Balea chladivý gel na nohy

Dnes tu mám recenzi do rubriky Péče o nohy, a začneme levným produktem z drogerie a příště se podíváme na lékárnu a poté na mé nejoblíbenější dražší a pouze přírodní věcičky. Takže si sami poté budete moct vybrat jakou cestou se vydat v péči o natékající nožky nebo prevenci křečových žil.


Jak jistě víte změnila jsem práci a v nynější mám nepravidelnou pracovní dobu, kdy se mi většinou střídají volné dny s celodenní směnou, která je 12h. Ono,když si k tomu člověk přičte pauzy a cestu do práce i z práce, ty hodiny se načítají a ve finále jste na nohou cca 13-14h. Takže opravdu nožky trpí a potřebují speciální péči. Nohy po takovéto námaze natékají, bolí a je sklon k tvorbě metliček nebo křečových žil. Proto je nutná prevence a používání speciálních punčoch, vložek do bot nebo prostě jen speciální kosmetiku určenou na tyto obtíže. Jeden z prvních produktů,které jsem si bez pídění po recenzích atd. pořídila je tento Chladivý gel na nohy z DM drogerie a jejich značky Balea, cena samozřejmě nízká , myslím, že do stovky. Po prvních dnech v práci jsem nutně potřebovala něco co mi pocitově uleví a nohy ochladí. Takže jsem se pídila v drogerii a toto mi padlo do oka.


Gel je s obsahem máty,kafru a mentolu, což jsou ingredience známé svým krásně chladivým efektem, takže ideální pro unavené nohy. Dále obsahují allantoin a vilín, dvě zklidňující látky. Samozřejmě Balea není přírodní značkou, takže nečekám ve složení jen "kytičky" ,ale i tak mě složení překvapilo, není nikterak hrozné a zmíněné extrakty tu krásně vidíte.


Gel má namodralou barvu a voní opravdu hodně silně po mentolu,kafru i mátě, je to hodně osvěžující kombinace,která mi rozhodně není nepříjemná. Gel je krásně roztíratelný a pokud to nepřeženete s množstvím nedostavuje se ani lepivý efekt. Stačí fakt malé množství na obě nožky. Gel je ideální nanášet jednak po práci na unavené nohy, po sportu nebo i před ním pokud ho provozujete v letních parných dnech, příjemně to ochladí. Upřímně tento gel mi přijde zbytečné nanášet před prací, je to spíš až na unavené nohy ,které osvěží a díky chladnému pocitu Vám uleví. Ihned po nanesení a cca necelých deset minut poté se na pokožce udržuje chladnější a velmi příjemný pocit,který ulevuje. Nanášejte ideálně od kotníku až pod kolenní jamky. Jen takto pocítíte největší úlevu.


Gel si nehraje na záchranáře v oblasti křečových žil a ani otoků,ale má ulevit takovému tomu nejhoršímu pocitu , že vám upadnou nohy. K tomu je chladnější efekt nejlepší, prostě Vám rychle přinese pocit úlevy. Je to takové sos po příchodu z práce. Já když mám pocit, že mi asi upadnou nohy přijdu, namažu a dám nohy na 15-20 minut do velmi zvýšené polohy, takhle relaxuji. Poté dám vanu nebo sprchu a nanesu krém,který už je opravdovou prevencí v boji s otoky nebo křečovými žilkami. Takže tohle doporučuji na sos pomoc, v létě na ochlazení, pro ty z vás co na únavu nohou trpí maximálně jednou dvakrát týdně jako takovou levnou pomoc. Pokud však zatěžujete nohy pravidelně berte to stejně jako já jen jako první krok v péči,ale rozhodně na něm nestavte celou starostlivost!

Shrnutí:
Plusy:
+ příjemně chladí
+ cena
+ praktické balení
+ příjemná vůně
+ nelepí a stačí velmi malé množství

Mínusy:
- nenašla jsem, krém to co slibuje i plní

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Díky za tip na krém na nožky, zrovna mi krém došel, tak si tento koupím :) A já zase byla spokojená s krémem hydratačním s včelím voskem z Oriflamu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co , akorát pozor, nebrala bych jako krém! , nehydratuje a nevyživuje, má ochladit a ulevit pocitu těžkých nohou :) Tak ať nejsi zklamaná

      Vymazat
  2. Také mi došel chladivý gel na nožky a že v těchto parných dnech a po 8 hodinovém stání v práci by to mé nohy potřebovali jako sůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ten chladivý pocit je moc příjemný, klidně by mohl být v létě ještě intenzivnější

      Vymazat
  3. Ty jo to si budu muset pořídit, nalákala jsi mě _:)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. to je super tip! určite sa po ňom poobzerám :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  5. Musí byť ozaj skvelý! :) Teraz v lete niečo chladivé zháňam, tak ho pri najbližšej návšteve drogérie kúpim :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky