Moje oblíbené youtuberky - aktualizace

Naposledy jsem tento článek vydala v lednu , od té doby se něco změnilo, někdo sleduji navíc, někoho méně a někoho pro změnu vůbec, takže je potřeba udělat aktualizaci :) Navíc mám novou práci již skoro 4 měsíce a nemusím dojíždět cca 50 minut do práce jako předtím,ale jedu jen 20 minut a navíc i kolem pěkné přírody, takže spíše než sledováním videí to trávím koukáním z okna  a poslechem hudby, což je pro mě momentálně i příjemnějším začátkem dne když musím pak do práce, jelikož 12h pracuji s lidmi, takže chvilka ticha jen při poslechu relaxační hudby a pohledem do přírody je ideálně ztrávených dvacet minut. Předtím jsem právě hltala Youtuberky z důvodu abych se zabavila cestou do práce a to máte 2x denně skoro hodinu, takže jsme měla velkou spotřebu a sledovala i kde koho nehledě až tak na kvalitu a jak mi holky sedly, takže teď jsme to dost protřídila a mohu Vám dát nové tipy a dát trochu aktuálnější pohled na holky co mě baví. Upřímně říkám, že je spousta dalších youtuberek, které jsem sledovala chvilku ,ale i když mají krásná a kvalitní videa tak mi to prostě nesedne natolik abych u videí vydržela, je to jako v životě někdo Vám sedne více a někdo méně. Takže ani ostatní holky nejsou o nic méně dobré než ty co tu dnes představím,ale prostě tohle je moje krevní skupina. Pak jsou youtuberky,které sice sleduji,ale třeba mám raději jejich jiná media jako třeba IG, FB nebo blogy psané, takže ty tu taky nebudu představovat. Dnes Vám ukážu jen ty u ,kterých jejich videa z nějakého důvodu mám moc moc ráda. Seřazení je od mé nejoblíbenější k holkám co sleduji ne až tak pravidelně. Tak jdeme na to..


Barušminky
No jo Baruška je pořád u mě na prvním místě, protože je milá, strašně sympatická a prostě normální obyčejná ženská. Není jí náct a věci říká na rovinu jak jí zobák narostl, žádná ťuťuňuňu videa ,ale prostě pohodička. Bára umí dát pocit, že jste na kafču s kámoškou, ani pracovní videa od Báry nevyzní hloupě nebo prvoplánově jako reklama, za což ji moc obdivuji, jelikož je to hodně těžké občas spojit koníček s prací. Ale Báře se to povedlo.  Na svém kanále rozebírá hlavně kosmetiku,ale také přišla na českou scénu s novinkou - uklízecí videa,které mám od ní ráda a doufám, že to nepřeberou další, bohatě mi stačí na toto téma jedna Youtuberka a to Baruška. Některé typy jsem i vyzkoušela a moc za ně děkuji. Bára má sem tam videa i na téma jídla, tedy tipy na nějaké dobroty, sice většinu znám nebo to nejsou nějaké objevy,ale jak říkám Bára je strašně příjemná a díky ní mám vždy příjemní posezení u kafíčka. Navíc čeká nyní miminko a můžeme se tedy těšit na mimi videa :) Takže pokud chcete pohodářku na youtube rozhodně Báru mohu doporučit. Bára má i blog a instagram,ale jak řikám její youtube je best a nejlepší.
Odkaz na její kanál zde. 


Beauty by Katty
Tak na druhém místě opět stejná osůbka jako naposledy  a to krásná Kačenka. Katka je pro mě ikona, je nádherná ,sice věkově o něco starší než já ,ale to je právě i jeden z důvodů proč je tak skvělá, z jejích videí,která jsou o kosmetice, zdraví a životě čiší moudrost, klid, pozitivní energie a hlavně životní zkušenost,kterou Vám prostě nemůže předat 16ti letá holčička i když má skvělý youtube kanál. Katka je především velkou odbornicí ve světě líčení a krásy, přeci jen má zkušenosti z obou stran jako modelka i jako vizážistka. Umí poradit i v péči o pleť a rozhodně je v tomto směru na Youtube jediná odbornice a s jejími radami se jako kosmetička na 99% ztotožňuji!! Takže honem k ní na kanál - odkaz zde. Její škola krásy je skvělá, stejně jako jsem moc ráda nahlédla do její knihovny a poznala její zvěřinec :D ,který je opravdu rozsáhlý. Líbí se mi , že i když sou videa kolikrát hodně odborná tak nepostrádají pohodu a lidskost, občas se objeví její muž a občas jedno ze zvířátek. Z videí i samotné Kačenky čiší láska, nechává vás nahlídnout do své duše, do bolavých míst jen aby Vám pomohla. A i když dělá "reklamní" videa tak to umí s elegancí a věříte jí každé slovo. Je mistryní ve svém oboru a věřím, že by nedoporučila nic s čím nesouhlasí. Je to jedna z žen ,kterou určitě obdivuji, myslí, že je velmi citlivá a silná a jako bonus opravdu krásná, takže děkuji , že točíš videa a jen tak dál. Navíc oceňuji, že v mnoha videích jí vidíte i nelíčenou, je sama se sebou spokojená a to i když má samozřejmě nějaké ty vrásky, takže vám ukazuje, že není podstatné zda je sem tam nějaká vráska,ale péče o pleť a to co z Vás vyzařuje!! Protože to je to nejdůležitější a nejkrásnější právě i na Kačence.


Camie
Na třetím místě pro mě novinka a to Kamča ,která je veganka a má pro mě krásný a pozitivní energií nabitý kanál. Jak asi víte já nejsem vegan a ani vegatarián, to ale neznamená, že se od rána do včera cpu masem, že?! Takže mě samozřejmě zdravé a bezmasé recepty, tipy, triky a celkově tento životní styl moc zajímají. A i když mě nikdy nenapadlo, že se mi budou líbit vide Co jsem dnes jedla , tak s Camie mě to strašně baví. Je hrozně sympatická, milá, usměvavá a rozhodně nikoho nepoučuje. Ukazuje co jí vyhovuje,nenásilnou formou Vám ukazuje veganský svět a prostě myslím,že díky ní přibude hodně vegetariánů nebo veganů. Je totiž skvělá, aniž byste si to uvědomovali tak vás motivuje stravovat se zdravěji. Já po shlédnutí jejích videí mám vždycky chuť na smoothie a mazat do obchodu pro pytel ovoce :) Neříkám, že se tu dozvíte milion informací nebo receptů, to ne, jsou to spíš prostě pohodová videa u kterých vypnete a relaxujete. Ale upřímně jakmile vydá video hned kouknu, nenechám si ani jedno ujít, samozřejmě je to mladá holka takže občas trošku trhlá ,ale to je na ní právě to fajn. Mám po shlédnutí vždy dobrou náladu. A i když dělá samozřejmě videa i na spolupráce, vždy si vybírá to co by sama ochutnala a co jí zajímá, co má smysl, za což body nahoru. Má i fajn IG účet,ale youtube je youtube. Moc se mi také líbí jak jí maminka podporuje a je taky do všeho zapálená, je vidět, že je hrdá na svou dceru , což je krásné :) Takže Camie doporučuji a navíc její videa jsou nejen z Čech,ale především ze zahraničí a občasné záběry té krásné přírody to je relax už na pohled :)
Odkaz zde.


Cést la Vie
Jako další oblíbenkyně je pro mě Oli, která je především velmi sympatická, zase jako u Báry máte pocit, že jste s kámoškou na kafču, na nic si nehraje, mluví jak jí zobák narostl a je upřímná. Nemám pocit ani když spolupracuje , že by něco chválila pokud by o tom nebyla přesvědčená a je to prostě fajn baba. Oceňuji, že jí není náct a zabývá se proto věcmi co i mě zajímají. Má videa o kosmetice, uklízení, dětech a celkově o životě. A všechna se mi líbí i ta mimi videa. Na těch si obzvlášť dává záležet, jsou hodně propracovaná a informativní. Díky ní jsem si udělala názor třeba na látkové plenky, na kojení, šátky atd. Opravdu skvělá videa,která na našem youtube nemají absolutně konkurenci co se týče info kolem miminek! Jen tak dál a myslím, že mi dost usnadní rozhodování co a jak až budu mít miminko. Prost skvělá ženská.
Odkaz zde. 


Tina Naté
A máme tu konečně taky slovenskou kočku! Tina je skvělá, má úplně jiná videa než všechny ostatní, vyhraje si neskutečně se střihem, efekty, hudbou, atmosférou..je to pro mě profík. Dělá především videa o kosmetice,ale sem tam i něco maličko jiného. A i když má suchou pleť ,takže většinu jejich rad nevyužiji, moc mě videa baví. Líbí se mi netradičnost a právě zpracování. Navíc je milá, upřímná a prostě super.Myslím, že byste si měli pustit minimálně jedno video a sami uvidíte jak je dobrá.
Odkaz zde. 



Tak to by byly nej holky u kterých si nenechá ujít ani jedno video a nyní máme kategorii dvě a to youtuberky u kterých si videa vybírám a mám je ráda,ale už ne všechno je můj šálek kávy. 


Beauty Life by Ája
Aja už je stálice, asi ani netřeba představovat. Její videa jsou hodně dokonalá, prostředí i sama Ája, takže se především na její videa dobře kouká, prostě se kocháte. Opět jí není náct, takže i tipy na kosmetiku jsou pro mě hodně zajímavé byť preferuje komerční a spíše dražší věci. Má smíšenou nebo mastnější pleť, takže rady mohu pro sebe i využít. Bohužel točí v poslední době méně, což sama říkala, že tak chce ,takže videa nejsou moc častá. Hodně videí je i nakupovacích a to jak fashion tak do bytu, což mě zas tak nebere,ale jak řikám už se dostávám k youtuberkám u nichž již nesleduji každé video. Ája má i moc pěkná Ig účet,který mě baví asi stejně jako Youtube.
Odkaz na IG a odkaz na Youtube.


Markéta Vaňourková
Opět Markét musím pochválit především za úplně odlišný styl jak vede svůj kanál, je třeskutě vtipná,originální a vždycky mě strašně pobaví. Kanál je sice hlavně o kosmetice,ale sem tam jsou nákupy nekosmetické a ty její "přežblepty" na konci videa, prostě sranda :) Markét je originál a víc k tomu asi netřeba dodávat.
Odkaz zde. 


Markéta Venená
A máme tu další Markétku a vizážistku, která je hodně šikovná a navíc milá. Netočí,ale jen o kosmetice ,ale i life videa. Sympaťák je i její přítel,který je vidět, že jí rád podpoří v její práci. Videa dýchají milou, upřímnou atmosférou a Markét je prostě přirozená. I když si třeba neberu tak moc její rady k srdci tak její videa mám hodně ráda. Mají dobrou atmosféru a umí zlepšit náladu. Třeba poslední video na téma kontaktní čočky musím moc pochválit a inspirovala mě k napsání článku, jelikož čočky nosím dnes a denně xlet a je fakt, že taková videa mohou i hodně poradit, pomoct. A opět stejně jako u Báry máte pocit, že jste na pokecu s kámoškou.
Kanál Markétky zde. 


Patricie Nespurki
Toto je překrásná ženská,která se umí úžasně líčit a o tom také její kanál je , především o makeupu. Takže asi úplně nic pro mě , já radši pečující kosmetiku,ale tento kanál prostě nejde nesledovat, je kvalitní, krásné natáčecí prostředí, sama Patricie je nádherná ženská na kterou se prostě dobře kouká a to líčení je jak líčení filmových hvězd. Prostě i když třeba obsahově nic až tak pro mě, tak napohled je to dokonalost a já mám ráda dokonalá videa, ještě hudbu a je to jak beauty klip :)
Její kanál najdete zde. 


Martinus
Toto je tak trochu jiná kategorie a neúplně tak youtuber,ale kanál knihkupectví, eshopu s knihami Martinus. Zde se doporučují knihy, najdete tu mnoho hostů, recenzí , novinek. Vše je dokonale zpracované a již jsem si na jejich doporučení dala pár knih na wishlist, takže tohle doporučuji všem knihomolům :)
Odkaz zde. 


LuxyLady2
Terezka je prostě hodně sympatická a na svůj věk vyzrálá holka. Na youtube má kanál nejen o kosmetice,ale v poslední době hodně i o životě, svém vztahu a taková motivující videa. Ne vše sleduji, vybírám si jen co mě osobně zajímá. Terezka nevyniká až tak extrémní kvalitou  pozadí, jedinečností tutoriálů nebo tipy na kosmetiku, čím,ale rozhodně vyniká je upřímnost, life videa a to jak otevřeně říká své názory, rady a zážitky. Líbí se mi její názor na život, svět a prostě mi přijde opravdu chytrá ženská. Samozřejmě je i krásná, takže celkový dojem je hodně příjemným zážitkem. Přesto, že Vám říká svůj názor, třeba i návod co a jak nemáte pocit, že by Vám kázala něco povýšeně, to vůbec. Myslím, že třeba pro řadu hodně mladých holek, jsou toto přínosná videa.
Odkaz zde. 


Raw Daughter
Tak tohle je zase trochu úplně jiná kategorie, Nikoleta je hodně zajímavou youtuberkou, je to veganka a tak je samozřejmě laděný její celý kanál. Především tedy o veganství, raw, vegetariánství a sem tam něco ze života, cestování a o kosmetice...kterou mi ,ale přijde , že zas tak neuznává, nepovažuje jí podle mě za až tak nepostradatelnou...takže asi chápete proč nemůže být mezi nej youtuberkami, já jako beauty maniak toto až tak nechápu :) Ale co na Nikoletě musím rozhodně ocenit je obrovské množství informací a její intelekt, je to podle mě kanál,který mnohým z vás může odpovědět na miliony otázek na téma veganství atd. Je vidět, že je chytrá, mnoho má prozkoumáno,vyzkoušeno a prostě ví o čem mluví, v čemž je podle mě jediná na slovenské i české youtube scéně. Řekla bych , že jí buď máte hodně rádi nebo jí nesnášíte, podle mě nic až tak mezitím není. Některá videa působí velmi nekompromisně a jako masožravci nebo všežravci to může sem tam přijít jako kázání a moralizování,ale pokud máte otevřenou mysl stejně jako já a neodsuzujete absolutně nic a snažíte se posbírat si informace o všem možném , tak si tento kanál rozhodně nenechte ujít. Je velmi kvalitní. Musím hodně pochválit i objektivní videa na téma Indie, Nikoleta je v něm absolutně upřímná a myslím, že pomohla spoustě z Vás co o této zemi přemýšlíte. Doufám, že budou i další videa na téma cestování. Takž určitě se na některá videa podívejte a udělejte si svůj názor, myslím, že se dozvíte hodně informací.
Odkaz zde. 


Kristy K Beauty
Je velmi krásná ženská,která má absolutně skvělá videa o péči o zoubky jak dětí tak dospělých, toto je totiž i její prací. Takže vřele doporučuji, videa na tyto témata nemají konkurenci. Dále samozřejmě točí převážně o kosmetice a to z větší části o té přírodní, proto jí mám i ráda. Bohužel bych řekla, že točí čím dál tím méně a občas mi recenze přijdou více povrchní, přála bych si je víc do hloubky, než jen krém pěkně voní a je mi příjemný. Ale to je jen můj názor. Každopádně Kristy je moc sympatická, krásná a chytrá ženská. Je podle mě i moc hodná a má co říct, líbí se mi tedy její lifestyle videa a doufám, že do budoucna bude točit víc.
Odkaz na Kristy zde. 



Poslední částí dnešního článku jsou youtuberky,které jsem objevila nedávno a ještě na ně nemám vytvořený názor, nevím jestli je budu nechávat v odběrech ,sledovat každé video, video sem tam nebo půjdou z odběrů pryč, prostě zatím nějak nevím...ale každopádně si každá zaslouží být v tipech. 


Pelican Beauty
Můj objev cca 14 dní zpět, krásná ženská, upřímná, má kvalitní videa, recenze jsou pěkně do hloubky a to jak na dekorativní tak i na pečující kosmetiku. Podle mě toho o kosmetickém světe hodně ví a vyplatí se kouknout na její tipy. Jen prostě ještě nemám rozhodnuto co a jak a ucelený názor,každopádně myslím, že hodně z Vás jí bude mít moc rádo, takže tip na její kanál zde tu nesmí chybět.


Schoolofbeauty
Lucie je pro mě hodně čerstvým objevem, točí o kosmetice a miminku, mateřství atd. Je hodně sympatická a hlavně má strašně příjemný hlas a projev. Kosmetické tipy jsou pro mě takové ne až tak objevné, většinou se zabývá levnější a nepřírodní kosmetikou, takže nějak pořád nevím zda sledovat či nikoliv ,ale je mi moc příjemná, takže chci se podívat na všechna videa co má na kanále a poté zhodnotit, hodně se těším na ty o mateřství. Zatím jsme viděla asi jen 5 videí takže nechci hodnotit, samozřejmě jak sama říká je začátečnice, vše teprve na youtube objevuje,takže nečekejte zatím dokonalou kvalitu jako u jiných. Ale za podívání určitě stojí.
Odkaz zde. 


Ovocný check
A pozor tady máme jediného chlapáka na youtube,kterého sleduji :) A je jím vegan ze Slovenska, který má zajímavý youtube kanál samozřejmě na téma strava a hodně zaměřený na ovoce. Je sympaťák a jeho kanál rozhodně není o kvalitních videích, kde by si dával záležet na pozadí, kvalitě střihu, efektech apod. To tedy opravdu ne, prostě točí tak trochu na koleni , tak bych jeho styl popsala. Točí však zajímavě, s ničím se nemaže , mluví jak mu zobák narostl a oceňuji jeho videa o ovoci,které jsem ani do teď neznala. Popisuje jejich chuť, co s nimi v kuchyni plus jsou zde i video recepty a prostě taková fajn videa , která vás i něco naučí a lépe se vyznáte ve světe ovoce :)
Odkaz zde.


Dorota Noon
No zase kanál co trochu vybočuje, opět stejně jako martinus hlavně o knížkách. Dorota je hodně mladá holka, nevím přesně kolik jí je,ale je to mladá slečna co je podle mě hodně chytrá, velmi inteligentní a umí o knihách zasvěceně mluvit, smekám před ní. Samozřejmě co mi malinko vadí,ale rozhodně to není chyba, je její projev, je to dané věkem, je hodně mladá a já už možná hodně stará :D Prostě trochu občas pro jinou věkovou kategorii, nevím jak to popsat, prostě já už mám asi radši starší youtuberky,ale přesto si mě Dorota získala tím jaké umí skvělé recenze na knihy, takže si ji určitě plánuji nechat ve sledovaných a občas kouknu. Pro mladší slečny si myslí, že je to super youtuberka na téma knihy atd. Určitě stojí za povšimnutí.
Její kanál najdete zde. 



Tak to by bylo dnes všechno, pokud jste čekali nějaké haty, kritiku a proč někoho už nesleduji nebo koho na youtube nesnáším, tak toho se u mě na blogu určitě nikdy nedočkáte. Nerada šířím drby, negativní energii a nerada kritizuji. Já razím teorii , že pokud vám někdo nesedne, nemáte rádi jeho práci na blogu nebo youtube, vytáčí vás nebo byste mu radši jednu vrazily za jeho tvorbu, tak proč ho sledovat? Každý máme jiný vkus a jiné názory. Proto je naštěstí youotube plný různé tvorby a je jen na Vás co si vyberete. A pokud se Vám něco nelíbí neznamená to, že je to špatné a hned to musíte kritizovat, člověku to dá hodně práce a to, že se to nelíbí Vám neznamená , že dalším x tisícům se to taky nebude líbit. Prostě každý si má na youtube najít co ho baví, co se mu líbí a to sledovat. "Nehejtovat" a nekritizovat, vždyť ani nám samotným to nic nepřinese. Takže já předkládám pouze tipy na to co mě baví, co sleduji  a mám ráda. Na slečny píši názor, co je na nich zajímavé a proč je sledovat.

Určitě poprosím i o tipy na další youtuberky i youtubery, na které bych se mohla kouknout a třeba za dalších x měsíců budou v oblíbencích :) 


Komentáře

  1. Youtubery moc nesleduji, ale na Martinus zrovna koukám. :) Ale děkuju za nové tipy, půjdu je omrknout. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou jsem narazila na tento článek a velmi mě potěšila doporučení na můj kanál a beauty kanály některých děvčat, které taky moc ráda sleduji. DĚKUJI :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky