Alverde Q10 odličovací novinka

Dnes trochu odlehčíme, naposledy byl článek na téma zdraví a dnes se opět vrátíme ke kosmetice, a to konkrétně k té finančně dostupnější. Jakmile se objevila novinka v podobě Alverde Odličovacího oleje s Goji a Q10 bylo jasné , že musím vyzkoušet. Mě osobně se totiž velmi líbí balení a i krásná oranžová barva, prostě na mě celý produkt působí "sluníčkově", letně a pozitivně. Musím uznat , že se jim to moc povedlo a hned mě nalákaly. Balení je o obsahu 100ml a stojí kolem sto koruny. 


Slibuje důkladné odlíčení a to i vodě-odolného makeupu. Obsahuje například koenzym Q10, gojij, výtažky z granátového jablka, jader meruněk a mandlí. Samozřejmostí je přírodní složení. Složení si můžete prohlédnout na fotce a jediné co mě trochu zarazilo je na prvních místech alkohol a parfém i když přírodní. Takže jsem se trochu bála vůně a aby nevysušoval.


Po otevření Vás do nosu praští velmi výrazná citrusová vůně se sladkým podtónem, tak už chápu ten parfém na prvních místech. Vůně je opravdu extrémně silná, není ošklivá ,ale prostě pro odličovací přípravek strašně intenzivní, přijde mi to zbytečné. Aroma vám připomíná rozpustné vitamíny, jak céčko tak i ty multivitamíny, nebo tedy alespoň já si na ně hned vzpomněla. Odličovač je dvousložkový, takže před použitím je nutné protřepat a poté aplikujete na tamponek. Velkou výhodou je , že odličuje opravdu rychle a dobře. Oči odličuje také pěkně,ale tam už je cítit ten alkohol a silná koncentrace parfému nebo jiných látek, na očích to totiž trochu poštipuje a to zas nemám extra citlivé. Na pleti nic nepříjemného necítím,ale pro extra citlivou pleť nebo suchou to rozhodně nebude! Tam by mohlo pálit. Tím, že tam je alkohol tak je výhoda, že nemáte po opláchnutí pocit mastné pleti jako po klasických dvousložkových olejích, což kvituji. Takže pro mě na obličej fajn, hezky odlíčí a nezanechává za sebou mastný film, jde dobře pláchnout. Spotřeba je ,ale maličko větší nebo jsem možná hrozný "plýtval" :/


Za mě tedy docela dobrý produkt,ale upřímně kvůli vůni si ho znovu nepořídím, je to na mě hodně silné až nepříjemné. Škoda, být jemnější vůně klidně jich pár koupím ,ale takto stačí jedno balení.


Shrnutí:
Plusy:
+ přírodní složení
+ krásný obal
+ dobře a rychle odličuje i odolnější makeup
+ vhodné pro normální , mastnou i smíšenou pokožku

Mínusy:
- nevhodné na oční okolí, suchou nebo citlivou pleť
- příliš silná parfemace
- balení rychle ubývá

Hodnocení:6/10

Komentáře

  1. Zajímavý produkt, ale na odlíčení mám raději neparfémované nebo jemně parfémované věcičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Chcela som ho vyskúšať, ale moja pleť je teraz veľmi precitlivelá, tak možno neskôr.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Z řady Goji mám oční a denní krém a myslím, že ani jedno si už znovu nepořídím. Oční krém skoro nic nedělá a pleťový je příliš mastný. Nicméně tento olejíček nevypadá zle. V drogerce ho očichám a pokud bude vůně ok, vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně už stojí na poličce, tak jsem na něj zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky