Jasmínová a meduňková voda

Asi víte, že mou druhou kosmetickou mánií po pleťových maskách jsou tonika, květové vody apod. Prostě je miluji a dost mě štve , že na trhu je tak málo firem,které by měly hodně pěkné složení, odmítám si totiž kupovat tonika klasická, plně chemická,ale vyžaduji čistě přírodní vodičky a ideálně bez glycerinu a s menším množstvím alkoholu....no a těch je strašně málo :/ Jednou z firem ,které mají velký výběr je ,ale značka Soaphoria,která prodává maličké vody po 50 ml ve skleněných lahvičkách různých druhů. Takže ,když mi tolik vyhovovala jejich Okurková voda ( článek zde ), kterou jsem měla možnost vyzkoušet díky eshopu Krásná každý den, řekla jsem si ,když jsem u nich naposledy nakupovala, že musím vyzkoušet nějaké další pro porovnání. Takže jsem si koupila hned dvě vodičky - Jasmín a Meduňku. Opět jsou to mrňavá balení, opravdu bych ocenila větší a neskleněné balení ideálně s pumpičkou či rozprašovačem. Tyhle jsou sice ťuťuňuňu ,ale nepraktické :/ A cena je trošku vyšší za uvedené množství,ale složení krásné, prostě květová voda bez příměs! Takže i tak jsem se rozšoupla a koupila je, dnes už jsou obě fuč, vypotřebované a zase přemýšlím jaké zkusím příště :) Budu je porovnávat s Okurkovou, kterou mám moc ráda a mé pleti sedla.


Meduňková voda

Meduňka je vhodná pro všechny typy pleti a to včetně citlivé a nejvíc ceněné jsou její aromaterapeutické účinky na zmírnění bolesti hlavy a celkové uklidnění. Může se používat i jako klidnící tonikum po depilaci či holenní - no to by toho muselo být víc, myslím, že na nohy by snad padla celá lahvička, tak mi doufám odpustíte , že tohle jsem rozhodně nezkoušela :)

Na tuhle vodičku jsem se těšila nejvíc, protože meduňkové aroma je jedno z mích nejoblíbenějších,bohužel jak se jedná o hydrolát je vůně opravdu velmi slaboučká až pomalu nepostřehnutelná :/ U okurky to bylo výraznější a příjemné, tady jen cítíte lehoučké bylinkové aroma,ale asi nemám tak vycvičené čichové buňky a nepoznala bych, že se jedná o meduňku. Nicméně na pleti byla voda příjemná, jemnější než okurková, hezky připravila pokožku na následnou péči a osvěžila ji. Žádné začervenání ani jiné negativní pocity. Aplikovala jsem ji bez sebemenších problémů i přes oči a bylo to velmi příjemné.

Shrnutí:
Plusy:
+ design balení
+ složení
+ nedráždí a vhodná je tedy opravdu pro všechny typy pleti i přes oči

Mínusy:
- velmi slaboučká vůně
- cena
- nepraktické balení

Hodnocení: 6/10

Jasmínová voda

Jasmín je zase známí pro své regenerační účinky, hodí se tedy na pleť normální, suchou, citlivou, zralou a celkově jako prevence vrásek. afrodiziakální vůni, takže navozuje i dobrou náladu a celkově zlepšuje pohled na svět :) A to se hodí ne? Neměla bych jí možná i pít?:)) Balení je samozřejmě stejné jako u předchozí, má tedy své klady i značné zápory.


Vůně mě tentokrát mile potěšila , je krásně cítit,ale nic přehnaného a silného, prostě jemná vůně. Ale pozor samozřejmě je rozdíl mezi esenciálním olejem,který prostě voní jako koncentrace jasmínu a mezi květovou vodou, tady cítíte tóny jasmínu plus jakoby čajové aroma. Je to hodně zvláštní a mě strašně moc příjemné, hrozně mě ta vůně uklidňuje a je pro mě aroma-zážitkem používat jí. Ale věřím, že tato vůně je hodně specifická a nesedne každému, je potřeba vyzkoušet.

Na pleť má lepší účinky než Meduňka, pleť je více jemná a taková na dotek hladší. Používám opět i přes oči a bez problémů. Tuhle vodu jsem si zamilovala a spolu s Okurkou se jedná o mé favority zatím :)

Shrnutí:
Plusy:
+ krásné balení
+ příjemně voní
+ složení
+ krásně zjemňuje pokožku
+ nedráždí a je vhodná i přes oči

Mínusy:
- nepraktičnost balení a cena

Hodnocení: 9/10


Celkově je závěrem ještě potřeba říct, že od tonik či pleťových nebo květinových vod nemůžeme čekat účinky jako od krémů, masek apod. Nejedná se za prvé o koncentrované přípravky a za druhé mají pleť pouze dočistit, osvěžit, připravit na aplikaci dalších látek, vyrovnat pH nebo jen zvýšit účinek dalších produktů. Sami o sobě spásné nejsou,ale podle mě jsou nedílnou součástí dokonalé péče o pokožku. A minimálně alespoň termální vodu bychom měli mít všechny, když už ne tonika atd. 


Komentáře

  1. Jasmínová je výborná! Ve všech směrech😘 já si je přelívám do odstřekovačů od číňana za 0,60€ a potom jenom stříkám😝😝😝 určitě ještě vyzkouším okurkovou, jsi mě navnadila😋

    Andreablog®

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta jasmínová opravdu zaujala krásnou vůní :)

      Vymazat
  2. Ako vonia tá jazmínová? Fakt je to jazmín? Lebo vôňu jazmínu milujem a pokukujem po nej, ale už som vyskúšala zopár kvetinových jazmínových a niektoré mali od vôňe jazmínu na míle ďaleko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj jak píši v článku, voní jinak samozřejmě než eterické oleje, slabší s nádechem do čaje.

      Vymazat
  3. Tonika a pletove vody jsem si v posledni dobe oblibila, rada je pouzivam rano a vycisteni a osvezeni pleti. Tyhle od Soaphorie me lakaji uz delsi dobu, skoda, ze nedelaji vetsi baleni, tohle musi byt opravdu za chvilku pryc ☺ Jinak me nejvic zaujala asi ta jasminova varianta ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou pryč v cuku letu, cca 7-10 dní maximálně když člověk fakt šetří.

      Vymazat
  4. Tonika a pletove vody jsem si v posledni dobe oblibila, rada je pouzivam rano a vycisteni a osvezeni pleti. Tyhle od Soaphorie me lakaji uz delsi dobu, skoda, ze nedelaji vetsi baleni, tohle musi byt opravdu za chvilku pryc ☺ Jinak me nejvic zaujala asi ta jasminova varianta ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. Mě přijde že všechna tonika běžně dostupná v drogerkách jsou všechny na stejném principu a popravdě si je ani já nechci kupovat. Skleněná lahvička je pěkná věc, alespoň se snaží a necpou vše do plastů. Bohužel ten uzávěr ač je to pěkné musí být opravdu nepraktické a škoda že je vody jen malé množství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát skleněná lahvička samozřejmě zvedá i cenu, asi bych ocenila tmavý plast, v kterém je produkt i chráněnější před sluníčkem a ve spreji , ale jinak spokojenost,já tyhle vodičky zbožňuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky