Alterna kaviárový šampon pro rozjasnění blond odstínu


Dnes je tu kratší recenze a tentokrát na vlasovou kosmetiku Alterna, dřív jsem od této značky něco měla a vždy jsem byla neskutečně spokojená, jediná nevýhoda této luxusní kosmetiky je její cena :/ Jedná se o dražší šampony a při mé spotřebě na delší husté vlasy ,které myji ob dva dny to není zrovna levná sranda. Ale pokud Vás cena netrápí rozhodně doporučuji vyzkoušet cokoli pro Váš typ vlasů a myslím, že pokud nezvolíte pro sebe špatnou řadu budete víc než spokojené :)


Já dostala od kolegyň k svátku dárek a to šampon z mé nejoblíbenější Caviar řady  a to konkrétně Rozjasňující variantu,kterou jsem jako jedinou ještě nezkoušela. Takže jsem byla hodně zvědavá. Jedná se o šampon podporující chladnější tóny blond a zvýrazňující lesk. Obsahuje samozřejmě kaviárový extrakt, vitamín C a cytokiny pro silnější a zdravější vlasy. Vlasy by měli být krásně hydratované a vyživené s neskutečným leskem. A navíc chráněné proti UVB i UVA záření, což se v létě hodí.


Šampon je ve fialovém balení, což je typické právě pro kaviárovou řadu a má takové to šroubovací víčko, které jen pootočíte a vymáčknete. No a tady je první kámen úrazu , asi jsem narazila na vadný kus a šampon protékal i pod víčkem, takže pak je nejlepší víčko vždy sundat, šampon vymáčknout a dobře zavřít. Takže jen malý nedostatek, nic co by mě trápilo a ze zkušenosti vím, že prostě to je jen vadný kus, jinak jsem s tím u nich neměla nikdy problém. Šampon je perleťově fialkový, takže rozjasnění je tu jako u klasických silver fialových odstínů. Ty ovšem dos vysušují , takže jsem byla zvědavá zda na to Alterna nějak vyzrála. No a nevyzrála. S šamponem se myje pěkně, dobře pění, nemusím vyplácat půl tubičky na umytá celé hlavy a úžasně voní. Ale už při oplachování cítím jak se vlasy víc cuchají a , že jsou tedy takové jakoby sušší, což mám vždy po použití fialových šamponů, proto teď již pár let volím koncentrovaný fialový šampon od Schwarzkopf po kapkách do běžného šamponu na občasné použití. U tohoto když poté samozřejmě použiji masku nebo kondicioner problém mizí, protože nenanáším kondicionér pouze 4 cm od hlavy, kam již nepatří. Takže po ošetření kondicionérem či maskou jdou vlasy krásně rozčesat a nejsou tedy suché. Na každý den bych určitě šampon nedoporučila, to by pak mohl vysušovat pokožku hlavy, navíc fialové šampony jsou tak na jednou týdně nebo jednou za 14 dní, to bohatě stačí. 


Po umytý a vysušení jsou vlasy opravdu úžasně lesklé a tolik se u hlavy nemastí a neplihnou. Blond barva je zářivější, nažloutlé odstíny nejsou viditelné a naopak chladnější tóny vyniknout, je to pravdu velmi dobrý šampon! Za mě vřele doporučuji pro všechny ,které netrápí suchá vlasová pokožka a na použití občas, je opravdu skvělý a vlasy jsou po něm krásné. U mě je akorát opravdu výhodnější koupit Schwarzkopf za dvě stovky na půl roku a sem tam si ho přidat do běžného šamponu, efekt téměř stejný, jen ten krásný lesk chybí,ale ten mi dodá poté šamppn třeba na barvu atd.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásně rozjasní blond odstíny a lehce potlačí žlutou
+ vlasy celkově dokonale lesknou
+ méně se mastí a plihnou
+ krásná vůně,která je z vlasů i lehounce cítit

Mínusy:
- cena
- vysušuje jako všechny silver šampony, takže to není šampon na běžné použití

Hodnocení: 7/10













Komentáře

  1. Skvelá recenzia, celkom ma zaujal :) Ja momentálne ako používam Silver od L´oreálu a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky