Micelární voda z řady Hydrabio

Dnes mám pro Vás kratší recenzi na mou novou posilu v odličování. To , že mi hodně vyhovuje klasická růžová micka od Biodermy pro citlivou pleť už asi víte, to není žádná novinka, krásně odličuje, nedráždí mi oči a to ani ,když se odličuji s čočkami , takže prostě moje top. Na vyzkoušení mi však přišla tato malá modrá micelární voda od stejné firmy,ale z jiné řady a to z řady Hydrabio. Což je řada pro dehydratovanou pleť. Docela jsem se těšila, jestli v nich vůbec nějaký rozdíl bude a celkově jaký z ní budu mít pocit.


Balení je stejné jen barva se samozřejmě mění a mě se tedy více líbí modré provedení, je takové víc jakoby svěží čistší. Ale to je jen taková malá odlišnost. Jako první jsem se koukla i na složení jestli je zde nějaký rozdíl a je, tato modrá obsahuje více extraktů oproti Sensibio. Takže logicky, pokud máte extrémně citlivou pokožku zvolte míň složek, to je jasné. Já zas nějak extrémně citlivou pokožku nemám, citlivější sice je,ale rozhodně ne extrémně.

AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLYSORBATE 20, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, NIACINAMIDE, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PROPYLENE GLYCOL, HEXYLDECANOL, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 546V1]


Po otevření cítíte jemnou vůni podobnou všem výrobkům z řady Hydrabio, je to velmi příjemná vůně, jemná a taková hýčkací. Nic co by mi vadilo. Odličování s touto mickou je stejně příjemné jako s růžovou, odličuje stejně dobře, jen oči bych řekla trošku méně než růžová,ale možná mám jen teď víc odolné řasenky. Jediné čeho jsem si všimla, že mám pocit lehoučkého poštipování kolem očí,ale jen prostě lehoučké, takže je vidět, že složení trochu jiné je a opravdu by nemuselo vyhovovat extra citlivé nebo alergické pokožce. Já jsem tedy na oči používala Sensibio a na zbytek obličeje tuhle modrou. Momentálně ,když píši tento článek už mám spotřebované obě dvě a jakmile bude někde v lékárně akce rozhodně koupím zase zásobu. Upřímně pro mě zůstanu u Sensibio, protože je pro mě jednodušší používat i na oči jeden produkt, než mít  doma dva.


Co se týče toho zda lepí nebo nelepí, budu se opět opakovat,ale nic co odličuje nemá zůstat na pokožce, takže oplachuji , tudíž jasně nelepí :)) S vodou jsem byla moc spokojená a pokud nemáte citlivou pokožku je jen na Vás zda chcete odličovací vodu s jemnou vůní nebo zvolíte jinou řadu. Obě jsou kvalitní, krásně odličují a dají se v akcích sehnat i za dobré penízky. 

Shrnutí:
Plusy:
+ dobře odličuje
+ jemná a velmi příjemná parfemace
+ nedráždí 

Mínusy:
- extra citlivé pleti nemusí vyhovovat kolem očí, obsahuje více extraktů než micelární voda z řady Sensibio

Děkuji zastoupení Bioderma za poskytnutí vody k recenzi. 

Hodnocení: 9/10



Komentáře

  1. Ja čo sa týka Bioderma micelárnych vôd nedám dopustiť akurát na Sensibio - tá bola skvelá! :) Hydrabio by som niekedy tiež rada vyskúšala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky