Kožní tonikum aneb úleva pro oteklé nohy

Jak moc dobře víte značku Weleda mám moc ráda, většinou mi všechno vyhovuje a hlavně jejich speciální produkty a kosmetika na tělo jsou pro mě jedny z nejlepších, taky proto jsem si zase nakoupila sprchové krémy do zásoby aneb jakmile se objeví někde akce je ze mě sysel :) Brzy tedy recenze na citronový a rakytníkový krém do sprchy. Ale dnes jsem si pro Vás nachystala lahůdku pro naše unavené a oteklé nožky, což se v létě víc než hodí. V poslední době dostávají moje nožky zabrat dlouhodobým stáním v práci, takže tak různě zkouším a testuji všemožné gely, vodičky a krémy ,které mají ulevit jak oteklým nohám tak hlavně předcházet křečovým žilám. A samozřejmě ,když to jde chci přírodní péči.


Weleda má právě v nabídce dva produkty,které toto splňují, dnes Vám ukážu Žilní tonikum v tubičce,které je ideální hlavně na cestování a příště si ukážeme speciální vodičku, kterou je také dobré mít doma. Toto žilní tonikum má bránit žilnímu městnání, otokům, je prevencí vzniku křečových žil a proleženin. Takže víc než pěkné účinky a hodí se ho mít doma. Tonikum je ve formě gelu,který má lehce oranžovou barvu a velmi rychle se do pokožky vstřebává a pokud to nepřeženete s množstvím nezanechává ani lepivý film. Krásně chviličku chladí,ale nečekejte ic mrazivého, spíš jen první minutku nebo dvě ochladí pokožku, což je moc příjemné.


Ideální je uchovávat gel v lednici, tak je pocit osvěžení mnohonásobně větší a je to v létě hodně příjemná záležitost. Gel má i velmi pěkné složení :


Vůně je bylinková a jemná, nic co by Vám mohlo vadit. Gel jsem používala vždy o příchodu z práce a někdy i před prací. Výrazně ulevuje pocitu těžkých nohou a celkově mám pocit , že otoky trochu mizí rychleji. Prevenci křečových žil neposoudím,ale zatím mám nožky v pořádku a ani metličky se mi neobjevují,ale je potřeba říct,že poctivě mažu! Krém můžete používat i při proleženinách a to 1-2x denně na postižené místo. Také na otoky z námahy na jiných partiích těla jako záda , ruce apod. U přítele jsem použila ,když si namohl zápěstí a lehce mu oteklo, gel ulevil a otok zmizel krásně rychle. Za mě tedy skvělý pomocník sebou na cesty. Navíc se může používat i v těhotenství!


Shrnutí:
Plusy:
+ skvělé balení na cesty
+ lze užívat i v těhotenství
+ vhodný na otoky a jako prevence křečových žil
+ vhodný i na proleženiny
+ cena
+ přírodní složení
+ mírně chladí
+ nelepí

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Také jsem nenašla mínusy. :) Koupila jsem i mamče.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky