se poté mazat
+ nejlepší peelingy jsou prostě od Sopahoria
+ lze použít i do vany
+ cena
+ je přírodní

Mínusy:
- zvláštní hodně  intenzivní vůně

Hodnocení: 7/10 ( body dolů pouze kvůli vůni )

Komentáře

  1. Vyzerá super... ale odrádza ma trošku tá vôňa. Intenzívne voňajúca ruža nie je nič pre mňa, mám rada jemnejšie esencie.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. No pokud je teda až moc vyrazná vune tak to také moc pro mě nebude, mám ráda jemnost :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že je na bázi soli, s tou já se moc nekamarádím. Ale musím ti pochválit ty fotky, jsou úchvatné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky